Onko tällainen hiustyyppi harvinainen?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tunnen yhden naisen, jolla yksittäinen hius on paksu ja sileä ja niitä hiuksia on päässä myös valtava määrä. En ole nähnyt kellään muulla vastaavia. Useimmilla paksutukkaisilla on aika karkea/karhea hiuslaatu. En ole tiennyt, että paksu hius voi olla sileä. Sen kyllä tiedän, että sileää ja lasimaista hiusta voi olla paljon päässä.

"vieras"
Mulla on. Yksittäinen hius liukas ja sileä, mutta vahva ja paksu ja paljon hiuksia. Joku sanoi, että mulla on sileä versio intialaisten naisten hiuksista. :D On se kai aika harvinaista (paksu tukka nyt yleensäkin on täällä pohjoisessa harvinainen), mutta ei nyt mitenkään ainutlaatuinen.

---
Joillekin hiukset on lähes fetissi, mä en kyllä ole koskaan ymmärtänyt mikä niissä niin tärkeää on. Jotkut melkein palvoo omia hiuksiaan, ja kasvattaa ja kasvattaa ja kasvattaa, tai pitää sen saman fledan jota Make kehui joskus vuonna 1992.

"vieras"
Joillekin hiukset on lähes fetissi, mä en kyllä ole koskaan ymmärtänyt mikä niissä niin tärkeää on. Jotkut melkein palvoo omia hiuksiaan, ja kasvattaa ja kasvattaa ja kasvattaa, tai pitää sen saman fledan jota Make kehui joskus vuonna 1992.
Miksi ihmiset nyt yleensä on ulkonäkökeskeisiä? Joku muokkaa/treenaa kroppaansa ja joku meikkaa, mikä ero? Kai ihmiset korostaa parhaita puoliaan.

kaikilla poikkeaa hiuslaatu jollain tavalla,harvinaista että oli samanlaista hiusta.silee ja paksu tosin on todella yllättävää,mutta tunnen myös yhden naisen jolla tämä hiuslaatu.itelläni on ohut hius ja paljon niitä niin ne karkistuu ja kuolee helposti koska siinä hiuslaadussa kuulemma tulee eniten tätä hankausta hius vasten hiusta.ohut ja paljon on kuulemma se kaikkein pahin hiuslaatu.mut sitku aattelee mun ex.anoppia ni hällä on liian silee ja paksu hius ja liikaa,hiusväri ei tartu pinnan takia eikä myös mikään permis.hän on yritttäny kaikkea jo 40v ajan mutta mikään ei tartu hiuksiin eikä oo albiino.

---
Mun tytöllä on tuolaiset hiukset (mistä lie "perinyt"). Todella hankalat pestessä kun tuntuu, että shampoo ei leviä päälimmäisiä hiuksia lukuunottamatta mitenkään. Saa vähän niinkuin kerroksittain pestä.

Lisäksi hankalat selvittää. Varsinkin tytöllä jolle harja on kauhistus. Kuten myös pinnit, pompulat, pannat ym.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ;22244132:
kaikilla poikkeaa hiuslaatu jollain tavalla,harvinaista että oli samanlaista hiusta.silee ja paksu tosin on todella yllättävää,mutta tunnen myös yhden naisen jolla tämä hiuslaatu.itelläni on ohut hius ja paljon niitä niin ne karkistuu ja kuolee helposti koska siinä hiuslaadussa kuulemma tulee eniten tätä hankausta hius vasten hiusta.ohut ja paljon on kuulemma se kaikkein pahin hiuslaatu.mut sitku aattelee mun ex.anoppia ni hällä on liian silee ja paksu hius ja liikaa,hiusväri ei tartu pinnan takia eikä myös mikään permis.hän on yritttäny kaikkea jo 40v ajan mutta mikään ei tartu hiuksiin eikä oo albiino.
Hankalin hiuslaatu on varmaan juuri ne perussuomalaiset hennot ja/tai harvat. Vaikka yksittäinen hius olisi ohut niin niitä voi olla niin paljon, että hiukset on yhdessä oikein paksut.

"vieras"
[QUOTE="kampaaja";22244325]Heh... tietysti voi olla.[/QUOTE]

Siis mitä voi olla? Tässähän kysyttiin, onko sellaiset hiukset harvinaiset ja aivan varmasti on...paksut hiukset kun ylipäänsä on aika harvinaiset Suomessa, saati sitten paksut ja sileät. Ei kai kukaan sanonut, ettei semmosia voisi olla.

Yhteistyössä