Olen hoitovapaalla ja rahat ei ikinä riitä mihinkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
Ruokaan ja tarpeellisiin vaatteisiin yms riittää rahat. Miehen palkasta maksetaan lainaa. Mutta siis ikinä ei ole varaa mihinkää ei-tarpeelliseen, esimerkiksi itselle laukkuihin ja kenkiin. Kyrsii :( Tai matkoihin. Olisi niiiiin ihana lähteä pariksi viikoksi johonki lämpimään... nim. Katkera siitä kun ei ollut yhteen täydelliseen laukkuun varaa

No mulla ihan sama juttu. Mut ilmoittaudun pian työttömäksi, niin saan liiton korvauksia ja iloitsen :P Niin huono työtilanne, että ei pelkoa työllistymisestä.

Mitä oletat sen rahan riittävän, ei nyt helvetti vieköön mihinkään luksus elämään pidäkään riittää, se on mitoitettu niin että just pärjää ilman mitään ylimääräisiä maksuja.

Siis mitä ihmettä! Jaksaako joku nurista siitä ettei oo varaa johki laukkuun kun rahat kuitenkin riittää elämiseen! Toiset ei voi jäädä hoitovapaalle sen takia ettei rahat riittäisi talon lainaan/vuokraan ja ruokaan ja vaatteisiin.

Niinpä, aika monella taitaa olla sama homma, jos yhtään lohduttaa.

Jostain syystä mua ei kyllä huoleta että pääsenkö ostaa laukkuja tai matkoja hoitovapaallani vaan että riittäkö rahat normijuttuihin. Jos esim. auto tai pesukone menee rikki.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;22299321:
Siis mitä ihmettä! Jaksaako joku nurista siitä ettei oo varaa johki laukkuun kun rahat kuitenkin riittää elämiseen! Toiset ei voi jäädä hoitovapaalle sen takia ettei rahat riittäisi talon lainaan/vuokraan ja ruokaan ja vaatteisiin.

No se ole minun vika jos joku ei voi sen takia jäädä :)

[QUOTE="rusina";22299309]No mulla ihan sama juttu. Mut ilmoittaudun pian työttömäksi, niin saan liiton korvauksia ja iloitsen :P Niin huono työtilanne, että ei pelkoa työllistymisestä.[/QUOTE]

Täällä toinen jolla aivan samatilanne :) muksu nyt 10kk ja ilmottaudun työttömäksi ens viikolla

Mä oon töissä eikä siltikään rahat riitä mihinkään, varsinkaan laukkuihin. Mulla on kolme teiniä, joista ei enää saa lapsilisiäkään, mutta lasten koulukirjat, vaatteet, bussiliput ja harrastukset maksaa. Aika aikaa kutakin...

[QUOTE="rusina";22299309]No mulla ihan sama juttu. Mut ilmoittaudun pian työttömäksi, niin saan liiton korvauksia ja iloitsen :P Niin huono työtilanne, että ei pelkoa työllistymisestä.[/QUOTE]

Nää temppuilut kuuluu törkeyden huippuihin!!! Sun pitäisi mennä tekemään jotain muita töitä, jos et omas alas saa. Kukaan työttömäksi ilmoittautunut "työtön" ei todellakaan saa meidän sympatioita, jos ei ole valmis ottamaan vastaan MITÄ TAHANSA työtä.

Iah nliikaa, sosiaalipummit perkele! Teidät pitäisi laittaa nin ahtaalle että loppuisi se ketkuilu jos ei muuten niin pakkotyöllistäminen vaikka katuja lakaisemaan!

Yhteistyössä