tän palstan kriteerejen mukaan me ollaan ainakin pohjasakkaa eikä meillä sais olla lapsia :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja white trash?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

white trash?

Vieras
Tällä hetkellä kumpikaan ei ole palkkatyössä, vaan opiskellaan molemmat.
Lapset syntyneet sektiolla. Molemmilla lyhyt imetysaika.
Ei olla naimisissa.
Lapset ei kulje merkkivaatteissa, reimateciä ei olla nähtykään.
Esikoinen meni heti äitiysloman jälkeen hoitoon, itse menin töihin.
Listaa voisi jatkaa varmaan pitempäänkin, sellasia asioita kyllä löytyis mitä palstalaiset ei hyvällä katso :D

Munkin varmaan pitäis mennä pakko-myöhäis-aborttiin 8) lapsi tulossa, mulla ei ole työtä eikä miestä, asun kaupungin vuokra-asunnossa. valmistun siis ennen vauvan syntymää koulusta mut ei siinä kerkee enää töihin menemään ennen äitiysloman alkua.
jos mahdollista, aion myös heti mennä töihin kun pääsee.

Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä;22300541:
Munkin varmaan pitäis mennä pakko-myöhäis-aborttiin 8) lapsi tulossa, mulla ei ole työtä eikä miestä, asun kaupungin vuokra-asunnossa. valmistun siis ennen vauvan syntymää koulusta mut ei siinä kerkee enää töihin menemään ennen äitiysloman alkua.
jos mahdollista, aion myös heti mennä töihin kun pääsee.

niin mutta tällä palstalla abortti ei missään tilanteessa ole sallittua, sun täytyy vaan antaa lapsesi adoptioon joillekin kelvollisimmille ihmisille ;) jotka ei asuis vuokralla :D

white-trash-redneck-white-trash-gun-trailer-demotivational-poster-1217614619.jpg

Jos olet itse onnellinen, niin älä välitä siitä, mitä joku ventovieras sinusta ajattelee. Minusta se on vähintäänkin kyseenalaista päätellä jonkun henkilön sosiaalinen asema jonkun farkkumerkin perusteella näin niinkuin esimerkiksi. :D

Mäkin hiffasin täältä vasta, että me ollaan köyhiä..kun ei ole varaa ostaa 3 merkkihaalaria muksulle.Kaikkien kriteerien mukaan oltiin aikaisemmin keskituloisia vai onkohan täällä rikasta porukkaa vaan. :D

Mä oon vielä pahempi. Mul ei oo miestä ja asun kaupungin vuokrakämpässä. Elän kelan rahoilla. Olen lihava. Ainoo mikä ei sovi on ett mul on korkeakoulututkinto :D

[QUOTE="yhäippä";22300625]Mä oon vielä pahempi. Mul ei oo miestä ja asun kaupungin vuokrakämpässä. Elän kelan rahoilla. Olen lihava. Ainoo mikä ei sovi on ett mul on korkeakoulututkinto :D[/QUOTE]

ei sitä koskaan tiedä, millon mullakaan sitä miestä ei kaikenlisäks ole palstastatusta kohottamassa :D mulla toivottavasti tulee olemaan se korkeakoulututkinto vielä joskus kädessä

No hitsi mulla unohtui tuo tupakointi ja lihavuus listalta.. auts!! Joo ja pitänee alkaa adoptiopapereita täytteleen.

Mut niin, mulla tuli yllätyksenä nuo kaikki Reimatec-jutut. En oo ennen perehtynyt yhtään mihinkään lapsiin liittyvään, mut kun tulin raskaaksi niin etin tän palstan ja suoraan sanottuna vähän järkytyin kun näin kuinka "tärkeää" on että lapsella olisi mahdollisimman kalliit vermeet. Ja ihan tosi vähän hirvittää että tuleeko sanomista kun mulla ei ole varaan Reimateciin tai Emmaljungan uusiin vaunuihin..

Niin aatelkaa mun lapset joutuu pukeutumaan viime vuotisiin lassie-haalareihin. Ja talvella niillä on kuomat :D Toivottavasti kukaan ei tee musta lastensuojeluilmoitusta...

