Mikä on lähiöluuseri?

Huomautettakoon, että lanseerasin termin tänään erittäin kiukkuisena, kun huomasin tavaroitani varastetun. Ja mun silmissäni kaikki varkaat on luusereita.
en tiennytkään taustaa, joten hyvä kun kerroit, ihmettelin, mistä tällainen uusi kurja nimitys.

mun mielestä kaikki varkaat ei ole automaattisesti luusereita. tarinoita on niin monia. jos varastaa kirpputorilta niin näen myös mahdollisuuden, että joku on oikeasti täysin rahaton ja tavara menee tarpeeseen. olen ehkä outo, mutta multa saisi varastaa tuohon tarkoitukseen, toki mieluummin antaisin ettei tarvitsisi varastaa.
 
[QUOTE="minä";22275235]ite sä sanoit et sossun elätit on lähiöluusereita, ja ite oot eläny sossun rahoilla. milläs nyt elät, kelan tuilla? äijäs antaa tehdaspalkastaan osan sulle? missä se koulutus viipyy? ainiin, ei nyt kerkee kun pitää lisääntyä ja täyttää maa. :D[/QUOTE]

Ainut tuki mitä saan, on 100€ lapsilisäkorotusta, ei tuu elareita eikä muitakaan tukia, yllätyitkö?:eek:
Eli itse lapseni kulut maksan, harakka:stick:
 
"minä"
[QUOTE="hih";22275232]Hmm, kerros minkä koulun sä oot käynyt kun et suomen kieltä osaa kirjoittaa, vissiin ala-aste käymättä kun ei edes isot alkukirjaimet onnistu? :)[/QUOTE]

sori, ei netissä jaksa aina kirjottaa just oikein. eri asia joku gradu. mut ehkä mä en ala sitä selittään lähiömammalle.. :D joko ukkos koffi on avattu? etkö päässy lähärikoulutukseen? yritä sit laitoshuoltajaks, vähän heikompilahjaiset pääsee sinnekkin. :hug:
 
"sipuli"
[QUOTE="hih";22275232]Hmm, kerros minkä koulun sä oot käynyt kun et suomen kieltä osaa kirjoittaa, vissiin ala-aste käymättä kun ei edes isot alkukirjaimet onnistu? :)[/QUOTE]

Hyvä pointti. Nimimerkki "Minä" kun on muita yläpuolella niin ei luulis sortuvan tollasiin rahvaanomaisiin virheisiin..
 
[QUOTE="minä";22275250]sori, ei netissä jaksa aina kirjottaa just oikein. eri asia joku gradu. mut ehkä mä en ala sitä selittään lähiömammalle.. :D joko ukkos koffi on avattu? etkö päässy lähärikoulutukseen? yritä sit laitoshuoltajaks, vähän heikompilahjaiset pääsee sinnekkin. :hug:[/QUOTE]

Et sä kyllä tältä planeetalta ole, katso nyt itsekin mitä kirjoitat:LOL:
Busted:xmas:
 
Kävin kurkkaamassa ja pahoittelen menetystäsi.
Kirpputoritavaroiden hinnoittelussa ja esillepanossa on niin iso työ, että uskon että harmittaa.
Kiitos :).

Juuri tuon vaivannäön takia harmittaa, mein talous ei onneksi tuohon muutamaan kymppiin kaadu. Joka ikisen tavaran noista olisin voinut lahjoittaa, jos joku tarvitseva olisi pyytänyt, luvatta viemisestä sen sijaan en tykkää yhtään.
 
"minä"
Ainut tuki mitä saan, on 100€ lapsilisäkorotusta, ei tuu elareita eikä muitakaan tukia, yllätyitkö?:eek:
Eli itse lapseni kulut maksan, harakka:stick:
toki. äitiysavustus on siis tuntematon asia kouluttamattomalle yyhoolle? kolmas lapsi tulossa, ikää on ja koulutus on suunnitelmissa "sit joskus". leuhkii suurilla tehdastyöläisen tileillään plussalla, voiko olla säälittävämpää?:D ei ees jaksa enää, taidan painua nukkumaan. :D öitä kaikille lähiöluusereille. :hug:
 
"sipuli"
[QUOTE="minä";22275235]ite sä sanoit et sossun elätit on lähiöluusereita, ja ite oot eläny sossun rahoilla. milläs nyt elät, kelan tuilla? äijäs antaa tehdaspalkastaan osan sulle? missä se koulutus viipyy? ainiin, ei nyt kerkee kun pitää lisääntyä ja täyttää maa. :D[/QUOTE]

Kuulostaa siltä et "minä" on itse kieltäytynyt kaikista Kelan rahoista (äitiysraha, lapsilisä jne.) koska muutenhan olisi melkolailla naurettavaa kommentoida tuollaista..
 
