minusta aikuinen nainen pystyy rakastamaan kahtakin miestä. Pystyyhän sitä rakastamaan 2lastakin, tai isäänsä ja äitiä. Kutakin voi rakastaa omalla tavalla, ja aivan riittävästi.
Miksi näiden pettäjien pitäisi erota, jos pitävät nykyisestä järjestelystä. Ei siinä lapset kärsi, päin vastoin. Lapset saavat kotiin aina iloisen ja virkeän äidin, kun hänellä on vilkas seuraelämä. Kaikille ei riitä tylsä elämä, jossa istutaan illat kotona vain yhden naamaa tuijottaen, tai vielä pahempaa: mykkänä tv:tä katsellen. Jos kumpikin osapuoli vielä hyväksyy seksinkin vieraan kanssa, niin minusta tämä ystäväsi voi jatkaa "salasuhdettaan" Voihan olla että naisen aviomiehellä on joku potenssiongelma tai krooninen haavauma tai joku muu nolo syy miksi mies sallii avioliiton ulkopuolisen suhteen ystävällesi. Sinä vaan et sitä tiedä.
Minä ainakin olen sanonut yhden elämän vaiheen aikana (jolloin mua ei seksi kiinnostanut ja en siihen oikein helposti kyennytkään) aviomiehelleni että mene vieraisiin jos huvittaa, koska minulta ei seksia saa. Halusin että mieheni on onnellinen, ja jos se onni vaatii seksiä, niin hakekoon seksiä muualta ja tulkoon onnelliseksi. Ei mua harmita ja ei se multa pois ole jos mies saa palan suklaata ja minä en. Rakkauden puutetta meidän avioliitossa ei ole koskaan ollut. On vaan erilaisia elämäntilanteita. Ja lapset eivät tästä olisi kärsineet millään tavalla. Eivät ihmiset pelkästään seksin takia yhdessä ole. Kumppanuus, ystävyys, yhteinen arvomaailma, samanlainen huumorintaju, lapset, suku, elämäntapa... avioliittoa voi pitää koossa todella moni muukin asia. Ja selvyyden vuoksi: Mieheni ei sitten kuitenkaan koskaan mennyt vieraisiin vaikka annoin siihen luvan.
Muuallapäin maailmassa on ihan normaalia että miehellä on vaikkapa 10vaimoa ja mies voi rakastaa niitä kaikkia. Ja kaikki ovat onnellisia.