tiukkisko?
Mies tykkää kovasti kaljasta, ja jossain välissä ottikin vähintään neljänä iltana viikossa kaljan, joskus neljäkin. Mä itse taas en voi sietää juomista, inhoan kaljan hajua, inhoan nähdä niitä tölkkejä kodissani, en vain voi sietää alkoholia. JOnkun aikaa sitten otin asian puheeksi, ja muistutin miestä siitä, että yhteen muuttaessamme sain lupauksen, ettei mun tarvitse koskaan nähdä kodissani kalja- tai mitään muitakaan pulloja. Mies itse sitten ehdotti, että ei juo viikolla lainkaan, vaan ottaa korkeintaan perjantai, ja lauantai iltana saunakaljat.
Nyt kuitenkin viimeisen kuukauden aikana on mies taas alkanut juomaan viikollakin niitä perinteisiä iltakaljojaan, ja kun muistutin lupauksestaan vastaus oli "kumma kun pitää paria kaljaakin selitellä"
Onko tässä nyt niin, että mä olen tiukkis, joka odottaa mieheltä liikoja, vai tekeekö tuo mieskin oikeasti väärin tässä asiassa?
Nyt kuitenkin viimeisen kuukauden aikana on mies taas alkanut juomaan viikollakin niitä perinteisiä iltakaljojaan, ja kun muistutin lupauksestaan vastaus oli "kumma kun pitää paria kaljaakin selitellä"
Onko tässä nyt niin, että mä olen tiukkis, joka odottaa mieheltä liikoja, vai tekeekö tuo mieskin oikeasti väärin tässä asiassa?