outo puhelu ihan äsken!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetyttää

Vieras
sain tuntemattomasta numerosta puhelun. siellä oli poika äänestä arvioisin 10-15 vuotiaaksi. kysyi että onko mulla koiraa? vastasin että on ja tarkistin samalla että ovat koirani sisällä kun ajattelin että joku naapuri soittaa jos mun koira on siel pihal. kysyi uudestaan että onko mulla koiraa ja vastasin taas että on ja tuossahan nuo makaa niin siihen se vastasi että pitäskö soittaa poliisit jos ne on vaikka kuollu tai eläinsuojeluviranomaiset. vastasin että soita vaan mä haluun nähä ne tossa mun oven takana niin silloin löi luurin korvaan.

no mitä sit ois pitäny vastata se nähtävästi ois halunnu kinata tai jotain mutta kun suostuin poliisien tuloon niin löi luurin korvaan joten oma puntti rupesi tutisemaan. mulla kun ei ole mitään salattavaa. harmi kun on salainen tai siis tuntematon numero niin ei voi soittaa takasin.

Mulle alkoi yksi pikku poika soitella jotain seksipuheluja:( Siis soitti ja ei puhunut mitään. Sitten alkoi tulla tekstiviestejä, että sulla on ihana nimi, onko poikaystävää, sulla on seksikäs ääni jne. En vastannut mitään. yritin soittaa tälle ja ei vastannut. Kerran soitin töistä erinumerosta heti viestin saatuani ja pikkupoika vastasi. Semmonen teini olisko ollut. Lähetin sille sitten viestin, että kuule voisin olla sun äitis olen jo 30v! Olin siis 30v tällöin. Se soitti kerran sen jälkeen ja varmaan kuunteli olenko niin vanha ja siihen jäi.

mun koirilla on hyvät olot. ne saa olla sisällä ja halutessaan ulkona. molemmilla omat eristetyt kopit ja 100neliön yhteistarha jossa metsää,hiekkaa ja nurmea.lenkkeilyä pari kertaa päivässä josta toinen pidempi lenkki. ruokaa 2 kertaa päivässä ja hellyyttä. mitä muuta pitäisi olla joten ei mulla ole salattavaa. saa tänne viranomaiset tulla. niin ja onhan meillä 10kk ikäinen poikakin ja sillä hyvät olot.

ja toi alkup en o minä.

Yhteistyössä