Miten miehet voivat olla niin ääliöitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkele

Vieras
Mies soitti että lähtee kavereitten kanssa illalla syömään,suoraan töistä ja kysy tuunko hakeen hänet kaupungista.En luvannut hakea,kun lapset pitää laittaa nukkuun. Eilen oli lähdössä suoraan töitten jälkeen pelaan korista,josta tuli vasta kymmenn jälkeen ja sunnuntaina oli pelaamassa korista ja tuli kymmenen maissa illalla.
Sitten ihmettelee miksi minä olen pahalla päällä !
Lasten syyslomaviikko ja itse olen ollut maanantaina illassa,lapset haettiin eilen töitten jälkeen mummolasta. Ei ole muksujaan nähnyt muutamaan päivään kun on ollut niin kiinni omissa menoissaan eikä häntä tunnu häiritsevän se yhtään. Ja huomenna meen iltaan ja vien lapset mennessäni töihin mummolaan josta otan ne mukaan perjantaina töitten jälkeen, mies näkee lapset hereillä seuraavan kerran perjantaina illalla kun tulee töistä. Että tosi paljon on mukana meidän arjessa taas.....Ihanaa tää yksinhuoltajan arki !

Ota ero. Kuulostaa siltä, että yhteinen arki ja ajan viettäminen toistenne/lastenne seurassa ei ainakaan miestäsi enää kiinnosta, joten helpommalla pääset, kun olet vastuussa enää vain lapsistasi.

Kiitos yleistyksestä, tuli taas hyvä mieli tällekin päivälle. Mikä helvetti siinä on että koko miessukupuolta saa haukkua vapaasti ties miksi sioiksi ja ääliöiksi? Vastoin yleistä harhaluuloa me emme ole pelkkiä käveleviä kulleja, meilläkin on tunteet.

HV.

Miksi jotkut ihmiset, jotka ei ole yksinhuoltajia käyttää itsestään nimitystä yh. Jos oikeesti haluat niin ota ero, lasten huoltajuus ja sitten voit sanoa olevasi yh.

Kiitos yleistyksestä, tuli taas hyvä mieli tällekin päivälle. Mikä helvetti siinä on että koko miessukupuolta saa haukkua vapaasti ties miksi sioiksi ja ääliöiksi? Vastoin yleistä harhaluuloa me emme ole pelkkiä käveleviä kulleja, meilläkin on tunteet.

HV.

Se on kuule tämän palstan yleinen mielipide.. Yksi mies=sika tarkoittaa kaikki miehet sikoja.

Ei kaikki ole kuitenkaan tollaisia "kultakimpaleita"....

Mutta joo, ap, pystyisitkö laittaan miehes kova kovaa vasten? Eli että muutoksen on tultava tai hänet ulkoistetaan teidän perheestä lopullisesti. Meinaan vaan jos tosiaan kaverit ja harrasteet kiinnostaa enemmän kuin perhe niin ulkonahan hän jo silloin muutenkin on.

Miksi jotkut ihmiset, jotka ei ole yksinhuoltajia käyttää itsestään nimitystä yh. Jos oikeesti haluat niin ota ero, lasten huoltajuus ja sitten voit sanoa olevasi yh.

Just näin! Ja sitten huomaat, mitä se yh:na oleminen oikeasti on..

Ja miksi ihmeessä et laita miestäs kuriin? En ymmärrä tuollaista ollenkaan. Mikset sanonut, että nyt et kyllä mene, välillä voisit viettää aikaa ihan perheenkin kanssa.

Meillä ainakin on selvät pelisäännöt tulemisissa ja menemisissä, ja ne oikeudet on molemmille yhtäläiset. En ymmärrä parisuhteita, joissa mies menee ja tulee miten sattuu, ja nainen kyhjöttää kotona lasten kanssa ja nalkuttaaa jokaiselle vastaantulijallle, miten paska mies hänellä on.. Se on kuule ihan itsestäkin kiinni!!!

Ei kaikki ole kuitenkaan tollaisia "kultakimpaleita"....

Mutta joo, ap, pystyisitkö laittaan miehes kova kovaa vasten? Eli että muutoksen on tultava tai hänet ulkoistetaan teidän perheestä lopullisesti. Meinaan vaan jos tosiaan kaverit ja harrasteet kiinnostaa enemmän kuin perhe niin ulkonahan hän jo silloin muutenkin on.

Asiasta on keskusteltu jo suhteen alkuaikoina ja hänen mielestään parisuhteessa olevalla täytyy olla vapaus mennä,ja hänhän kysyi luvan/ilmoitti. Mutta hänen tapansa on vedota kavereihin jotka on häntä pyytäneet esim syömään,korista pelaan yms. Hänlle ystävyys suhteet ovat tärkeitä enkä halua olla nalkuttava vaimo joka ei päästä miestä minnekkään. Nyt vaan rupee oleen tuo jo minusta liikaa. aina on kaverit menneet meidän ohi,koska hänestä on naurettavaa että joutuu sanomaan en mä nyt pääse kun vaimo ei päästä. Harmittaa vaan että lapset on syyslomalla eikä isää näy kun viikonloppuna. Ja olen itse vuorotyössä joten lapset paljon myös nyt mummolassa,kun eivät keskenään vielä pärjää.

Uusimmat

Yhteistyössä