Voihan Halloween...

Hmp.. Nyt mua taas rassaa kun ei oo paljoa noita kavereita. Yritin kattella jos jossain Helsingin baarissa olis Halloween-bileitä, mut ei näyttäis olevan... :/ Mua niiiin inspais pukeutua ja kaikkee.. Kavereitten kanssa sellaset juhlat vois järkkää ihan ite, mut omapahan on mokani kun en ihmisiä saa pidettyä ympärilläni.

Mun ei tarvii ihmetellä Halloween -bileitä, mun halloweenit menee aina tytön synttäreitä juhliessa.. :D Sitä ku on synnyttäny tollasen halloween -lapsen :D

Mut joo, oishan se kiva joskus tollasissakin bileissä käydä. Mut vähän samaa hommaa täällä.. :/

Mun ei tarvii ihmetellä Halloween -bileitä, mun halloweenit menee aina tytön synttäreitä juhliessa.. :D Sitä ku on synnyttäny tollasen halloween -lapsen :D

Mut joo, oishan se kiva joskus tollasissakin bileissä käydä. Mut vähän samaa hommaa täällä.. :/
Ou, hyvin mediaseksikästä :D Halloween lapsi.

Onneks meidän mukulat tosta kasvaa, saan sit ainakin järkkää bileitä ja pukeutua :LOL:

Ou, hyvin mediaseksikästä :D Halloween lapsi.

Onneks meidän mukulat tosta kasvaa, saan sit ainakin järkkää bileitä ja pukeutua :LOL:
Jepjep ja tällasella jonkin sortin uuspakanalle suht osuvaa :LOL: Monta merkitystä on sillä päivällä :D

Mä en oo kyllä koskaan oikeen tuntenu omikseni tollasia pukeutumispippaloita. Mutta yhdet halloweenbileet ois kyl ihan hauska.. Mä en tarttis ees mitää naamaria.. :LOL:

Möä oon monena vuonna pitäny hyvät bileet, koristellu huolella hiilihappojäähuuruineen ja tehny pumpkin-pien ja kovertanu kurpitsan. Tänä vuonna jää väliin kun ei yksinkertasesti jaksa. Ja tuntuu ettei porukkaakaan tulis niinkuin ennen.
Ehkä mä kummittelen yksin tänä vuonna :D

Möä oon monena vuonna pitäny hyvät bileet, koristellu huolella hiilihappojäähuuruineen ja tehny pumpkin-pien ja kovertanu kurpitsan. Tänä vuonna jää väliin kun ei yksinkertasesti jaksa. Ja tuntuu ettei porukkaakaan tulis niinkuin ennen.
Ehkä mä kummittelen yksin tänä vuonna :D
Vautsi :) Mä en usko kyllä että multa löytyis energiaa järjestääkään ihan yksin tollasia bileitä... Eikä sen puoleen, ei kyllä lapsillekaan olis sellasta hoitajaa että tänne kotiin pystyis ketään kutsua..

mä teen aina halloweenina karmivia ruokia(esim aivohyytelöä jne), sitten pukeudutaan miehen kanssa ja katellaan kauhuleffoja. Ja aina oon askarrellu pari kurpitsalyhtyä :D emmä koskaan jaksa lähtee mihkään, paitsi firman juhliin...

pikku-USA
Amerikkalaista hapatusta, jonka markkinamiehet halloween-krääsöineen on vihdoin saaneet ujutettua Suomeenkin. Nyt sitten juhlitaan "halloveenia" kopioimalla USA:sta kaikki. Tympeää matkimista.

Olis meillä omakin syysjuhla, jossa samaan tapaan juhlitaan sadonkorjuuta herkuttelemalla ja samaan tapaan "raja kuolleiden ja elävien maailmojen välillä on auki": kekri. Sitä ei vaan vietetä, koska se ei ole trendikästä ja mediaseksikästä ja amerikkalaista...

Amerikkalaista hapatusta, jonka markkinamiehet halloween-krääsöineen on vihdoin saaneet ujutettua Suomeenkin. Nyt sitten juhlitaan "halloveenia" kopioimalla USA:sta kaikki. Tympeää matkimista.

Olis meillä omakin syysjuhla, jossa samaan tapaan juhlitaan sadonkorjuuta herkuttelemalla ja samaan tapaan "raja kuolleiden ja elävien maailmojen välillä on auki": kekri. Sitä ei vaan vietetä, koska se ei ole trendikästä ja mediaseksikästä ja amerikkalaista...
Oikeastaan mulle ihan sama mikä juhla mutta kun mä haluaisin päästä naamioimaan itseni :D

Yhteistyössä