Lunatic
PÄHKINÄNKUORESSA minun mielestä näin.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan varmasti kyttäämässä muitten miehiä. Horo mikä horo!Taas jäi osa kommenteista lukematta...alkaa kiirus pukkaamaan koska täytyy meikata,laittaa hiukset ja pukeutuakkin ennen kasin lekurii ja sen jälkeistä perhekahvilaa varten
Elikkä mie täällä huutelen apua kysymykseeni...senkö takia ei puistoissa perhekahvilassa äipät tuu juttelee tai tutustumaan kun pukeudun siististi pillifarkkuihin tms ja toppiin...tietty ulkon takkiin joka useesti nahkainen tai mokkanahkaa...on meikkiä pvä ku pvä ja hiuksetkin laitettu,malli vain hyvin lyhyt...joku vois sanoo että tyylii "rekkalesbo" ?????
En vain tykkää ite olla laittamattoman näkönen,yhtään college/tuulipuvun housuu en omista ja kengätkin on koroilla varustettuja.
Joten oonko nyt se paljon puhuttu "huora" joka yrittää muiden miehiä
Oma mies on ja 4muksuukin :heart:
.No mitä mä olen oppimut täällä:
Vaatteet pitää olla harmaat, beiget, tumman siniset tai pastellit. Ei punaista, keltaista tai mitään räikeää yhdistelmää.
Housut tai nilkkapituinen hame. Polvet näkyvillä hameessa? EI EI
Hiukset pitää olla keskipitkät tai polkka. Ei kananpersettä tai pitkää tukkaa, VARSINKAAN kiharaa ja pitkää.
Meikki... hankala juttu.. meikata pitää mutta se ei saa näkyä yhtään. Jos näkyy -> huora. Jos ei meikkaa -> hompsuinen kääkkä, joka vihaa miestään ja ainakin on pihtari. Huulipuna? No se on helvetistä suoraan.
Aiaiai, kun ihana hame!!! Tahtoo tuollaisen!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Lisää esimerkkejä:
=lunttu, pillu haisee tänne asti
Oooh tämä on ihana!
=COOL:flower:
Sammaa mieltä. Tosi kiva yhdistelmä.Oooh tämä on ihana!
En minäkään nimittele naisia, ja tunnen tosi kivoja "huoratyylin" omaajia, jotka ei siis edes ole mitään ... "sellasia naisia". :xmas:Tänään olen samaa mieltä Luniksen kanssa. Silläkin erolla, että en itse tykkää nimitellä naisia.
Mitä sä nyt siinä selittelet, horo mikä horo, aivan kuten minäkin :heart::flower:Kuulun siihen joukkoon, joka tuon määritelmän mukaan näyttää huoralta. Omasta mielestäni minihame ja saappat ei kenestäkään huoramaisen näköistä tee, eikä edes se huulipuna. Eri juttu jos se minari on sellainen, että pylly meinaa vilkkua alta ettei voi edes istua tai kumartua ilman vilautteluja, jalassa on verkkosukkikset ja meikki on räikeä niin juu, sitä en itsekään näe enää tyylikkäänä. Satun vain rakastamaan hameita, sääret näyttää niissä hyviltä joten en näe syytä piilotella niitä pitkien hameitten alle (edes nyt viimeisilläni raskaana) Huulipunani tai lähinnä kiiltoni on yleensä vaalea koska muu olemus on hiuksia myötenkin tumma, lähes musta (mustat hiuksethan on kuulemma myös ollut ainakin joskus huoran merkki). Enkä tosiaan aio tälläydyttäni hameen seuraksi vetää jotain nilkkureita vain siksi, että jonkun mielestä saappaat on huoramaiset kengät.
En minäkään naisia nimittele. Ainakaan huoraksi, sen olen päättänyt jo ajat sitten.Tänään olen samaa mieltä Luniksen kanssa. Silläkin erolla, että en itse tykkää nimitellä naisia.
Juu viime kesänä ei kyllä olis tullu mieleenkään pukea paljoa kangasta ympärille.Oletteko muuten kuulleet koskaan, että eri tilanteissa pukeudutaan eri tavalla? Jos on 40 astetta hellettä niin minitoppi ja minihame on ihan suotava vaihtoehto naisillekin, vaikkeivat masullisia olisikaan. Syksyllä ja talvella sitten hiukan enemmän päälle, muttei säkkiin silloinkaan tarvitse pukeutua. Arkena laitetaan eri vaatteita päälle, vaikka kengässä korkoa olisikin, ja juhliin eri vaatetusta. Typerää listata noita kuvia tuohon kun selvästi siinä on ihan eri pukeutumistarkoitukset.