Oon nyt ihan pihalla, tuosta homovastaisuudesta ja kirkosta eroamisesta....

• Viestiketjun aloittaja auttakee
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22264064:
No niinpä, valtio ja kirkko pitää erottaa ensin toisistaan. Sitten vasta kerrotaan kirkonisille nerokas ratkaisuni kirkon sisäisiin erimielisyyksiin :)
Miksei homofoobikot voi vaikka liittyä lestadiolaisiin, nehän on jo valmiiksi pimeitä.
Vai onko nekin valtion kustantamia?

Keittiönoita
missäs sinä tuollaista näet?
Tällä palstalla ja muutamalla muullakin palstalla. Ja näkyyhän tuota julkisuudessakin esim Räsänen vastaan arkkipiispa. Paljon löytyy netistä uskovaisten kansanedustajien/kansanedustajaehdokkaiden sekä muiden politiikassa, mediassa tai muuten julkisuudessa olevien blogeja, joissa osassa ollaan homoliittoja vastaan ja osassa puolesta. Ja eiköhän jos marssisi sunnuntaina kirkkoon jumalanpalveluksen jälkeen ja tekisi gallupin, osa seurakuntalaisista olisi homoliittoja vastaan ja osa puolesta.

...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22264108:
Tällä palstalla ja muutamalla muullakin palstalla. Ja näkyyhän tuota julkisuudessakin esim Räsänen vastaan arkkipiispa. Paljon löytyy netistä uskovaisten kansanedustajien/kansanedustajaehdokkaiden sekä muiden politiikassa, mediassa tai muuten julkisuudessa olevien blogeja, joissa osassa ollaan homoliittoja vastaan ja osassa puolesta. Ja eiköhän jos marssisi sunnuntaina kirkkoon jumalanpalveluksen jälkeen ja tekisi gallupin, osa seurakuntalaisista olisi homoliittoja vastaan ja osa puolesta.
No voi hyvää päivää!

Erilaisia mielipiteitä pitää saada olla, niitä pitää saada ilmaista, jne.

Mutta sellista ei ehdottomasti pidä sanoa sodaksi.

Vai onko käsityksesi sellainen, että on vain ja ainostaan mielipiteitä ja vääriä mielipteitä.

Keittiönoita
No voi hyvää päivää!

Erilaisia mielipiteitä pitää saada olla, niitä pitää saada ilmaista, jne.

Mutta sellista ei ehdottomasti pidä sanoa sodaksi.

Vai onko käsityksesi sellainen, että on vain ja ainostaan mielipiteitä ja vääriä mielipteitä.
Mä itse asiassa käytin koko viime yön lukemalla tästä aiheesta enkä pelkästään keskustelupalstoilta vaan ihan Räsäsen ja monen muun enemmän tai vähemmän vaikuttajan blogeista. Mielipiteistä toki oli kyse, vaikkakin tähän asiaan puututtiin hyvin voimakkainkin sanankääntein. Minä en kuulu kirkkoon enkä ole edes kristitty, joten katson uskovaisten keskustelua ulkopuolisena ja ilman mielipidettä siitä, onko jompi kumpi näkemys oikea tai väärä. Ja sanoisin, että aika tukkanuottasilla vaikuttivat kirjoittajat toistensa kanssa olevan. Ja juuri siitä poiki ajatukseni kirkon jakamisesta vanhoillisiin ja uudistusmielisiin. Näin kummankaan puolen mielipide ja näkemys ei olisi oikea eikä väärä vaan kumpikin saisi tulkita Raamattua oman vakaumuksensa mukaisesti.

Yhteistyössä