Tv-maksu nousee ensi vuonna 250 euroon:-)

  • Viestiketjun aloittaja vain tyhmät maksaa
  • Ensimmäinen viesti
Ja ei se ole tyhmyyttä vaan niin kuuluu tehdä kun se on maksullista. Jos verot pitäisi samalla tavalla maksaa niin et sitten maksaisi niitäkään kun kukaan ei ole vahtimassa? Ja varastaisit kaupastakin jos kukaan ei vahtisi niitä :D
 
Minusta reiluinta olisi laittaa se kaikille maksulliseksi MUTTA laskea sitä huomattavasti.
Tämä on todella epäreilu tapa maksattaa sitten kaikkia rehellisiä ihmisiä korkealla maksulla.
Maksan silti, koska mun ajatusmaailman mukaan se olisi varastamista jos en maksaisi.
 
Ja ei se ole tyhmyyttä vaan niin kuuluu tehdä kun se on maksullista. Jos verot pitäisi samalla tavalla maksaa niin et sitten maksaisi niitäkään kun kukaan ei ole vahtimassa? Ja varastaisit kaupastakin jos kukaan ei vahtisi niitä :D
no joo. mutta kaikkea ei kannata niellä purematta, vaikka jossain pykälässä lukiskin jotain että näin pitää ja kuuluu tehdä. ihmisethän niitä laatii niitä "kuuluu tehdä" - juttuja.
minusta ois kaikkein paras, että yle:n kanavat menisivät maksukorttien taakse. silloin palvelusta maksais ne jotka haluaa ja ne keitä se vituttas, ni jättäsvät maksamatta ja kattosvat sitten mainoskanavia.
 
no joo. mutta kaikkea ei kannata niellä purematta, vaikka jossain pykälässä lukiskin jotain että näin pitää ja kuuluu tehdä. ihmisethän niitä laatii niitä "kuuluu tehdä" - juttuja.
minusta ois kaikkein paras, että yle:n kanavat menisivät maksukorttien taakse. silloin palvelusta maksais ne jotka haluaa ja ne keitä se vituttas, ni jättäsvät maksamatta ja kattosvat sitten mainoskanavia.
Tässä olen samaa mieltä. Näin ei kuitenkaan ikävä kyllä ole.
 
mä oon mustana tässä,mut en maksa turhasta...meijän perheessä kun ei hirveest töllöö katota,se kerta viikkoon.olis hyvä jos maksut menis sen mukaan miten usein katotaan ja mitä kanavia.
 
"Neith"
Minusta reiluinta olisi laittaa se kaikille maksulliseksi MUTTA laskea sitä huomattavasti.
Tämä on todella epäreilu tapa maksattaa sitten kaikkia rehellisiä ihmisiä korkealla maksulla.
Maksan silti, koska mun ajatusmaailman mukaan se olisi varastamista jos en maksaisi.
mun mielestä ylen kanavat pitäisi pistää maksullisiksi, niitä seuraisi sitten ne jotka haluavat.. ottaisivat sitten soan tuloista mainoksista jos tarvitsee

millään muotoa ei ole perusteltua periä 250€ huonoista ohjelmista, ylimitoitetusta organisaatiosta
 
[QUOTE="Neith";22188061]mun mielestä ylen kanavat pitäisi pistää maksullisiksi, niitä seuraisi sitten ne jotka haluavat.. ottaisivat sitten soan tuloista mainoksista jos tarvitsee

millään muotoa ei ole perusteltua periä 250€ huonoista ohjelmista, ylimitoitetusta organisaatiosta[/QUOTE]

Kyllä, näinkin se olisi "oikein".
 
Maksan
Uskomattomia loisia jotka eivät maksuja maksa ja vielä sillä kehuvat. En minäkään maksusta onnellinen ole, enkä telkkua paljon edes katso. Yksi tuttavaperhe ei myöskään maksa, kaikki mahdolliset kanavat käytössä ja illat pitkät töllöä tuijottavat. Vakavasti harkitsen heidän narauttamistaan..
 
en määkään
Vain tyhmä maksaa liikaa...

Miksi pitää edes suunnitella mediamaksua?! Maksulliseksi kanavaksi koko yle! Epäreilua kyniä väkisellä joku yle maksu jos ei sitä itse halua edes käyttää!!!
 
"Ärsypilämi"
[QUOTE="Neith";22188061]mun mielestä ylen kanavat pitäisi pistää maksullisiksi, niitä seuraisi sitten ne jotka haluavat.. ottaisivat sitten soan tuloista mainoksista jos tarvitsee

millään muotoa ei ole perusteltua periä 250€ huonoista ohjelmista, ylimitoitetusta organisaatiosta[/QUOTE]

PEESI!!
 
"vieras"
En maksa enkä aio tulevaisuudessakaan maksaa. Enpä ole nähnyt maksun laskevan, vaikka yhä enemmän ja enemmän on maksajia.. :) Että se siitä teoriasta. Kyllähän ne kuppaavat jokaisen sentin, jonka saavat. Ylen kanavat maksukortille, yksi ilmainen kanava toteuttamaan lain vaatimuksia ja muut sitten maksulliseksi.
 

Yhteistyössä