voiko lääkärin itse valita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yök

Vieras
elikkäs, meidän kunnassa on eräs lääkäri joka on sekä äitiysneuvolan,lastenneuvolan ja yleislääkärin puolella. olen nyt 5 kertaa itkien lähtenyt hänen vastaanotoltaan pois. hän on kova ja kylmä lääkäri eikä esim. lastenneuvolassa osaa kyllä yhtään olla niinkuin lasten kanssa pitäisi toimia. voiko siis kieltäytyä menemästä tälle lääkärille ja vaatia saada aika toiselta lääkäriltä? ja miten pitäisi toimia?pitääkö se ilmoittaa jonnekkin vai aina kun aikaa varaa, pitääkö silloin varmistaa ettei hänelle joudu?

Itse yritin joskus ja olisi pitänyt tehdä kirjallinen pyyntö jossa selostan miksi haluan vaihtaa ja sitten se olisi onnistunut, tai ei. Syynä oli se että minulla oli jalat puutunut 2 viikkoa josta syystä menin lääkäriin, joka ohjasi minut mielenterveystoimistoon. Myöhemmin selvisi että olisi pitänyt ohjata selkäydinpunktioon ja sieltä MRI kuvaan, koska mulla oli MS-tauti jonka hyvin klassinen oire on jalkojen puutuminen. Se jopa kysy multa olinko mää istunu niitten jalkojen päällä niin että ne olis puutunu. Jaa 2 viikkoo!!! :laugh:

Itse yritin joskus ja olisi pitänyt tehdä kirjallinen pyyntö jossa selostan miksi haluan vaihtaa ja sitten se olisi onnistunut, tai ei. Syynä oli se että minulla oli jalat puutunut 2 viikkoa josta syystä menin lääkäriin, joka ohjasi minut mielenterveystoimistoon. Myöhemmin selvisi että olisi pitänyt ohjata selkäydinpunktioon ja sieltä MRI kuvaan, koska mulla oli MS-tauti jonka hyvin klassinen oire on jalkojen puutuminen. Se jopa kysy multa olinko mää istunu niitten jalkojen päällä niin että ne olis puutunu. Jaa 2 viikkoo!!! :laugh:

Minä olen laittanut yksinkertaisesti syyksi "epäluottamus" ja hyvin on kelvannut

Mulla on kyllä yksi tuttu, joka kesätöissä istui aina silleen naisellisesti toinen jalka toisen päällä. Seurauksena oli, että toisesta jalasta katosi polven alapuolelta tunto puoleksi vuodeksi.

Sen kyllä ymmärrän, että lähete mielenterveystoimistoon oli väärä, mutta ainahan ne arvauskeskuksessa kysyy, miten oot voinu henkisesti, jos ei muuten oireille syytä keksi.

Yhteistyössä