Mitäs nyt tosissaan

Heipat!

Kirjoittelin tuossa aiemmin, että yritetään avopuolisoni kanssa lasta mutta harmiksemme huomasimme että menkkani alkoivat perjantaina. Noh, me kun olemme niitä ihmisiä jotka voivat olla yhdynnässä myös kuukautisten aikaan (en ymmärrä miten se muka on niin ällöttävää ja sotkuista?) niin olimme pe,la,su ja eilen yhdynnässä. Eilen kuitenkin huomasin, että ohoh. Menkkani loppuivat kuin seinään. Menkkani kestävät yleensä sen seitsemän päivää - eikä tässä ole ollut poikkeuksia kuin vasta nyt.

Tein testin äsken, koska tämä on miulle uutta mutta negaahan se näytti. Arvelinkin näin olevan koska mahdollisesta hedelmöittymisestä olisin ollut aikaa vasta pari kolme päivää. Nyt kuitenkin kaipaisin jota kuta jolla on näin käynyt ja se on ollut merkki jostain paremmasta kuin vain siitä, että tällä kertaa menkat kesti neljä päivää.

- Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Noh, me kun olemme niitä ihmisiä jotka voivat olla yhdynnässä myös kuukautisten aikaan (en ymmärrä miten se muka on niin ällöttävää ja sotkuista?)

en osaa vastata muuhun kun tähän kyssään,se voi olla sotkusta...mä oon kun teurastamo kuukatisten aikaan.joillakin saattaa olla pikkasen runsaammat menkat.myös suihku seksi on kun teurastamotyötä :)

Olin kirjoittanut jo aiemmin, että olemme yrittäneet lasta jo pidemmän aikaa. Ja mie tiedän ettei ne tule samaan aikaan. Kunhan vaan kyselin, että mitä se voisi tarkoittaa? Kun miulla nyt ei ole koskaan loppunut kuukautiset aikaisemmin.
MIRKAMÖRKÖ: Sen toki ymmärrän jos on todella runsaat kuukautiset ihan kokoajan ja on huomannut, että seksi on sotkusita silloin. =) Itsellänikin on runsaat kuukautiset, mutta ennen seksiä käyn pesulla ja eipä ole lakanat olleet sotkuisia :)

Mulla on menkat yleensä olleet 5 pv ja niin runsaat, että eipä tee mieli seksiä niiden aikaan tai on pestävä veriset lakanat ! onhan se aika ällöttävää, mutta joillakin on varmaankin niukemmat vuodot. Ite tiesin olevani raskaana vasta sitten, kun menkat jäi pois ja tein testin. Kyllähän sitä kiivaasti odottaa, että on raskaana, ekan kuukauden yrityksen jälkeen menkat tuli normaalisti, mutta toisella kuukauden ne jäivät pois ja olinkin jo raskaana ! Yritystä vaan, kyllä se onnistuu ajan kanssa tai sitten on käytävä lääkärissä apua hakemassa. Onnea !

"vieras"
Olin kirjoittanut jo aiemmin, että olemme yrittäneet lasta jo pidemmän aikaa. Ja mie tiedän ettei ne tule samaan aikaan. Kunhan vaan kyselin, että mitä se voisi tarkoittaa? Kun miulla nyt ei ole koskaan loppunut kuukautiset aikaisemmin.
Voi tarkoittaa ohuempaa limakalvoa -> alkion vaikeampi kiinnittyä tai jotain muuta. Kannattaa miettiä josko kääntyisi lääkärin puoleen, vaikka molemmista ihan vaan ne perustutkimukset ekana.

Yhteistyössä