G: Mikä sinua ärsyttää/kiukuttaa juuri nyt?

ärsyttää niin maan vietävästi et käänsin selkäni sekunniksi ja poika rikkoi juuri korjatun läppärin dvd-aseman tunkemalla sen täyteen tavaraa. 2 vkoa sitten hain huollosta samasta syystä ja maksoin yli 200e. Kyllä *ituttaa.

Keittiönoita
[QUOTE="höh";22266631]Kirkosta eronneet[/QUOTE]
Miksi? Multa ei kysytty, kun mut kirkkoon liitettiin. Mitä muuta olisin voinut tehdä kuin erota siitä, kun en kerran usko kristittyjen Jumalaan?

Leukistinen aksolotli
Valittavat fb-henkilöt. Valitetaan asioista, jotka on täysin itseaiheutettuja. Varsinkin kun ne ihan samat on aina naama nurinpäiten. no, ku on monta vuotta tuntenut ja semmosii ne on aina ollu.:D

Olin koko päivän päikkäreistä huolimatta ihan vetämätön, nyt sitten kun voisi periaatteessa mennä nukkumaan niin käytännössä ei kannata ennen kuin hiukset kuivuu (neljättä tuntia näitä kuivattelen..)... Istunpa sitten tässä koneella.

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="höh";22266631]Kirkosta eronneet[/QUOTE]

Mun mielestä taas hyvä että erosivat. Raamatussakin sanotaan, että parempi olla palava tai kylmä kuin penseä. Ne jotka ei oo kunnolla mukana, menkööt vaan pois.

ai?
[QUOTE="vieras";22266645]Se että ihmiset hylkää Jumalan :([/QUOTE]

Siis Jumalaan ei voi uskoa jos ei kuulu kirkkoon? Onko se kirkkoonkuuluvien yksinoikeus? Mä uskon Jumalaan, mutta en semmoiseen Jumalaan mitä raamattu opettaa. Siksi mä voisin ihan hyvin erotakin kirkosta. Toistaiseksi en ole tehnyt sitä.

Yhteistyössä