Esitin kysymykseni tuolla aiemmin, lähinnä siksi, että miksi sanaan lähiö liitetään niin negatiivinen painoarvo?
Toki tiedän, että lähiöissä voi olla monenlaisia levottumuuksia yms.
Mutta tältä palstalta vasta olen "oppinut" että sanaa lähiö voi käyttää ylimielisenä etulitteenä halutessa halveksia jotakuta ihmistä tai luoda kokonainen ihmistyyppikategoria. On lähiömammoja, jotka antavat lapsilleen lähiönimiä eläessään sitten niitten lähiöluusereitten kanssa.

Ja huom. tämä ei ollut suunnatu Rieputarallaa sinulle, jos ajattelet lanseeranesi sanan lähiöluuseri.
 
[QUOTE="minä";22275263]toki. äitiysavustus on siis tuntematon asia kouluttamattomalle yyhoolle? kolmas lapsi tulossa, ikää on ja koulutus on suunnitelmissa "sit joskus". leuhkii suurilla tehdastyöläisen tileillään plussalla, voiko olla säälittävämpää?:D ei ees jaksa enää, taidan painua nukkumaan. :D öitä kaikille lähiöluusereille. :hug:[/QUOTE]

Äitiysavustus? Eikös siihen pakkaukseen ole oikeutettu jokainen, tietääkseni, niinkuin lapsilisäänkin?
Ja juu, itse sä teit juuri itsesi luuseriksi, öitä vaan sinnekin:xmas:
 
[QUOTE="minä";22275271]en muuten yhtään ihmettele ettet päässy lähäriksi. :D öitä vaan sullekkin, ja muille lähiömammoille. :)[/QUOTE]

En mäkään ihmettele, ettet kaksplussaa pidemmälle ole elämässäsi päässyt:kiss:
 
On se surkeaa, että täytyy lokeroida ihmisten elämät koulutuksen ja työn perusteella.Hemmetti jos se nappiverkkariäiti rööki suussaan elää onnellista elämää niin mikäs siinä,eläkööt niin:)
Ei se jakkupuku ja pankkivirkailijan työ takaa elämään onnea.Rahaa on enemmän mutta se ei edelleenkään ole mitään rakkauteen ja onneen verrattuna.
Ja mä en puolustele lainkaan ketään sossupummeja ja varkaita mutta ne nappiverkkarit,rööki ja vuokrakämppä ei tee ihmisestä pummia eikä alkoholistia.
 
Toivottavasti en pikaistuksissani pahoittanut kenenkään mieltä. Mua vaan oikeasti vituttaa tuollainen moraaliton meno. Muutenkin ollut kestämistä käydä siellä kirpalla siistimässä pöytää sen siellä tienoilla pyörivän sakin takia.

Kiitos ja anteeksi.
Älä nyt, et sä mun mieltä pahoittanut millään tavalla:D
Näin vaan hyvän aloituksen aiheen sanassa ja kuten nähtiin, niin eräiden harmaiden rinnalla, ei mun elämä niin kamalaa ole ollenkaan:heart:
 
Erääässä suurehkossa kaupungissa ( tämän maan mittapuun mukaan suuressakin) pienessä lähiössä ,istuu lähiökodissaan valveilla äiti ,yllään vuosia sitten ostettu-tälläisen pohjasakkaostospaikaksi noteeratun halpahalliketjuun kuuluvien kaupan valkoimista hankittu virttynyt paituli-yöppäri ( termit valittu tahallisesti).
Tämä äiti ei jaksanut mennäkään suihkuun pesytyäkseen markettisaippualla ja shampoillaan. Vaan jäi istumaan tietokoneelle nettipalstan pariin, keskustelemaan intellektuellisti :whistle:erilaisista elämänaiheista murustellen samalla halpistietokonepöydälle suklaakeksinmuruja (vaikka tämän äidin painoindeksi saisi olla vaikka alhaisempi). Eikä tämä henkilö mene edes töihin huomenna.
Aika luuseri eikö?
 
