Hyytiksen aamu.

Ensin kello 6 kömmin ylös sängystä. Hoipun vessaan toinen aamutossu jalassa. Oksennan. Siitä hoipun keittiöön juomaan vettä, vessaan takas pissalle, taas keittiöön, pyörin ympyrää, horjuen takas makkariin, kaksin käsin kiinni ukkoon "LÄÄKKEET!" Ukko nousee ja kävelee keittiöön, kaivelee lääkkeet hyytipololle, neljä erilaista pilleriä. Hyyti horjahtellee takas keittiöön, pillerit naamaan, vettä. Pissalle. Vessasta tullessa pittää pysähtyä. Istua lattialle. Hihittelyä. Koira kiertää ympyrää ja hyyti ryömii ulko-ovelle päästämään sen ulos. Kontaten takasin istumapaikalle. Mies tullee kohta ja nappaa hyytin olalle ja nakkaa sänkyyn takas. Minihyyti huutellee. Peitto liikahtaa ja hyytis ryömii lattialle, mies tullee ja nostaa takas sänkyyn, komennus pysyä siellä koko päivä. Minihyyti tullee äitin kaveriksi juomaan aamumaitonsa peittojen sisällä ja iskä sillä aikaa keittelee puurot. Kohta hyyti taas kulkee seiniä pitkin vessaan, silmät pyörii ympäri ja ympäri ja TILT.
Klo 9 herrään sängystä taas. Puuro on jäähtyny lautaselle ja talo on hiljanen. Kunnes kuuluu ninjakissan rääkäsy ja koppetikoppetikoppeti...
Olo ainaki on parempi. Ehkä pysyn jo jaloillaki :D Lämmittäis puuron ja kahvia ja takas peiton alle...
:rolleyes:

Mites muitten aamut? :D

mulla jäi vähän vaiheeseen että mikäs sun aamusta teki noin omituiseksi,hyytis?
mä heräsin 7 aikaan,herätin miehen et nyt ois kiva alottaa aamu pedissä :p rietas pika aamu,laps heräs puol 8 aikaan.mulla on vain yksi lapsi kotona ja on rauhallista.aamupala on syöty ja piirrettyjä kateltu.länskäri luettu aamukaffen kera :)

"Lilli"
Heräsin ysin maissa ja olin menossa vessaan kun satuin vilkaisemaan ikkunasta! JEE, LUNTA! Tosin mittari plussan puolella, että ei kai tuo ilo kauan pysy,, mutta kyllä nyt on kaunista.

Sun aamu ei hyytis kuulostanu ollenkaan yhtä mukavalta, mikä tuon aiheutti? Onko jo parempi olo?

"vieras"
Hyvimpä jaksat kuitenki palstaa päivittää. Kohta se on taas sun "sisko" tänne päivittää sun kuulumisia. Vai mahtaako tällä kertaa olla joku uusi juuri löytynyt sukulainen.

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22295903:
mulla jäi vähän vaiheeseen että mikäs sun aamusta teki noin omituiseksi,hyytis?
mä heräsin 7 aikaan,herätin miehen et nyt ois kiva alottaa aamu pedissä :p rietas pika aamu,laps heräs puol 8 aikaan.mulla on vain yksi lapsi kotona ja on rauhallista.aamupala on syöty ja piirrettyjä kateltu.länskäri luettu aamukaffen kera :)
Näitä aamuja mulla on ollu jo muutamia ja eessä varmaan satoja :D

[QUOTE="vieras";22295923]Hyvimpä jaksat kuitenki palstaa päivittää. Kohta se on taas sun "sisko" tänne päivittää sun kuulumisia. Vai mahtaako tällä kertaa olla joku uusi juuri löytynyt sukulainen.[/QUOTE]

Jaksan. Sängystä käsin. Eiku nii, minunhan pitäis maata taju kankaalla raukkaparkana voivotella... Hei kuule, elämä oottaa elämistä, en mie jouva itteäni sääliin peiton alla.
Ei tänne päivitä minun asioita ennää kukkaan muu ko mie. Painu sinne porvoonpersereikään yksinäs jurottamaan, ei tarvi toisten aamuja pilata vielä entisestään. Tänkjuu kuudpai :kiss:

Tyttö herätti klo 7.30 "äiti kato mitä kaikkea mä haluan". Esitteli siis semmosta lelulehteä jotka tulee aina tähän aikaan vuodesta. Silmät ristissä katoin että mitä kaikkea se haluaa. Sitten alkoikin piirretyt ja mä menin takasin nukkumaan. Heräsin klo 9.30 "voisiksä äiti nousta jo ylös?".

Nyt aamukahvia ja yritän jaksaa pysyä hereillä.

Persherelmät kiljui aamusta että HERRAJEE, LUNTA ON SATANUT,ÄITI,LUNTA, LUNTA!!

Ulkoiltu siis on jo, häthätää suostuivat syömään aamupalan.
Käsittämätön kiihtyvyys nollasta sataan......

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja lääkitys kohilleen?;22296042:
Hyvä ettei lasta jätetä sun vastuulles.Aika pelottavaa.
Ei tämä tämmöstä vielä viikko sitte ollu. Nyt mulla vasta sitä lääkitystä taas muokattaan ja siksi on näin hankalaa. Ihan järjettömät kipulääkkeet käytössä ja olot on mitä on... Ihan hienosti olen viimiset kuukaudet pärjänny lapsen kans kahestaanki miehen ollessa töissä, nyt taas joutuu sitäki asiaa miettimään, että ois joku seurana aina varalta. Olo kohenee kyllä päivän mittaan ja illalla taas mennee jalat alta...
Ja voit uskoa, että minua pelottaa itteäniki.

Yhteistyössä