Täällä kans yks saamaton, mulla on syysloma ja koko päivän oon vaan maannu sängyssä kun iskias ja menkkakivut vaivaa...Mä oon niin saamaton. Tas mennyt päivä tässä palstaillessa. Mitään taaskaan saanut aikaan. Miten mä saisin itsestäni enemmän irti.
No uskon.. : /ärsyttää niin maan vietävästi et käänsin selkäni sekunniksi ja poika rikkoi juuri korjatun läppärin dvd-aseman tunkemalla sen täyteen tavaraa. 2 vkoa sitten hain huollosta samasta syystä ja maksoin yli 200e. Kyllä *ituttaa.
Oo onnellinen...Ei mua just nyt mikään kiukuta. Aika harvinaista.
Voi juma, uskon että ottaa päähän : /ärsyttää niin maan vietävästi et käänsin selkäni sekunniksi ja poika rikkoi juuri korjatun läppärin dvd-aseman tunkemalla sen täyteen tavaraa. 2 vkoa sitten hain huollosta samasta syystä ja maksoin yli 200e. Kyllä *ituttaa.
No kyllä mua varmaan taas kohta joku alkaa vituttamaan.Oo onnellinen...
Oonkohan se nyt minä? Läppärivalituksella :/Valittavat fb-henkilöt. Valitetaan asioista, jotka on täysin itseaiheutettuja. Varsinkin kun ne ihan samat on aina naama nurinpäiten. no, ku on monta vuotta tuntenut ja semmosii ne on aina ollu.
Et. Mulla on vanhoja tuttavuuksia, jotka on lapsesta asti jo keksineet valitettavaa kaikesta. Ne välillä ärsyttää, mutta kumminkin ehkä vielä enemmän huvittaa.Oonkohan se nyt minä? Läppärivalituksella :/