ei se kaipuu näköjään häviä, vaikka miten keksii muuta ohjelmaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p

Vieras
Mä vaan kaipaan ihan liikaa mieheni huomiota, ja mielenkiinnon kohteena olemista. se on kuin tyhjiö, jota yritän täyttää keksimällä mahdollisimman paljon itselle ja lapsillekin tekemistä.

Mä todella vaadin liikoja, mutta kun mä haluaisin olla miehelleni koko maailma. Ei mulle riitä ilta viikossa jolloin mies tunnin keskittyy minuun, tai vieläkin harvemmin :'(

Voihan sinä vaikka ylistää miestäsi tekstiviesteillä ja soittaakin kehuaksesi häntä, aina kun miehesi on kotona voit hieroa selkää vaikka, nilkkoja jalkoja, valmistaa hänelle ruokaa kuunnella mitä hän sanoo sinulle, pestä pyykkiä, kyllä niitä keinoja löytyy kun miettii, älä vaan turhaudu itseesi.

Voihan sinä vaikka ylistää miestäsi tekstiviesteillä ja soittaakin kehuaksesi häntä, aina kun miehesi on kotona voit hieroa selkää vaikka, nilkkoja jalkoja, valmistaa hänelle ruokaa kuunnella mitä hän sanoo sinulle, pestä pyykkiä, kyllä niitä keinoja löytyy kun miettii, älä vaan turhaudu itseesi.

kyllä mä kuule miehelle monin tavoin näytän rakkauteni, ihan pyynteetömmästi hellin ja hemmottelen tavoilla josta tiedän miehen pitävän.
Mutta se ei poista sitä, että toivoisin itsekin aikaa ja huomota, osoitusta siitä, että seurani on kiinnostavaa.

kyllä mä kuule miehelle monin tavoin näytän rakkauteni, ihan pyynteetömmästi hellin ja hemmottelen tavoilla josta tiedän miehen pitävän.
Mutta se ei poista sitä, että toivoisin itsekin aikaa ja huomota, osoitusta siitä, että seurani on kiinnostavaa.

Kyl se siitä ajan myötä tasoittuu, anna vaan enemmän aikaa miehellesi ja huomioi häntä enemmän.

Kyl se siitä ajan myötä tasoittuu, anna vaan enemmän aikaa miehellesi ja huomioi häntä enemmän.

Ei tuo mies tuosta muutu, olisi se näiden vuosien aikana jo muuttunut jos olisi muuttuakseen. Voin vain yrittää muuttaa itseäni, mutten vaan näköjään tiedä miten. En voi kuitenkaan pitää itseäni koko aikaa niin kiireisenä etten ehdi ajatella mitään.

Mä annan miehelle oma-aloitteisesti viikolla aina vähintään yhden illan omaa aikaa kotona, monesti enemmänkin, lähtemällä lasten kanssa jonnekin. Olen lasten kanssa kotona jos mies tahtoo mennä itse.
Ja olen toki omissa harrastuksissa kaksi kertaa viikossa.Joten ei tuo joudu mua edes liikaa kattelemaankaan.

Uusimmat

Yhteistyössä