auttakaa mua kaksplussalaiset ymmärtämään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hämmentynyt"

Vieras
tein haamuplussan viime perjantaina,olin onneni kukkuloilla.aattelin sit viel tarkistaa uudella testillä,tän aamunen ei ollut kun mun mielestä "viivanpaikka" joka kumminkin hävis testiajan jälkeen.
viime perjantaina käytin apteekin testiä ja tänään oli käytössä kaupasta ostettu semonen tikku,ei puikko.onks niissä testeissä suuriakin eroja?...hitto ku nyt ei tiiä mitä uskoo...raskautta vai ei.kuukautiset myöhässä 2viikkoa...

pelkään että joudun pettymään,ostan kyllä uuden testin...en muista että olisin koskaan pelännyt näin paljon menkkojen alkamista :/ mulla on todella vaikea raskautua,ja mun 2 lapsen jälkeen mulle sanottiin että kohtu luultavasti kestäisi viellä yhden raskauden jos raskautuminen tapahtuisi nyt ihan lähivuosina...2vuottakin tosin voi olla liian pitkä aika...
jospa nyt olis tärpännyt :)

tässä just nähään nää vatun haamu jutut.tänne olisit tunkenu kuvan testistä nii olisi onniteltu ihan turhasta shaisesta!
sitä viedä labraan testi tai todellakin odottaa että testissä on KUNNON VIIVA!!!!!!!!!!!!

se viikkonäytöllinen on kuulemma hyvä. olisko sulla kemiallinen tai keskytynyt keskenmeno? kyllä ne viivat normaalisti nopeasti vahvistuu.

jos ei menkkoja kuulu ja testi negaa, niin sun pitää ottaa yhteyttä lääkäriin.. useita keskenmenoista kokemusta, valitettavasti

Yhteistyössä