Keräsen kuvaamo Oulussa - kenelläkään kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuvaamo hakusessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuvaamo hakusessa

Vieras
Hei! Tytär tuli tuossa vuoden ja pitäis kuvaan viedä. Oon käyny noita Oulun kuvaamoja läpi, ja ainaki nettisivujen ja soittelun perusteella tuo Keräsen kuvaamo olis hinta-laatusuhteeltaan paras... Meijän tyttö vierastaa enemmän miehiä, joten siksi olis turvallisempi vaihtoehto, että kuvaaja olis nainen.. silti mietityttää, kun jostain vanhasta keskustelusta luin, että toinen noista kuvaajosta olis vähän pelottava ja jonkun lapsi pelännyt. Onko kellään kokemuksia? Myös muista kuvaamoista kuulen mielelläni kokemuksia. Kiitos jo etukäteen! :)

Työkaverini lapsi oli ainakin pelännyt juuri Keräsen kuvaamon kuvaajaa (nainen), kuulemma "kamala kotka". :-o Eräs tuttavaperheemme käytti myös ko. kuvaamossa lapsensa kuvattavina ja minusta kotona saisi itse kuvaamalla ihan saman tasoisia kuvia... Eli kuvien laatu ja taustavärit/-rekvisiitat ei myöskään kovin kummoiset.

Työkaverini lapsi oli ainakin pelännyt juuri Keräsen kuvaamon kuvaajaa (nainen), kuulemma "kamala kotka". :-o Eräs tuttavaperheemme käytti myös ko. kuvaamossa lapsensa kuvattavina ja minusta kotona saisi itse kuvaamalla ihan saman tasoisia kuvia... Eli kuvien laatu ja taustavärit/-rekvisiitat ei myöskään kovin kummoiset.

No voihan. Juuri tällaista luin muualtakin... onkohan jollain hyviäkin kokemuksia ko. paikasta?

Hei! Tytär tuli tuossa vuoden ja pitäis kuvaan viedä. Oon käyny noita Oulun kuvaamoja läpi, ja ainaki nettisivujen ja soittelun perusteella tuo Keräsen kuvaamo olis hinta-laatusuhteeltaan paras... Meijän tyttö vierastaa enemmän miehiä, joten siksi olis turvallisempi vaihtoehto, että kuvaaja olis nainen.. silti mietityttää, kun jostain vanhasta keskustelusta luin, että toinen noista kuvaajosta olis vähän pelottava ja jonkun lapsi pelännyt. Onko kellään kokemuksia? Myös muista kuvaamoista kuulen mielelläni kokemuksia. Kiitos jo etukäteen! :)

Meilläkin huonoja kokemuksia. Tosi liukuhihnatoimintaa, lapsi ei ehtinyt tottua ympäristöön kun piti olla jo pois. Rekvisiitat huonoja ja ei malttaneet vaihdella ja kuvaaja "kotka", tai oikeastaan ne molemmat naikkoset siinä hääri. En mee tän kakkosen kanssa.

Kiimingissä toimii J.Ollila, joka ottaa koulukuvia jne myös. Se mies on ainakin meidän kerhokuvissa ollut ihan huippu. Kaveri kävi hällä otattaan myös 1v kuvat ja oli tyytyväisempi kun esikonsa PSV:n kuviin. Kakkosen kanssa suuntaan hälle marraskuussa

Minä olen käynyt Keräsen kuvaamossa itse, käyttänyt koiria ja lastakin. Olen tyytyväinen heidän palveluihinsa.

Jos lapsenne pelkäävät sekä mieskuvaajia että naiskuvaajia niin olisi oikea ratkaisu olla viemättä noin ihmisarkoja muksuja mihinkään kuvaan.

Huonot kokemukset täälläkin. Se vanhempi nainen oli kamala huutamaan. Kirkui ja rääkyi, että olisi saanut pojan hymyilemään, mutta toisin kävi. No, kuvista tuli ihan ok ja maksoi paljon. Rekvisiitat oli vähän surkeet. Tämä siis vuonna 2008

[QUOTE="vieras";22364086]Huonot kokemukset täälläkin. Se vanhempi nainen oli kamala huutamaan. Kirkui ja rääkyi, että olisi saanut pojan hymyilemään, mutta toisin kävi. No, kuvista tuli ihan ok ja maksoi paljon. Rekvisiitat oli vähän surkeet. Tämä siis vuonna 2008[/QUOTE]

Et edes TIEDÄ mitä tarkoittaa että kuvat maksavat paljon, jollet ole käynyt Studio P.S.V:ssä. Ja siellä on aina samat lavasteet vuodesta toiseen kaikilla lapsilla mitä tuttavapiirissä ja itselläkin olen huomannut.

