Lastenhoitajaa / Hoidettavia etsivät tänne!

  • Viestiketjun aloittaja kootaan tänne
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Häh!?!;22110433:
Ihanko oikeesti joku uskaltaisi palkata tuntemattoman netissä "tapaamansa" ihmisen hoitamaan lapsiaan? Tiedättekö te millasta porukkaa täälläkin liikkuu?!?
No aattele...minäkin oon aivan sama hoitaja vaikka oon saanu töitä netin kautta ja kaupan taululta jne...koulutus on silti vaikka joku mut nappaa netin kautta. Samalla tavalla hoidan lapsia kodeissa kun päiväkodissakin.
 
Viimeksi muokattu:
Neiti aurinkoinen
Hei!

Ihana pieni prinsessamme (2,5-vuotias) etsii luotettavaa, reipasta ja lapsista sekä leikeistä pitävää hoitajaa noin kerran viikossa leikkikaveriksi. Palkka 6€/tunti ja "työvuorot" sekä tunnit voidaan sopia etukäteen kolmen viikon jaksoissa.
kirsi.nipuli@gmail.com
 
hehehe
Alkuperäinen kirjoittaja kaikki tahto läpi;22217076:
tokihan nyt kaikki haluavat pientä PRINSESSAA :D :D kuunnella kiukutteluineen
Toki toki. Varsinkin tuolla päätähuimaavalla palkalla. Ei taida Suomessa muuta noin "korkeasti" palkattua hommaa ollakaan. :LOL:
 
Emilia_
Tampereella tarvitsisin lastenhoitajaa n. 1,5v:lle.. Kyselin jo toisen otsikon alta mutta jos täältäkin löytyisi.. Hoidon tarve alkaisi 1.12.

Onko sinulla täksi kesäksi tarvetta lastenhoitajasta, olen 15-vuotias lapsirakas ja vastuuntuntoinen ja kokemusta on eri-ikäisten hoidosta, asun Tampereen seudulla ja tulisin mielelläni joskus hoitamaan lastasi:)!

Ota yhteyttä s.postiini
emilialaitinen@luukku.com
 

Yhteistyössä