Onko lapsellista heittää miehen tavarat ulos?

  • Viestiketjun aloittaja dd
  • Ensimmäinen viesti
dd
Sanoin kaverilleni että anna mennä vaan "vihellys"..
siellä ne makaa sateessa...

Mies useasti valehdellut ettei juo..joi viimeviikon keskiviikkona oli lähtenyt "salaa" dokaan ja soitti naiselle baarista missä kuului jonkun naisen ääni takana..

Eilen sama homma jatkaa juomistaan vielä tänään ja soitteli yöllä naiselle jotain lässyä,puhui jostain naisesta(kaverille muka jotain juttua)
Tänään nainen soitti hänelle oli jossain paikassa missä järkyttävä nais kimitys takana..

Soitti mulle ja sanoin antaa mennä vaan pihalle paska kasa..
lukot vaihdettu,vaatteet makaa takapihalle sateessa ja haluaisin olla paikalla kun huomenna mies saapuu kaupunkiin...
 
"vieras"
Jos kyseessä on aviomies, niin koko homma on laiton. Muutenkin kenenkään omaisuutta ei saa saattaa vaaralle tai pilaantumiselle alttiiksi. Kannattaisi hoitaa hommat vähän aikuisemmin.
 
sparrow
Onko heillä lapsia? Ja mitä tarkoitat, että mies saapuu kaupunkiin? Jos mies ei edes ole samassa kaupungissa, niin kai hän nyt voi olla vaikka kaverin kanssa kaljoilla, ja takaa saattaa kuulua viereisen pöydän meteli. Ei sen takia nyt kenenkään tavaroita sateeseen heitetä.
 
An
Itse olisin kyllä tyytynyt vain pakkaamaat tavarat kasaan ja ilmoittamaan, että sopisi noutaa ne mahdollisimman pian. Eipä omaa oloani auttaisi, että joutuisin vielä rahani käyttämään tuhoamani omaisuuden korvaamiseen.
 
dd
Onko heillä lapsia? Ja mitä tarkoitat, että mies saapuu kaupunkiin? Jos mies ei edes ole samassa kaupungissa, niin kai hän nyt voi olla vaikka kaverin kanssa kaljoilla, ja takaa saattaa kuulua viereisen pöydän meteli. Ei sen takia nyt kenenkään tavaroita sateeseen heitetä.
Ei ole lapsia,on työssä toisella paikkakunnalla ollut kai jo 3kk.
Selvyyttä oli tuonot asiaan kaveri oli soittanut miehen kaverille ja pokkana kehunut että mies pyysi tuomaan tavaroita sinne että jäi kiinni siitä naisestaan.
Miehen kaverin suusta kuulunut jotain tyyliin niin vähän arveli siinä käyvän..ELI ONKO TIENNYT KAUAN?
Nyt mies soitellut naiselle ja laittanut viestiä ettei asiat ole miltä kuullostaa..
 
An
No, vastaukseni otsikossa esitettyyn kysymykseen on silti: kyllä, on se lapsellista. Jos toinen osapuoli on lapsellinen eikä ilmeisestikään hallitse parisuhdetta, pitääkö alentua samalle tasolle?

Ja kyllä sen ukon ulos saisi, vaikkei itse suostuisikaan lähtemään. Poliiseja on yhä olemassa.
 
dd
No, vastaukseni otsikossa esitettyyn kysymykseen on silti: kyllä, on se lapsellista. Jos toinen osapuoli on lapsellinen eikä ilmeisestikään hallitse parisuhdetta, pitääkö alentua samalle tasolle?

Ja kyllä sen ukon ulos saisi, vaikkei itse suostuisikaan lähtemään. Poliiseja on yhä olemassa.
Voi olla=)
Mutta saipahan kostonsa ja nauttia siitä,mutta me lähdetään likkaköörillä sinne iltaa viettämään ja kuuntelemaan kaverin tilitystä paskasta miehestä.
 
"vieras"
Tommoiseen dramatiikkaan taipuvaisilla ihmisillä on tapa valita seuraavatkin sulhaskandidaatit samasta muotista. Kannattaisi yrittää vaan aikuistua ja hoitaa erot normaalisti.
 

Yhteistyössä