Meidät aivopestään homomyönteisiksi, jotta saataisiin perustettua MU eli Maailman Unioni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta kaikki nämä homokeskustelijat tekevät hirveän karhunpalveluksen yhteiskunnalle. Nyt pitäisi keskustella todellisista ongelmista, kuten teollisuuden tilasta maassa, kilpailukyvystä, bruttokansantuotteesta, työttömyydestä, verokertymästä, eläkekertymästä, terveydenoidosta, koulutuksesta ja näiden asioiden tulevaisuudesta.

Sen sijaan pyöritään lillukanvarsissa ja suuret oleelliset asiat jäävät liian vähälle huomiolle. Tämä homopelleily ohjaa yleisön ja jopa päättäjien mielenkiinnon pois oleellisesta, ja siksi siihen osallisten tulisi olla osaltaan korvausvastuussa, kun kohta ollaan ihan oikeissa ongelmissa.

Mitä homoihin tulee, niin ystäväni Sanna on lesbo. Ystäväni Sepo on homo. He ovat oikein mukavia ihmisiä. Minun kannaltani monet muut ominaisuudet heissä ovat tärkeämpiä kuin homous eikä heidän suuntautumisensa aiheuta minussa minkäänlaisia huolia. Sen sijaan työllisyys aiheuttaa.

Olen lukenut tuon miehen kirjoituksia tämän asian tiimoilta ja kyllä nyt on ihmisten aukaistava silmänsä ja alettava katsomaan totuutta silmiin.
Seuraavat vaalit ratkaisevat paljon miten käy suomen ihmisille.
Miettikää rakkaat ihmiset tarkkaan kelle annatte äänenne.

Millaisessa suomessa haluatte lastenne varttuvan.
Feminismin aalto jyllää ja tekee pahaa tälle kansalle, opetussuunnitelmaa on jo muutettu, isyysslaki on menty muuttamaan,

Herätkää äidit ja isät!

Minusta kaikki nämä homokeskustelijat tekevät hirveän karhunpalveluksen yhteiskunnalle. Nyt pitäisi keskustella todellisista ongelmista, kuten teollisuuden tilasta maassa, kilpailukyvystä, bruttokansantuotteesta, työttömyydestä, verokertymästä, eläkekertymästä, terveydenoidosta, koulutuksesta ja näiden asioiden tulevaisuudesta....

Aivan sama on pyörinyt mielessäni! On tullut mieleen ikivanha luottamustoimielimien kokouksia paridioiva vitsi (tai radioista joksu lapsena kuulemani jonkun vanhan kuunnelman uusinta radion alkuajoilta):

Kokoushuoneen verhohankinta kirvoittaa äärettömän runsaan ja tunnepitoisen keskutelun väittelyineen, äänestyksineen, ponsiesityksineen, ulosmarssieneen ynnä muuta. Kuitenkin sama poppoo käsittelee ja hyväksyy tärkeänaoloisena jopa satojen miljoonien inevstointiesityksiä kenenkään kyseenalaistamatta mitään, tai yrittämättäkään arvoida itse investoinia, sen tarkoitusta, välttämättömyyttä...

Aivan sama on pyörinyt mielessäni! On tullut mieleen ikivanha luottamustoimielimien kokouksia paridioiva vitsi (tai radioista joksu lapsena kuulemani jonkun vanhan kuunnelman uusinta radion alkuajoilta):

Kokoushuoneen verhohankinta kirvoittaa äärettömän runsaan ja tunnepitoisen keskutelun väittelyineen, äänestyksineen, ponsiesityksineen, ulosmarssieneen ynnä muuta. Kuitenkin sama poppoo käsittelee ja hyväksyy tärkeänaoloisena jopa satojen miljoonien inevstointiesityksiä kenenkään kyseenalaistamatta mitään, tai yrittämättäkään arvoida itse investoinia, sen tarkoitusta, välttämättömyyttä...

Nyt pinnalla oleva ihmisoikeuskysymys ei todellakaan ole verrattavissa triviaalien pikkupäätösten aiheuttamiin hullunkurisiin byrokratiakiemuroihin. Jos kysymys olisi siitä, minkä väriset kukat ovat kirkossa, kun homoja vihitään, silloin olisi saman tason asiasta kysymys.

Olen lukenut tuon miehen kirjoituksia tämän asian tiimoilta ja kyllä nyt on ihmisten aukaistava silmänsä ja alettava katsomaan totuutta silmiin.

Feminismin aalto jyllää ja tekee pahaa tälle kansalle, opetussuunnitelmaa on jo muutettu, isyysslaki on menty muuttamaan,

Herätkää äidit ja isät!

Et taida edes voida kuvitella, miten vastenmieliseltä tuo sinun "rakkaat ihmiset" kuulostaa, kun kuitenkin kirjoittelullasi tuot esiin, miten lähimmäisenrakkaus on sinulle täysin vieras käsite.

Herätkää äidit ja isät!

Haluan lapseni varttuvan sellasessa Suomessa missä sinunlaiset on pistetty häkkiin ja niitä saa tökkiä kuumilla hiilihangoilla.

Yhteistyössä