Hermot meinas mennä ku etin tytölle kenkiä!! *turhis*

Vk -kengät siis hakusessa kun ei yllättäin kesälenkkareilla enää tarkene.. Ja joo, monessa paikassa oli tarjonta joko sitä kesälenkkariosastoo ja siitä seuraavaks heti jumalattomat talvisaappaat kaiken maailman karvoilla ja tsydeemeillä.

Nooh, Cittarissa oli sit jotai vk -kenkiäkin. Vaihtoehtona sinällään ihan kiva Hello Kitty -kengät, hintaa 40€. Sitä halvempia ei ees ollu, eikä kyl samanhintaisiakaan vaan sitten mentiin taas sinne kesälenkkariosastolle. Ja noista seuraavat oliki sit jotai Vikingin G niksnaksteks jotai mitälienee joista saa pulittaa miljoonan.

Siis niin paljon vaan ärsyttää että miks ihmeessä täytys jumalattomia rahasummia työntää kenkiin missä kuljetaan se yks syksy?! No okei, jos oikeen hyvä tsägä käy niin kevät myös.. Voi huoh ku mua riepo..

Ostin sit ne Hello Kitty kengät joissa oli kans jotai kosteussuojaa ja muuta sellasta. Ne nyt oli ihan asiallisen oloiset. Ja tykkääpä sit tyttöki.. :D

Talvikenkien osto vielä edessä, sit jatkuu hampaiden kiristely.. :D

köyhä äiti ja persaukinen isä
Meillä on nyt välikausikenkänä viimetalven kuomat. Ja talveks on ostettu uudet kengät.. Eipähän tartte laittaa villasukkaa. Tuli ostettua vïime talvena vähän liian isot kengät toiselle. Sellasta se on kun on niin köyhä äiti..

Alkuperäinen kirjoittaja köyhä äiti ja persaukinen isä;22223432:
Meillä on nyt välikausikenkänä viimetalven kuomat. Ja talveks on ostettu uudet kengät.. Eipähän tartte laittaa villasukkaa. Tuli ostettua vïime talvena vähän liian isot kengät toiselle. Sellasta se on kun on niin köyhä äiti..
Meillä ei mahdu enää mitkään kengät viime talvelta tms., tyttö otti kunnon kasvupyrähdyksen ja kasvatti samalla mononsa.. Viel ku pakko valita noita kenkiä mallin mukaan, pakko olla kengät kunnon tarroilla että saa tukevasti jalkaan, muuten astuu sisäänpäin ku on periny äitiltään lattajalat..

Ärsyttää vaan tällanen rahastusmeininki ku ei lapselle enää meinaa kenkiä löytää inhimillisellä rahalla. Ku pitää just olla kaiken maailman texiä ja sitä ja tätä ja tuota.. Meil ei oo viel kertaakaa tollasii kenkiä ollu ja aina on tyttö ollu kuivin ja lämpimin jaloin talvella.

Mä kans inhoon ettiä neitille kenkiä. Valikoimat on todellakin mitä on. :kieh:

Lisäongelman tuottaa se että tuo neiti tarvitsee kengät kokoa 38 tai 39, mutta ikää on vasta vähän vajaa 10v. Lenkkareita ja koriskenkiä mä ostankin tuolle jo aikuisten puolelta. Muissa kengissä ei vaan voi mennä vielä siihen, kun yritän vältellä mm. korkoja.

Tarvis kans lähtee kenkäostoksille tuon vekaran kans, ei kans kauheesti innosta kun tietää et tarjonta on just noin huono
No eipä se tosissaan kauheesti innosta jos tietää että miljoonat kaupat saa ravata läpi ja löytää pari järkevää vaihtoehtoo, korkeintaan..

Mä kyl tänää jo luovutin Cittarin kohdalla, otin noi kengät ja aattelin etten viiti enää lähtee katteleen. Toi oli kuitenki jo kolmas iso liike mis kävin..

Lisäongelman tuottaa se että tuo neiti tarvitsee kengät kokoa 38 tai 39, mutta ikää on vasta vähän vajaa 10v. Lenkkareita ja koriskenkiä mä ostankin tuolle jo aikuisten puolelta. Muissa kengissä ei vaan voi mennä vielä siihen, kun yritän vältellä mm. korkoja.
Tuohon sitä mennään varmaan meilläkin, tyttö täyttää nyt kuun lopussa 6 v ja kengän koko on täl hetkel 31. Ja johan sitä tuohonki kokoon aletaan pikkukenkiin korkoo puskemaan.. |O

Hankalaa nykyaikana tää kenkien hommaaminen..

