Voinko minä myydä meidän auton, vaikka mies on paperilla auton omistaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pusse"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pusse"

Vieras
Autonvaihto siis edelleen meneillään, mutta mies irtisanoutui auton myynnistä ja ostosta "pienten" erimielisyyksien takia. Siis homma jäi mun huoleks, mutta ei siinä mitään...

Mulla olis kiikarissa nyt just täydellinen auto, mutta se on liikkeessä melkein 300 kilsan päässä.
En tiedä suostuuko mies lähtemään mukaan edes katsomaan... Eli oon ihan valmistautunut yksinkin lähtemään, mutta jos jätän samalla reissulla meidän auton niille, niin tarvisko miehen olla henk.koht. paikalla vai voinko mä jonkinlaisella valtakirjalla yms. myydä itse auton?
Ja jos niin millasella ja mistä ja mitä... kertokaa tyhmälle kiltit =)

Pyydät mieheltä nimen luovariin, en tosin tiedä miten liikkeessä tuollaiseen suhtautuvat mutta itse ostin auton juuri vähän aikaa sitten niin, että se joka auton minulle toi, ei ollut sen omistaja vaan haltija ja hän oli ottanut omistajan nimmarit luovariin jo aikaisemmin.

Voit myydä. Laaditte valtakirjan, jossa miehesi valtuuttaa sinut myymään auton, siis ihan vapaamuotoinenkin käy. Muistakaa myös, että miehen pitää etukäteen allekirjoittaa rekisteriotteesta se osa, jossa siirretään ajoneuvo uudelle omistajalle.

[QUOTE="Pusse";22310926]No naapurin autosta vois saadakin oikeasti rahaa, on sen verran komeampi peli ;)

Siis ettei kukaan nyt ymmärrä väärin niin miehelle on ihan ok että minä myyn auton, mutta ei halua olla itse hommassa mitenkään mukana enää...[/QUOTE]Onko tämä jatkoa sille tarinalle, jossa mies halusi ostaa liikaa ajetun auton ja sitten möllääntyi eikä osallistu koko hommaan.

Onko tämä jatkoa sille tarinalle, jossa mies halusi ostaa liikaa ajetun auton ja sitten möllääntyi eikä osallistu koko hommaan.

Juuri näin on asia, samaa tarinaa... Lähetti ääliö mun isällekin hirveen angstiviestin siitä miten mun isä päättää mikä auto meidän talouteen sopii... Kuitenkin itse alunperin mies kysyi mun isältä neuvoa auton ostamiseen. Hohhoh...

Mutta on se kivakin mies joskus. Kun ei taannu teiniksi tai taaperoksi...

[QUOTE="Pusse";22310996]Juuri näin on asia, samaa tarinaa... Lähetti ääliö mun isällekin hirveen angstiviestin siitä miten mun isä päättää mikä auto meidän talouteen sopii... Kuitenkin itse alunperin mies kysyi mun isältä neuvoa auton ostamiseen. Hohhoh...

Mutta on se kivakin mies joskus. Kun ei taannu teiniksi tai taaperoksi...[/QUOTE]Toivotaan, että auto vaihtuu kummallekin kelpaavasti=)

Yhteistyössä