Keränen on kyllä asiallinen paikka ja meillä koiriakin kuvattiin 2 tuntia eli eipä ollut kiire. Varatkaa riittävä aika lapsikuvaan jos haluatte aikaa käytettävän! Tosin lapsi lopulta väsyy että ei sitä kuvausaikaakaan voi loputtomiin venyttää. Ja ihmisarat penskat pitäkää kotona, mitä niitä kaupungille viemään pelkäämään.

Keräsen kuvaamon ikkunassa on kyllä kauniita lapsikuvia näytillä että niistä lapsista jotka eivät hysteerisenä pelkää niin nämä naiskuvaajat kyllä todellakin OSAAVAT kauniita kuvia ottaa.

[QUOTE="ohikulkija";22364142]Et edes TIEDÄ mitä tarkoittaa että kuvat maksavat paljon, jollet ole käynyt Studio P.S.V:ssä. Ja siellä on aina samat lavasteet vuodesta toiseen kaikilla lapsilla mitä tuttavapiirissä ja itselläkin olen huomannut.

Keränen on kyllä asiallinen paikka ja meillä koiriakin kuvattiin 2 tuntia eli eipä ollut kiire. Varatkaa riittävä aika lapsikuvaan jos haluatte aikaa käytettävän! Tosin lapsi lopulta väsyy että ei sitä kuvausaikaakaan voi loputtomiin venyttää. Ja ihmisarat penskat pitäkää kotona, mitä niitä kaupungille viemään pelkäämään.

Keräsen kuvaamon ikkunassa on kyllä kauniita lapsikuvia näytillä että niistä lapsista jotka eivät hysteerisenä pelkää niin nämä naiskuvaajat kyllä todellakin OSAAVAT kauniita kuvia ottaa.[/QUOTE]

No kiva juttu, että saitte koiristanne kivoja kuvia. Kerroin vain omat kokemukseni. Mutta, todellakin, se vanhempi nainen osaa olla kyllä PELOTTAVA sen äänensä kanssa.

[QUOTE="vieras";22364257]No kiva juttu, että saitte koiristanne kivoja kuvia. Kerroin vain omat kokemukseni. Mutta, todellakin, se vanhempi nainen osaa olla kyllä PELOTTAVA sen äänensä kanssa.[/QUOTE]

On saatu koirista kivat kuvat peräti KAHDESTI, vuosina 2000 ja 2008! Lisäksi on saatu keräsellä kivat kuvat lapsesta ja kahdesti olen otattanut siellä matrikkelikuvat itsestäni että silläviisiin! Omista kokemuksista tässä jokainen vain kertoo.

Tämä nyt ei vastaa alkuperäiseen kysymykseen, kun ei ole kokemusta Keräsen kuvaamosta. Ollila sen sijaan on ollut tosi hyvä. Siellä on hyvä palvelu ja arempikin lapsi saadaa hyvin kuvattua. Tosi tyytyväisiä ollaan me oltu tuohon Ollilaan.

Minulla on kaksien koulukuvien ja kaksien tarhakuvien verran kokemusta myöskin Ollilasta ja erittäin hyvät kokemukset sieltäkin. Kuten Keräsestäkin.

P.S.V.kin olisi muuten ihan ok mutta lapsikuvat ovat aina niitä yksiä samoja lavasteiden puolesta ja kun siihen vielä päälle ankara ylihinnoittelu niin käynpä jatkossa noissa muissa.

Itse kävin Keräsen kuvaamossa ihan ensimmäistä kertaa kuvaamassa 1v poikaani 29/01/16 ja olihan ne naiset ihan mukavia höpöttäjiä mutta eivät yhtään kysy asiakkailta,että millaisia kuvia haluaisimme omasta pojasta kun heillä oli niitä somisteita ja vaatetusta jonkin verran niin siitä annan kyllä miinusta ja siitä ISO miinus,että kun tilasin kuvat niin multa ei kysytty että mitenkä päin haluan ne kuvat ja kuvien mukaan tulee ne papsikit vai mitkä nyt onkaan niin NE on jumalauta liimattu niihin valokuviin kiinni >:( ja osassa kuvissa oli naarmuja ja rasvatahroja takana!!

Yhteistyössä