No eipä se tosissaan kauheesti innosta jos tietää että miljoonat kaupat saa ravata läpi ja löytää pari järkevää vaihtoehtoo, korkeintaan..

Mä kyl tänää jo luovutin Cittarin kohdalla, otin noi kengät ja aattelin etten viiti enää lähtee katteleen. Toi oli kuitenki jo kolmas iso liike mis kävin..
Mä katoin jo hiukan prisman tarjontaa mut täytyypi kattella vielä muuallakin kun kenkiä oli, noh...

"heh"
Mä löysin poitsulle varrelliset ainakin jonkun verran kosteussuojatut tarrakiinnitteiset vk-kengät Stadiumista hintaan 35 euroa. Oli musta ihan kohtuullista verrattuna just esim. Vikingeihin joiden hinta näytti taas nousseen viime vuodesta, 70 euroon.

Oho, mulla on jalka 37-38 ja yhdet goret ostin lasten puolelta poikien osastolta. Mut mä en varmaan ole ihan niin tarkka noiden pihakenkien kans kun 10 v tyttö

"heh"
Hassua muuten että jotkut Vikingin talvikengät on sitten 55 euroa. Luulisi että talvikenkiin tarvii enemmän/lämpimämpää materiaalia että olisivat kalliimmat kuin vk-popot.

Ja mun mielestä on todellakin outoo ettei esim. pk-seudulla isommissa kaupoissa ole enempää tarjontaa inhimillisen hintaisista vk -kengistä. Täällähän niitä tarvitaan ku saattaa syksy kestää ties kuin pitkälle. Yhdet ainoot suht järkevän hintaset vk -kengät, mun mielestä on kyl todella ihmeellistä.

Ei löydy kyl pojillekaan kivoja hyviä järkevän hintaisia kenkiä. Tän vuoden Vikingit on muuten rumia. Kiva maksaa 70 € rumista kengistä. :mad:
Vikingillä oli TODELLA kauniit ja sievät tyttöjen vk -kengät, ihan niinku harvinaisen nätit. Mut ei ne siltikään niin nätit ollu et oisin 70€ niistä maksanu.

Me on ostettu monesti tytölle myös poikien kenkiä, poikien kengistä monesti löytyy nättejä mustia kenkiä. Mut nyt ei kyllä ollu silläkään osastolla mitään..

"heh"
Oisko se kuitenkin niin että valtaosa hyppää lenkkareista suoraan talvikenkiin eli kysyntä on vähäistä. Täällä ainakin kun lueskelee niin tuntuu että monen mielestä vk-kengät on silkkaa tuhlausta. Tai sitten valmistajat ei vaan ole hokanneet tätä markkinarakoa.

"heh"
Jos mustatkin kelpaa niin ihan tosissaan kannattaa katsastaa urheiluliikkeiden valikoimat. Meidän stadium kengät esimerkiksi oli koko mustat, tehosteena varrensuussa punaista. Ja löytyi pieniäkin kokoja.

[QUOTE="heh";22223572]Jos mustatkin kelpaa niin ihan tosissaan kannattaa katsastaa urheiluliikkeiden valikoimat. Meidän stadium kengät esimerkiksi oli koko mustat, tehosteena varrensuussa punaista. Ja löytyi pieniäkin kokoja.[/QUOTE]

Täytyypä käydä kurkkaan siel sit ku täytyy alkaa talvikenkiä hommaan.. Tai ens kerralla ku tarvii vk -kengät..

Pitää mainostaa Stadiumia! Siellä oli Timberlandin varrelliset vk-nilkkuri/lenkkarit 39,90! Käytiin kans pk-seudulla katselemassa -tuloksetta. Mies onneksi ehdotti että käydään vielä Stadiumissa. Sieltä ne sit löytyi. Muualla kans oli just lenkkaria tai kunnon talvikenkää :/ Noissa oli vielä joku tex-kalvokin ja nätit olivat.

Väriltään beessi-violetit, nätit.
Ja tyttö nyt 5 v., kengän koko 35! :O

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä