Voiko synnytykseen mennä vielä aikaa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimmy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mimmy"

Vieras
Olen viikoilla 37+6 (esikko syntyi 37+0) ja toissayönä heräsin klo 4 aamuyöstä supistuksiin jotka voimistuivat ja säännöllistyivät aamun mittaan. tasaista 4-6 min välein tapahtuvaa supistelua jatkui klo 10 saakka, jolloin ne loppuivat kuin seinään.

Päiväunien jälkeen supparit alkoivat uudestaan tasaisesti 5 minuutin välein tulemaan, ja tätä kesti taas sen 5 - 6 tuntia, kunnes uudelleen loppuivat kuin seinään. Jäljelle jäi vain järkyttävä painon tunne ja maha roikkuu polvissa.

Supparit olivat kipeitä, mutta ei vielä niin kipeitä että huutaa olisi tarvinnut.

Ei kai tässä nyt voi enää viikkotolkulla mennä ?? (joo, ehkä HIEMAN malttamaton kun vauva on jo nyt painoarvion mukaan 3,7 kiloa.)

Onko kellään kokemuksia että olisi noin suppaillut ja silti vielä kestänyt ?

Mulla kolmas muksu teki noin. Sunnuntaina aamuyöstä alko supisteleen ja tuli aikas säännöllisesti aamu kymmeneen ja sit loppu kun seinään. Olivat jo tuntuvia supituksia. Loppuviimen lapsi synty sitten keskiviikkona viikoilla 38+3.

saattaa mennä vielä viikkoja. Mulla supisteli viikosta 33 lähtien niin että lääkärit varoitteli ennenaikasella vauvalla, vaan mitäpä teki vauva, viihtyi yksiössään viikolle 42+2. että aikaa tosiaan voi mennä vielä.

saattaa mennä vielä viikkoja. Mulla supisteli viikosta 33 lähtien niin että lääkärit varoitteli ennenaikasella vauvalla, vaan mitäpä teki vauva, viihtyi yksiössään viikolle 42+2. että aikaa tosiaan voi mennä vielä.

Näin mullakin jo kahdesta viimesimmästä, keskimmäisestä kävin pari kertaa synnärilläkin kiepahtamassa ja aina loppu supparit siinä käyrällä.. Käynnistettiin sitten 42+ molemmat.

[QUOTE="juu";22251536]Näin mullakin jo kahdesta viimesimmästä, keskimmäisestä kävin pari kertaa synnärilläkin kiepahtamassa ja aina loppu supparit siinä käyrällä.. Käynnistettiin sitten 42+ molemmat.[/QUOTE]

Ai niin, mulla eka syntyi siis ilman mitään varoituksia, ilman yhtäkään harjoitussupistusta 35+6. Mutta oli sitten joku poikkeustapaus vaan tässä kolmikossa. :) Tuskin nuo supparit kuitenkaan tossa kohtaa enää hukkaan menee, kyllä ne pehmittää ja valmistelee tilannetta ainakin.

Yhteistyössä