Kuinka monta lasta mulla on? Ja veikkaa mun ikä sekä koko!! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vanha kuva,ennemminki nähty täällä. Sulla on senverta monta lasta, että kohta akat kiekuu sivutolkulla että upea kroppa kun oot niin monta saanut ja muuta kivaa jolla voit taas hetken kohotta olematonta itsetuntoasi.

Mitä väliä edes kuinka monta lasta? Voi kymmenen lapsen äiti olla mahasta ihan samannäköinen kuin 2 tai kolmen lapsen äiti. Tossakaan kuvassa esim. rinnat ei näy, jostai voiskin ehkä huomata jotain merkkejä. Masun saa kuka tahansa tuohon kuntoon :)

Ikää 38 ja lapsia 4 (2 tehty tosi nuorena, 2 myöhemmin). Rinnoista näkee raskaudet, en muusta niin näe. Ehkä napa sellainen jonka voisi olettaa venyneen. Paljon kun liikkuu, kyllähän se kroppa pysyy kunnossa. Mutta ns. rintakotelo venyy eikä iho palaudu ja rintojen lähtökohdasta näkee että rinnat on välillä paisuneet ja taas pienentyneet.

Oishan se pitänyt muistaa että tältä sivustolta on turha oottaa ihan normaalia keskustelua ja leikkimielistä arvailua!! =)

Heti parjataan, ei ole hyvä jos pysyy suht kuosissa eikä ole hyvä jos paisuu kuin valas.
Koskaan ei saa olla itseensä tyytyväinen ja se perisuomalainen kateus tekee sanoista rumia, liki aina.

No, voitte antaa tän tippua, tähän ei kannata uhrata sen enempää. Ja ensimmäistä kertaa tän tyylistä arvaluleikkiä tänne heitin.
Kuva ei voi kovin vanha olla kun kesällä se otettu.
Mutta hyvin ootte osa sen mieleenne panneet, oon kai ikimuistettava siis!!
Kiitos siitä.

Lapsia siis 5. raskauksia 4.
Kaksoset siis löytyy.
Ikä 35 v ja koko on 34-36
159/ 54 kg

Mutta osalta tuli ihan asiallisia vastauksia, on täällä vielä normi-ihmisiäkin siis.
=)

[QUOTE="Maria";22279867]Juu, Puuhamaassa vanhin lapsista kulki lupalapun kanssa ja kaikkien nimet on otettuna talteen!!![/QUOTE]

itse en ainakaan tykkäisi, jos itse olisin tai lapseni olisi tuossa kuvassa ja joku sitä yleisellä palstalla levittelee, en tiedä onko se laissa kiellettyä, mutta kyllä yleisillä paikoilla otetuista kuvsita voii yrittää vähän sensuroida muita ihmisiä esim. sumentamalla.

Yhteistyössä