V
"vieras"
Vieras
kerään vähän pieniä, erikoisempia juttuja ja käärin nätisti sellofaaniin. Alkoholitonta kuohujuomaa, tuoksusaippuaa, jouluteetä, erikoisempaa suklaata ja toffeeta & pentikin kynttilöitä. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no kun puhuit, että "vähän erikoisempia juttuja" ja nuo oli aika taviskamaa hoitajien joululahjoiksi mielestäni![]()
Anteeks, mä en yrittänyt keksiä pahaa, sanoin vaan totuuden. Eli kaikki eivät välttämättä tykkää tuollaisista, vaan roskiin ja kirppikselle menee. Ikävää jos toinen on käyttänyt 30 euroa lahjaan, joka on täysin turha. Minusta kukka on aina kaikista varmin lahja naiselle. Oli sit joulu, juhannus tai synttärit. Tää on keskustelupalsta, jossa saa sanoa mielipiteensä. Siksi kai näitä aloituksia tehdään![]()
Anteeks, mä en yrittänyt keksiä pahaa, sanoin vaan totuuden. Eli kaikki eivät välttämättä tykkää tuollaisista, vaan roskiin ja kirppikselle menee. Ikävää jos toinen on käyttänyt 30 euroa lahjaan, joka on täysin turha. Minusta kukka on aina kaikista varmin lahja naiselle. Oli sit joulu, juhannus tai synttärit. Tää on keskustelupalsta, jossa saa sanoa mielipiteensä. Siksi kai näitä aloituksia tehdään![]()
Minusta aika iso lahja, jos noita kaikkia.
minä ainakin tykkäisin. Juuri tuo, että ovat paikallisia tuotteita ja hiukan erikoisempia. Hieno idea!
Mutta siis apua, pitääkö sen lahjan olla noin kallis? Minä kun ajattelin tehdä itse karpalohilloa poimimistani marjoista ja ehkä koristelen lasipurkin yhdessä tytön kanssa jotenkin.
Kuulostaa kivalta, vähän kalliilta tosin.
Miks ihmeessä alkoholitonta kuoharia??