Hailuoto, sieluni maisema! OV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Myrskyluodon Maija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Myrskyluodon Maija"

Vieras
Oletko käynyt Hailuodossa? Tunnetko paikkaa paremmin?

Miulle tuli muutama vuosi sitten pakottava halu päästä käymään Hailuodossa ja nimenomaan Marjaniemessä. Rakastuin paikkaan heti ja päätin että seuraavassa elämässä haluan syntyä sinne Myrskyluodon Maijaksi :) Jos en pääse jo tässä elämässä asumaan punaisessa hirsimökissä puoliboheemina, merituulen ahavoimana, sisäisen rauhan saavuttaneena keski-ikäisenä.....

[QUOTE="Myrskyluodon Maija";22310310]Lol itelles. Haluta voi mutta elämäntilanne ei vielä salli tai ei ole vielä löytäny itteesä. Ollakko vai eikö olla ja mitä.

Vai mikä tossa puoliboheemissa nyt niin kauhheesti tökkäs teikeläistä?[/QUOTE]

Joo sori. Oot oikealla tiellä, turhaan sulle avaudun. Tarkoitin sitä pelkoa roikkua oravanpyörässä ja että mitähän "ne" ajattelee. Ollaan vaan vähä niinku erilaisia, mut kuitenkin niinku muut. Onko käsite bopo tuttu? Boheemit porvarit. Ollaan niin vihreetä ja taiteilijaa, mutta kuitenkin kulutetaan ja egoillaan enemmän kun pieni afrikkalainen kylä.

Anna mennä. Irtaudu, avaudu, tutki, opi ja rakasta. Perheesi kiittää. Takaan!

[QUOTE="sama";22310382]Joo sori. Oot oikealla tiellä, turhaan sulle avaudun. Tarkoitin sitä pelkoa roikkua oravanpyörässä ja että mitähän "ne" ajattelee. Ollaan vaan vähä niinku erilaisia, mut kuitenkin niinku muut. Onko käsite bopo tuttu? Boheemit porvarit. Ollaan niin vihreetä ja taiteilijaa, mutta kuitenkin kulutetaan ja egoillaan enemmän kun pieni afrikkalainen kylä.

Anna mennä. Irtaudu, avaudu, tutki, opi ja rakasta. Perheesi kiittää. Takaan![/QUOTE]

Ei se mittää, mieki oon nyt pikkasen ärtsy ku ollu vkon kuumeessa ja huonoilla unilla :(

Meil tällä hetkellä muu perhe edustaa porvareita ja minä olen se "bo". Pelkään että ne saa sen mullekkii iskostettua. Enkähän tiijä oisko miustakaan edes puoliboheemiks tosipaikan tullen, mutta arvot on mulla muualla kun ostamisessa ja rahan tekemisessä. Kiva yhtälö kun mies on yrittäjä :D

Mun mielestä se oli aika tylsä paikka. Ei hirveästi mitään nähtävää. Ei siis todellakaan verrattavissaesim. Turun saaristoon.

Jo se lauttamatka on nähtävyys. Ja maisemat heti kun ajaa saarelle on ihan omanlaisensa. Luonto karuudessaan. Kaunista ja melkein kun menis ajassa taakse päin. Marjaniemessä meren rannalla punaiset kalastajatorpat sinistä taivasta vasten. Auringossa kylpee vitivalkea majakka. Pitkospuita. Lokit kirkuu ja kala haisee, voi suorastaan nähdä sielunsa silmillä kuinka kalastajat ennen vanhaan lähtivät merelle hakemaan ruokaa perheen elatukseen. Tuoksut, äänet, tunnelma... aah.. Ja rannaton meri se parasta onkin, hiekkadyynejä.... meren muovaamaa hiekkaa ja kiviä. Syksyn myrskysäällä omat tunnelmat, raivoava taipumaton meri vaahtopäineen... tunnet itsesi nöyräksi luonnon voimien edessä.