Tunnen itseni kummajaiseksi

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
...kun en todellakaan jaksa stressata lapsen talvivaatteiden kanssa. Lassietec/Lassie G-tech on todettu lämpimiksi, kulutuksenkestäviksi, kosteuden ja tuulenpitäviksi, riittävän hyvännäköisiksi ja kohtuuhintaisiksi haalareiksi, ja niihin luotetaan jo kolmatta talvea. Lisäksi ostetaan "kauppa-asuksi" Lindexiltä tms. kaksiosainen puku. Kengät puolestaan on jälleen Vikingin goret, toisiksi ostan Kuomat.

Ihan hyvin meillä menee, vaikka en jaksa panostaa ja nostaa statustani ostamalla jotakin ylihinnoiteltuja merkkituotteita.

Hohhoijakkaaaaa...

Kyllä olet niin ihkusen erikoinen kun et osta Lassiee kummempaa. Olet äärettömästi fiksumpi kuin me aasit jotka tuhlaamme rahamme ylihinnoiteltuihin merkkituotteisiin.

Miksi tämä aloitus, miksi??

[QUOTE="myy";22199123]täällä toinen! mä en edes halua ostaa mitään reimateciä kun niitä on kaikilla! ja jos kerta halvemmalla saa yhtä hyvää niin mä oon tyytyväinen[/QUOTE]

Nimenomaan! Juuri näin.

[QUOTE="myy";22199123]täällä toinen! mä en edes halua ostaa mitään reimateciä kun niitä on kaikilla! ja jos kerta halvemmalla saa yhtä hyvää niin mä oon tyytyväinen[/QUOTE]

'Kaikilla' on myös Lassieta. Tai Remua. Tai mitä tahansa, jota Prisma/Citymarket myy. Tai H&M:ää, KappAhlia, Lindexiä.
Ei Reimatec ole ainoa jota on 'kaikilla'.

Jos haluaa erottua massasta, niin pitää tosissaan etsiä jotain erikoisempaa...vaan kuka jaksaa, en mä ainakaan.

Yhteistyössä