Venakko Milana, laita kuvia kodistasi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiinnostunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tavis";22264802]Nyt te hyi, hyi arvosteliat laitatte omia kuvia jostain kaupungin vuokra-asunnoista. Haluaa nähdä miten rikkaat ja hienot kodit teillä on. Ei tarvitse kuin katsoa oikotie.fi myydään asunnot palstaa niin saa jo kuvan suomalaisesta sisutamisesta. Myös halvalla saa sisustettua, ei sen tarvitse aina olla rikkaille tarkoitettu asunto.[/QUOTE]

sama mieltä:)

Ekaa kuva kommentoin... Minusta nuo muovikukat ovat mauttomia, samoin tuo lattialla makaava kuollut raato. Telkkari taitaa myös olla hippasen liian lähellä, jos aiot katsoa sitä tuosta sängystä jossa näkyy olevan inkotenssisuoja

Mä vieläkin odottaisin vastausta:
miksi ihminen, joka kuluttaa rahaa paljon ja leveilee tuloillaan, elää kuin tavallinen palstamamma?
Kyllä tuo sisustus ihan varmaan on parempi kuin tavallisella palstamammalla, mutta eikö tuo ole vähän köyhäilyä Savannalta asua älvsby-talossa ja sisustaa Ikealla?

[QUOTE="a p";22267582]Mä vieläkin odottaisin vastausta:
miksi ihminen, joka kuluttaa rahaa paljon ja leveilee tuloillaan, elää kuin tavallinen palstamamma?
Kyllä tuo sisustus ihan varmaan on parempi kuin tavallisella palstamammalla, mutta eikö tuo ole vähän köyhäilyä Savannalta asua älvsby-talossa ja sisustaa Ikealla?[/QUOTE]

miks mun pitää muita mielyttää:) enkä myöskään ole mikään suuper rikas vaan ihan ok tuloinen

Ikea kuuluu vain köyhille? Asun pk seudulla 160 neliöisessä älvsby talossa, jonka huonekaluista suuriosa on ostettu Ikeasta. Sen lisäksi meiltä löytyy mm. melkein 20 tuhannen euron arvoinen käsityönä tehty 8 metriä pitkä ruokapöytä.

Ikean huonekalut vain sattuivat miellyttämään silmääni enemmän kuin muiden valmistajien vastaavat, ja siksi valitsin ne! Kyllä varmasti monet ostavat Ikeaa, koska se on edullista, mutta älkää nyt helvetti väittäkö, että ikean kamoista tietää heti toisen tulotason! Jotkut vain yksinkertaisesti pitävät Ikean tavaroista! Jos panostan kotiini ja muutamaan kalliiseen huonekaluun, jotka toivottavasti säilyvät lapsenlapsenlapsilleni asti, niin on jotenkin luonnollistakin, että seassa on jotain halvempaa joka kuitenkin miellyttää silmää.

Ja pointtini ei tässä ollut se, että kehun tuloillani (oikeastaan puolisoni tuloilla), vaan se, että älkää väittäkö ikean olevan vain köyhille ja alentako näin itseänne! Ihmisiä ei arvostella tulojen, tai ETENKÄÄN huonekalujen perusteella! Itse olen muuten käynyt USAssa Ikeassa Linus Torvaldsin kanssa, kukaan tuskin voi väittää häntä köyhäksi.. ;)

[QUOTE="a p";22269490]No eihän tuo mikään ongelman välttämättä ole, ihmettelin vain. Yleensä ihmiset haluaa panostaa kotiin ja asumiseen, eikä tuhlaa rahaa luksukseen.

Useimpien palkka menee asuntolainaan.

Mihin sä sit kulutat rahasi?[/QUOTE]

Mä kerään yritykseen kun haluan lisää ja vielä me miehen kanssa haluamme 5v päästä jos kaikki on hyvin rakentaa kivitalo

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää!;22269486:
Ikea kuuluu vain köyhille? Asun pk seudulla 160 neliöisessä älvsby talossa, jonka huonekaluista suuriosa on ostettu Ikeasta. Sen lisäksi meiltä löytyy mm. melkein 20 tuhannen euron arvoinen käsityönä tehty 8 metriä pitkä ruokapöytä.

Ikean huonekalut vain sattuivat miellyttämään silmääni enemmän kuin muiden valmistajien vastaavat, ja siksi valitsin ne! Kyllä varmasti monet ostavat Ikeaa, koska se on edullista, mutta älkää nyt helvetti väittäkö, että ikean kamoista tietää heti toisen tulotason! Jotkut vain yksinkertaisesti pitävät Ikean tavaroista! Jos panostan kotiini ja muutamaan kalliiseen huonekaluun, jotka toivottavasti säilyvät lapsenlapsenlapsilleni asti, niin on jotenkin luonnollistakin, että seassa on jotain halvempaa joka kuitenkin miellyttää silmää.

Siis veit sanat suustani. Mun siskoni on täysin hullaantunut Ikean tuotteisiin ja vaikka se ei nyt mikään yltiörikas olekaan, niin kyllä juristin palkalla (ja kun perheessä on toinenkin työtätekevä) olisi varaa ostaa muualtakin. Siskoni kuvailee Ikean tuotteita sanalla kodikas ja sanoi juuri, että kun on kolme lasta ja iso koira, niin jos joku hajoaa (tosin ei niillä ainakaan vielä ole mikään hajonnut), ei harmitakaan niin paljon kuin silloin, jos olisi samasta tuotteesta maksanut satoja tai jopa tuhansia euroja. Siskon perheellä on okt:n rakentamispuuhat aluillaan ja harkitsevat vakavasti keittiönkin ostamista Ikeasta! (ai kauheeta :D )

[QUOTE="hih";22269764]Siis veit sanat suustani. Mun siskoni on täysin hullaantunut Ikean tuotteisiin ja vaikka se ei nyt mikään yltiörikas olekaan, niin kyllä juristin palkalla (ja kun perheessä on toinenkin työtätekevä) olisi varaa ostaa muualtakin. [/QUOTE]

Mä en kyllä tunne kovin montaa, jotka hullaantuvat niihin muoviviritelmiin. Ne, joilla ei ole rahapulaa, tukevat kestävää kehitystä, eivätkö suosi monikansallista kertakäyttökulttuuria. Kauniit ja ajattomat huonekalut o tekevät kodista kauniin ja kestävät.

Yhteistyössä