Jos olet itse onnellinen, niin älä välitä siitä, mitä joku ventovieras sinusta ajattelee. Minusta se on vähintäänkin kyseenalaista päätellä jonkun henkilön sosiaalinen asema jonkun farkkumerkin perusteella näin niinkuin esimerkiksi. :D

no emmä kyllä oikeesti välitäkään, mitä tällä palstalla ajatellaan, naurattaa aina lukea kaikkii juttui täältä, mutta kyllä tätä palstaa seuratessa tulee miettineeksi, että onko mammaihmisten ajatusmaailma tosiaankin palstan kaltainen...alkaa miettimään, että tuolla ihmisten ilmoillakin joku rekisteröi vaunu- ja haalarimerkit päässään ja tekee jonku sosiaalisen statuksen analyysin ja tulee tänne kirjottelee "kaupassa nähtyä" -ketjuja :D

Mun synti on, että teimme esikoisen liian nuorena ja silloin asuttiin lähiössä. Ammatti oli kyllä, en polttanut, kotihoidin molempia lapsia yli 2v ja sen jälkeen menin palkkatöihin, myöhemmin hankittiin omistusasuntokin, mutta väliäkös noilla kun nuori on ollut... ;)

[QUOTE="alkup.";22300693].alkaa miettimään, että tuolla ihmisten ilmoillakin joku rekisteröi vaunu- ja haalarimerkit päässään ja tekee jonku sosiaalisen statuksen analyysin ja tulee tänne kirjottelee "kaupassa nähtyä" -ketjuja :D[/QUOTE]

Alkoi naurattaa ääneen :D

Tai jos mun lapsi joskus kiukuttelee vaikka kaupassa, niin mammat kirjoittelee palstalla että taas siellä jonkun yksinhuoltajan lapsi häiriökäyttäytyi!!

Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä;22300673:
No hitsi mulla unohtui tuo tupakointi ja lihavuus listalta.. auts!! Joo ja pitänee alkaa adoptiopapereita täytteleen.

Mut niin, mulla tuli yllätyksenä nuo kaikki Reimatec-jutut. En oo ennen perehtynyt yhtään mihinkään lapsiin liittyvään, mut kun tulin raskaaksi niin etin tän palstan ja suoraan sanottuna vähän järkytyin kun näin kuinka "tärkeää" on että lapsella olisi mahdollisimman kalliit vermeet. Ja ihan tosi vähän hirvittää että tuleeko sanomista kun mulla ei ole varaan Reimateciin tai Emmaljungan uusiin vaunuihin..

sama juttu, et enne palstaa ei ollut tietoakaan näistä varustelukysymyksistä, ja itse asiassa oon ekan kerran eksyny palstalle vasta siinä vaiheessa kun lapsi on ollut jo varmaan 6kk tai vanhempikin, siihen mennessä kuvittelin, että hienosti ollaan pärjätty, meillä on kaikkea mitä pitääkin ja ollaan reippaita ja nuoria vanhempia jne.

[QUOTE="yhäippä";22300686]Niin aatelkaa mun lapset joutuu pukeutumaan viime vuotisiin lassie-haalareihin. Ja talvella niillä on kuomat :D Toivottavasti kukaan ei tee musta lastensuojeluilmoitusta...[/QUOTE]

:D

Jep, niin se varmaan on. Me opiskellaan ja on duunit, eikä nosteta tukia, lukuunottamatta kotihoidontukea, jonka jokainen saa oikeastaan automaattisesti muutenkin. Mutta joo, kiva ja kiitti, kun saadaan elättää teitä, että teidän ei tarvitse tehdä töitä, ja voitte opiskella ja nostaa kaikki tuet, mitkä vaan irtoaa.

Mä en tajuu tätä juttuu.. miks en mä oo niinkää huomannu mitään tämmöstä huonon äidin leimojen lyömisiä millekkään ryhmälle.. enkö kentis ole palstaillut tarpeeksi? Tämmöset kommentit monien "hyvien" kommenttien seassa vaan jää mieleen.. Saatikas et oikees elämäs se mammat yleisesti ajattelis noin..

Yhteistyössä