Mikä on lähiöluuseri?

[QUOTE="minä";22275263]toki. äitiysavustus on siis tuntematon asia kouluttamattomalle yyhoolle? kolmas lapsi tulossa, ikää on ja koulutus on suunnitelmissa "sit joskus". leuhkii suurilla tehdastyöläisen tileillään plussalla, voiko olla säälittävämpää?:D ei ees jaksa enää, taidan painua nukkumaan. :D öitä kaikille lähiöluusereille. :hug:[/QUOTE]

Järkyttävää...aikuinen ihminen... :O
 
----
Lähiöluuseri elää sossutuilla ym. korvauksilla, ellei käy satunnaisesti töissä lähikuppilassa tai Alepan kassalla. Illat vietetään siellä lähikuppilassa, josta silloin tällöin saadaan yöseuraksi naapurikerrostalon Rane. Joskus Rane jää vakituiseksi elämänkumppaniksi, jolloin illat vietetään joskus kuppilan sijasta kotisohvalla Lapin Kultaa juoden ja BB:tä kommentoiden.

Lähiöluuserin lapset Janette ja Jere hengaavat juna-aseman liepeillä ja joskus käyvät naapurilähiön ostarilla riekkumassa ja syljeksimässä katuun. Janette pöllii ostarin Seppälästä stringejä ja Jere polttaa ketjussa Ärrän edessä ja yrittää saada läheisen pubin vakijuoppoja hakemaan kaljaa itselleen ja kavereilleen.

Lähiöluuseri käy viikonloppuisin Ranen kanssa Cittarissa ja ostaa sieltä pari kertaa kuussa vaalennusvärin, jolla valkaisee mustan juurikasvun. Pari kertaa vuodessa käydään kampaajalla ottamassa permanentti. Lähiöluuseri ostaa vaatteet kirppikseltä, Seppälästä ja Tarjoustalosta. Silloin tällöin Lähiöluuserin kassiin livahtaa joitain rättejä, joihin ei juuri nyt olisi varaa, koska eilen tuli lähikupilassa tuhlattua lapsilisien jämät. Kerran vuodessa Lähiöluuseri lähtee Thaimaahan tai Sunny Beachille ja ostaa matkalta Guessin piraattivaatteita ja laukkuja, joilla saa baariystävä Tarjan kateelliseksi. Kotiin tullaan ravunpunaisena ja entistä pöhöttyneempänä. Matkalla ollaan erottu Ranesta, koska Rane kävi polkaisemassa prostituoitua.
 
Jos viittaat minuun kommentillasi, niin pyydän tosiaan huomaamaan tuon yhteyden, missä sanaa käytin. Et kai pidä kunniakkaana ihmisiä, jotka varastavat toisten omaisuutta?
Juu en toki pidä. En myöskään itse myy mitään käytettyjä tavaroitani (autot, hevoset jne. eri asia)
koska tykkään lahjoittaa kaiken mitä en tarvitse, ja sellaisiakin mitä tarvitsen jos jollakin ihmisellä isompi tarve =).
Harmittaa sua varmasti, mutta elämääsi ei varmaan paljon se menetetty summa vaikuta. Nimittelystä en pidä, oon kasvanut paljon pahemmissa oloissa kun lähiöluusereiden kanssa. Olisin kussut kersana hunajaa jos vanhempien ainoa ongelma olis ollut nappiverkkarit ja rööki.
 
[QUOTE="tylsä";22281865]Varmaan minä. Vaikka täällä samassa lähiössä varmaan asuisin sittenkin, jos mulla olis töitä.[/QUOTE]

Mäkin voisin muuten asua tuossa talossa missä nyt asun, kauemminkin.
Mutta kun on noita lapsia, niin haluan sieltä äkkiä pois ja voipi olla, että kohta päästäänkin:heart:
 
"tylsä"
Mäkin voisin muuten asua tuossa talossa missä nyt asun, kauemminkin.
Mutta kun on noita lapsia, niin haluan sieltä äkkiä pois ja voipi olla, että kohta päästäänkin:heart:
Joo, no mä taas tykkään tästä lähiöstä ylipäänsä. Väljä ja hyvä asua lapsillekin, vaikka vähän syrjäinen. Korkeintaan isompaan kämppään vois muuttaa. Muuten vaan on sellaset fiilikset, ettei täältä vähään aikaan pois pääsis, vaikka haluaiskin.
 
[QUOTE="tylsä";22281895]Joo, no mä taas tykkään tästä lähiöstä ylipäänsä. Väljä ja hyvä asua lapsillekin, vaikka vähän syrjäinen. Korkeintaan isompaan kämppään vois muuttaa. Muuten vaan on sellaset fiilikset, ettei täältä vähään aikaan pois pääsis, vaikka haluaiskin.[/QUOTE]

Ei mullakaan sinänsä ole tätä paikkaa mitään vastaan, oon vaan tottunut ikäni asumaan omakoti/rivitalossa:)
 

Yhteistyössä