Plaston mopon hinta kirppiksellä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mari"

Vieras
Viikonloppuna oon menossa myymään ja pitäs keksiä hintoja vielä muutamalle lelulle.
Mitä vois pyytää esim Plaston moposta? Entä tavallisista pikku-autoista?
Sit olis muutama kappale Mauri Kunnaksen hyväkuntoisia lastenkirjoja, niillä kaupoissa hintaa muistaakseni aika paljon.
Entäs 3v vanha Britaxin TwoWay turvaistuin? Tuolin kankaita irrottaessa huomasin sen styroxin, joka istuinpehmukkeena irronneen selkänojan yläosasta ja se on nyt teipattu tuoliin ilmastointiteipillä, mutta eihän se kankaiden alta mihinkään näy, eikä vaaranna millään tavalla tuolin turvallisuutta.
 
Riippuu ihan sen mopon kunnosta. Kuluneen voisin ostaa pihamopoksi jollain 4e, oikein hyväkuntoisesta maksaisin ehkä 8e. Pikkuautot pussiin vaikka 10 kpl ja hinnaksi 2e. Kunnaksista maksaisin 6e.
 

Yhteistyössä