Homot ovat homoja puolustuskyvyttömien lasten kustannuksella?
Eikö tässä sekoteta nyt kaksi ihan eri asiaa keskenään?
Eikö tässä sekoteta nyt kaksi ihan eri asiaa keskenään?
Siksi kirkon oliski hyvä pysyä erossa politiikasta.Homoutta on ollut silloin jeesuksen aikaankin, en ihmettelisi yhtään vaikka jeesus itse olisi jonkun kivan pubin isännän kanssa käyntyt vähän heiniä heiluttelemassa
mutta jos nyt raamatun lauseisiin uskotaan ja niiden mukaan elellään niin pedofilia ja raiskaaminenkin olisi sallittua...
jep. kuvitteles että silti vielä homot sitte märsää kirkkovihkimisen perään. varsinaisia ääliöitäHomoutta on ollut silloin jeesuksen aikaankin, en ihmettelisi yhtään vaikka jeesus itse olisi jonkun kivan pubin isännän kanssa käyntyt vähän heiniä heiluttelemassa
mutta jos nyt raamatun lauseisiin uskotaan ja niiden mukaan elellään niin pedofilia ja raiskaaminenkin olisi sallittua...
Kun homot eivät voi pitää minkäänlaisia häitä kun laki ei salli heidän avioliittoa. Siitähän nyt on kyse! Ja papit siunaavat jo rekisteröityjä parisuhteita.Juuri näin. Hyvin kelpaa heterollekin pelkkä maistraattivihkiminen. Miksi papin pitäisi siunata liitto, jota raamattu pitää syntinä? Voivathan homot pitää ihan omat häät ilman kirkkoakin, miksi siihen pitäisi saada papin siunaus ja kivat kirkkohäät? Homojenkin pitäisi tajuta että kaikkea ei voi elämässä saada ja se on voi voi.
Alkuperäinen kirjoittaja hhgiuho;22302550 Ihan kuten sinullakin on oikeus ajaa autoa...mutta jos et hanki ajokorttia niin ihan turha tulla itkemään että sua syrjitään kun et voi ajaa autoa.[/QUOTE:Tämä onki ihan sama asia
niinhän se juuri on.Se on minulta pois jos Jumala vetää siunauksensa Suomen kansalta siksi, että tänne tehdään Hänen sanansa vastaisia lakeja.
Jos Jumala vetää siunauksensa pois kahden ihmisen välisen rakkauden takia niin silloin se ei ole minun Jumalani. Minun Jumalani vetäisi siunauksensa pois niiden ihmisten takia, jotka puhuvat Jumalan nimessä tehden samalla jotain sanoinkuvaamattoman hirveää pienille lapsille.Se on minulta pois jos Jumala vetää siunauksensa Suomen kansalta siksi, että tänne tehdään Hänen sanansa vastaisia lakeja.
niin. ja entäs jos ihmiset olisi tarkoittetu homoiksi ja kaikki oltaisiin vaan homoja,eihän täällä kukaan lisääntyisi keskenään. eiköhän tämä ominaisuus ole ihan ihmisten keksimää ei Jumalan luomaa. tätä mieltä mä olen.,Homous on vastoin luonnonlakia. En soisi heille adoptio oikeutta enkä mahdollisuutta avioliittoon, etenkään kirkossa. Jos he haluavat olla homoja, pakkoko se on vielä ruinata siihen kirkolta "siunausta"? Varsinkin kun raamattu hyvin selkeästi sanoo että homous on syntiä ja maailmanlopun ensimmäisiä merkkejä.