Erääässä suurehkossa kaupungissa ( tämän maan mittapuun mukaan suuressakin) pienessä lähiössä ,istuu lähiökodissaan valveilla äiti ,yllään vuosia sitten ostettu-tälläisen pohjasakkaostospaikaksi noteeratun halpahalliketjuun kuuluvien kaupan valkoimista hankittu virttynyt paituli-yöppäri ( termit valittu tahallisesti).
Tämä äiti ei jaksanut mennäkään suihkuun pesytyäkseen markettisaippualla ja shampoillaan. Vaan jäi istumaan tietokoneelle nettipalstan pariin, keskustelemaan intellektuellisti :whistle:erilaisista elämänaiheista murustellen samalla halpistietokonepöydälle suklaakeksinmuruja (vaikka tämän äidin painoindeksi saisi olla vaikka alhaisempi). Eikä tämä henkilö mene edes töihin huomenna.
Aika luuseri eikö?
Kuulostaa tasapainoiselle ja oloonsa tyytyväiselle naiselle.
:D
 
On se surkeaa, että täytyy lokeroida ihmisten elämät koulutuksen ja työn perusteella.Hemmetti jos se nappiverkkariäiti rööki suussaan elää onnellista elämää niin mikäs siinä,eläkööt niin:)
Ei se jakkupuku ja pankkivirkailijan työ takaa elämään onnea.Rahaa on enemmän mutta se ei edelleenkään ole mitään rakkauteen ja onneen verrattuna.
Ja mä en puolustele lainkaan ketään sossupummeja ja varkaita mutta ne nappiverkkarit,rööki ja vuokrakämppä ei tee ihmisestä pummia eikä alkoholistia.
Samaa mieltä. Ne röökiä vetävät, nappiverkkari-ihmiset saattaa olla vaikka kuinka kultaisia,onnellisia ja hyväsydämisiä ihmisiä. Jännä muuten että näitä nimityksiä yleensä keksivät ne paremmin koulutetut ja sivistyneet ihmiset. Miksiköhän?
Kirjasta voi lukea paljonkin tietoa, sydämeen se hyvyys ei kaikille siunaannu.
 
Samaa mieltä. Ne röökiä vetävät, nappiverkkari-ihmiset saattaa olla vaikka kuinka kultaisia,onnellisia ja hyväsydämisiä ihmisiä. Jännä muuten että näitä nimityksiä yleensä keksivät ne paremmin koulutetut ja sivistyneet ihmiset. Miksiköhän?
Kirjasta voi lukea paljonkin tietoa, sydämeen se hyvyys ei kaikille siunaannu.
Jos viittaat minuun kommentillasi, niin pyydän tosiaan huomaamaan tuon yhteyden, missä sanaa käytin. Et kai pidä kunniakkaana ihmisiä, jotka varastavat toisten omaisuutta?
 
:D
Onkohan tämä sama kun vuokrakuoriaiset :D?
Henkilöt, joille on siistiä syödä kerran viikossa porsaan ulkoFILETTÄ.
Ketkä menevät kieli vyön alla lomaosake-esittelyyn, kun sieltä saa ihan kortin HOTELLIIN.
Ketkä pukeutuvat tyylikkäästi, villakangastakki + lenkkari -yhdistelmällä - onhan se hieno joskus oltava, jos vaikka vielä oikean NAHKAlaukun ottaisi kainaloon, kun HongKongissa 5 € myytiin "kyllä se on varmasti nahkaa kun lapussa lukee!"
Keiden ostoskorissa on peruskaljat (onhan se nyt hauskaa pidettävä köyhänäkin), nuggetteja, trippimehuja herkuksi lapsille, vanukkaita, röökiä pari askia ja Pirkka lenkki (maksaa muuten 0,99 € tällä hetkellä K-supermarketissa, ihan hyvää ruokaa joo)
Ne ketkä ovat aina katellisia jollekin, tuntevat huonommuutta, haaveilevat lottovoitosta, mutta vakuuttelevat olevansa tosi onnellisia.
 

Yhteistyössä