G: Paras huuhteluaine?

• Viestiketjun aloittaja halipupu harmaana
  • Ensimmäinen viesti
halipupu harmaana
Mitä huuhteluainetta tykkäät käyttää pyykkäämisessä?

Itse olen käyttänyt viimeaikoina Leniä, mutta sitä en enää ole löytänyt käyttämistäni kaupoista. Nyt kokeilin keltaista Comfortia (kesätuoksu tms.) ja kädet ja pyykki haisee ihan miehiselle partavedelle. :-(

"vieras"
Mitä huuhteluainetta tykkäät käyttää pyykkäämisessä?

Itse olen käyttänyt viimeaikoina Leniä, mutta sitä en enää ole löytänyt käyttämistäni kaupoista. Nyt kokeilin keltaista Comfortia (kesätuoksu tms.) ja kädet ja pyykki haisee ihan miehiselle partavedelle. :-(
Mä tykkään keltaisesta comfortista :)
Nyt oon käyttänyt, oisko softlanin oranssia tuoksua! :)

Ei varmaan kuulu tähän ketjuun, mutta minusta paras huuhteluaine on etikka. Pyyhkeet tahtovat tulla karheiksi ajan mittaa, mutta tuo etikka minun mielestä ehkäisee sitä.

halipupu harmaana
Ei varmaan kuulu tähän ketjuun, mutta minusta paras huuhteluaine on etikka. Pyyhkeet tahtovat tulla karheiksi ajan mittaa, mutta tuo etikka minun mielestä ehkäisee sitä.
Etikkaa mä käytänkin pyyhkeille ja lasten ulkoiluhousuille ja haalareille, koska huuhteluaine vie imutehon eikä sovi ulkoiluvaatteille, mutta muulle pyykille joku kivan tuoksuinen huuhteluaine olis ihan jees.

cvbn
Puhtaan pyykin kuuluu tuoksua puhtaalle, eli ei millekään. Jos se haisee jollekin muulle, niin silloin siihen on jäänyt jotakin muuta ainetta. Kuka haluaa jotakin vierasta kemikaalia omalle tai lapsensa iholle koko päiväksi tai yöksi, päivästä ja vuodesta toiseen?

Kuten täällä on kerrottu, niin paras huuhteluaine on etikka. Sen happamuus auttaa poistamaan emäksisen pesuaineen jäämät pois pyykistä. Etikkaa käytettäessä kuiva pyykki ei haise etikalle, pesuaineelle tai millekään muulle kuin puhtaalle.

comfort pure on meidän suosikki!
Tää meilläkin ihan ykkönen!

Mä tykkään testailla uusia hajuja, ja nyt oli tullut comfortilta omena & camomilla, sekin ihan ok, ostan toistekin.
Sit ostin testiin ecoverin vaaleenpunakorkkisen. Oon aina suhtautunut noihin luomuihin jotenki epäilevästi (siis nimenomaan pesuaineissa, jne.) mutta tolla tulee kyl ihanan pehmeetä pyykkiä. Mut mä en silti vielä tieddä, että tykkäänkö siitä, koska mun mielest siinä kuitenki on sellanen käsirasvamainen tuoksu, ja pyykki tulee ehkä vähän sen tuntuseks, että ois ollut juurikin sitä käsirasvaa pesussa mukana. Mä en siis oo vielä päättänyt, tykkäänkö vai en :D Pitää varmaan ostaa toinen pullo sitä toista hajua ja päättää sitten :p

halipupu harmaana
[QUOTE="hmm";22235737]Tuota, paljonkos sitä etikkaa sit laitetaan? Kerran kun kokeilin ni hais ihan etikalle...tosin tais lorahtaa liikaa..[/QUOTE]

50 ml mä olen lorauttanu

"vieras"
Tällä hetkellä en tiedä mikä paras. Comfort pure oli ennen suosikki. Muuttivat tuoksua vasta ja ei läheskään niin hyvä enää. Etikkaa käytän aika paljon kustannus syistä.

"Mamma italiana"
[QUOTE="Tarja";22235736]En käytä ollenkaan huuhteluainetta, koska ilman sitäkin pärjää mainiosti! Säästyy luontoa ja rahaa. Pyyhkeistäkin tulee semmosia ihanan imukykyisiä.[/QUOTE]

samaa mieltà. ei huuhteluainetta tarvitse mihinkààn

Yhteistyössä