Mitäs palsta?

Epistä, moon ollut ankarassa työrupeamassa eikä mulloo ollut hetkenkään rauhaa ku sillon kun oon kömynnyt kotio nukkumaan. Mut ehkä moon nähnyt vampyyreistä unia :popcorn:

Mitkäs vampyyrit sullon koukussa?

Mä oon ollu nyt neljättä viikkoo saikulla joten aikaa on ollu..

Vampire diariesin ekan kauden katoin ja sit fin-tv:ltä tokan kauden 5 ekaa jaksoo. Sit tuijottelin True Bloodin kakkoskauden.. Ja sit kaks Twilight -leffaa joita en ollu viel nähny. Ny on vanpyyrit katteltu.. nyyh.. :'(

Jos vaiks Supernaturalia sit.. :D

Joo, no, mä oon näköjään sit vampire diaries-tapaus kans. Moon seuraillut sitä telkusta, sillä "mites paljon tällä on yhteistä kirjojen kanssa"-tyylillä.. mutta kas, kas! Eilen ois oikein hyvin pitänyt olla siihen aikaan jo unten mailla, mutta eiköhän cothis tapittanut silmät ristissä puolille öin sen telkusta.
Onneksi oli duunissa kahvia tarpeeksi :saint:

Just tulin, mutta aika hiljaiselta vaikuttaa.... Istun tässä hiusvärit päässä ja väsyttäiskin....
Mäkin seuraan vampyyrien päiväkirjaa :D
Hani! :hug: :heart:
Täällä kans väsyä, mut pakko vähän datailla viikon edestä :D Vampire diaries on ihan intressantti, mutta mua häirihtee siinä kun menee ihan erilain kirjoista. Siksi mä kai sitä seuraankin, tavallaan odottaa et tulis jotain kirjoista tuttua :xmas:

Yhteistyössä