Keksin mielestäni hyvän joululahjan pph:lle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
kerään vähän pieniä, erikoisempia juttuja ja käärin nätisti sellofaaniin. Alkoholitonta kuohujuomaa, tuoksusaippuaa, jouluteetä, erikoisempaa suklaata ja toffeeta & pentikin kynttilöitä. :)

[QUOTE="rrr";22215545]saippuaa ei sitten kannata laittaa siihen samaan pakettiin, menee ruokien maut pilalle.. (vaikka vitsihän tää kai oli muutenkin)[/QUOTE]

Hmm..siis mikä oli vitsi?

[QUOTE="vieras";22215556]Hmm..siis mikä oli vitsi?[/QUOTE]

no kun puhuit, että "vähän erikoisempia juttuja" ja nuo oli aika taviskamaa hoitajien joululahjoiksi mielestäni :-)

[QUOTE="vieras";22215578]no siis tuo kuohujuoma ei ole mitään alkon vaan erään paikallisen yrittäjän juomaa, suklaa on kallista erikoissuklaata jne. sitä tarkoitin ettei mitään peruskonvehteja ja glögiä.[/QUOTE]

ja ainakin itse olen vienyt päiväkotiin ihan vaan jotain halpiskonvehteja ja tähän käytin rahaa kuitenkin n. 30 euroa :)

Mä oon antanut pph:lle herkkukorin tapaisen viritelmän. Korissa on ollut kahvia, teetä, suklaata, joskus glögiä, keksejä, servettejä, kynttilöitä (mitä milloinkin olen keksinyt ja löytänyt).

[QUOTE="vieras";22215582]ja ainakin itse olen vienyt päiväkotiin ihan vaan jotain halpiskonvehteja ja tähän käytin rahaa kuitenkin n. 30 euroa :)[/QUOTE]

Toivottavasti et jo nyt pakannut sitä tuoksusaippuaa suklaan kylkeen...

[QUOTE="hah";22215596]Toivottavasti et jo nyt pakannut sitä tuoksusaippuaa suklaan kylkeen...[/QUOTE]

No kuule, ei ole vielä pakattuna. "ihania" nämä palstalaiset jotka yrittävät keksimällä keksiä jotain pahaa.

aiemmallekin pph:lle vein aikanaan korin jossa oli herkkuja ja tykkäsi kovasti.

[QUOTE="vieras";22215607]No kuule, ei ole vielä pakattuna. "ihania" nämä palstalaiset jotka yrittävät keksimällä keksiä jotain pahaa.

aiemmallekin pph:lle vein aikanaan korin jossa oli herkkuja ja tykkäsi kovasti.[/QUOTE]

Anteeks, mä en yrittänyt keksiä pahaa, sanoin vaan totuuden. Eli kaikki eivät välttämättä tykkää tuollaisista, vaan roskiin ja kirppikselle menee. Ikävää jos toinen on käyttänyt 30 euroa lahjaan, joka on täysin turha. Minusta kukka on aina kaikista varmin lahja naiselle. Oli sit joulu, juhannus tai synttärit. Tää on keskustelupalsta, jossa saa sanoa mielipiteensä. Siksi kai näitä aloituksia tehdään:)

Anteeks, mä en yrittänyt keksiä pahaa, sanoin vaan totuuden. Eli kaikki eivät välttämättä tykkää tuollaisista, vaan roskiin ja kirppikselle menee. Ikävää jos toinen on käyttänyt 30 euroa lahjaan, joka on täysin turha. Minusta kukka on aina kaikista varmin lahja naiselle. Oli sit joulu, juhannus tai synttärit. Tää on keskustelupalsta, jossa saa sanoa mielipiteensä. Siksi kai näitä aloituksia tehdään:)

Mutta älä sitten vaan osta mitä allergisoivaa kukkasta, ne joutaa roskiin saman tien. Amaryllis on kaikkein kammottavin ja hyasintti heti perässä. Joulutähti kelpaa meille kylläkin, kiitti.

[QUOTE="eeee";22215645]Mutta älä sitten vaan osta mitä allergisoivaa kukkasta, ne joutaa roskiin saman tien. Amaryllis on kaikkein kammottavin ja hyasintti heti perässä. Joulutähti kelpaa meille kylläkin, kiitti.[/QUOTE]

juu, en:D Mä itse tykkään ostaa leikkokukkkia. Niistä saa persoonallisemman kimpun:)

Jos mikään ei noista kelpaa niin sitten saa ihan rauhassa nirsoilla :) Mutta satunpa tietämään, että tykkää ainakin kynttilöistä ja suklaasta niin eipä mene kaikki hukkaan.
Ja "ihanilla" palstalaisilla tarkoitin näitä "hah, joko pakkasit suklaat saippuan viereen" jotka ovat toivovat että toisen idea menisi perseelleen.

minä ainakin tykkäisin. Juuri tuo, että ovat paikallisia tuotteita ja hiukan erikoisempia. Hieno idea!

Mutta siis apua, pitääkö sen lahjan olla noin kallis? Minä kun ajattelin tehdä itse karpalohilloa poimimistani marjoista ja ehkä koristelen lasipurkin yhdessä tytön kanssa jotenkin.

minä ainakin tykkäisin. Juuri tuo, että ovat paikallisia tuotteita ja hiukan erikoisempia. Hieno idea!

Mutta siis apua, pitääkö sen lahjan olla noin kallis? Minä kun ajattelin tehdä itse karpalohilloa poimimistani marjoista ja ehkä koristelen lasipurkin yhdessä tytön kanssa jotenkin.

EI! En minäkään päiväkotiin ole vienyt mitään kummempaa, itse asiassa en muista olenko vienyt edes mitään. Mutta tosiaan tämä kyseinen hoitaja on niin mahtava tyyppi että haluan jotenkin muistaa. Ja mun mielestä on vielä ihanampaa, että teet itse lahjan :)