Siis sekö on naisessa huoramaista/tekee huoran näköisen, että...

• Viestiketjun aloittaja Ihmettelenpä vain
  • Ensimmäinen viesti
Hohoo
No mitä mä olen oppimut täällä:

Vaatteet pitää olla harmaat, beiget, tumman siniset tai pastellit. Ei punaista, keltaista tai mitään räikeää yhdistelmää.
Housut tai nilkkapituinen hame. Polvet näkyvillä hameessa? EI EI
Hiukset pitää olla keskipitkät tai polkka. Ei kananpersettä tai pitkää tukkaa, VARSINKAAN kiharaa ja pitkää.
Meikki... hankala juttu.. meikata pitää mutta se ei saa näkyä yhtään. Jos näkyy -> huora. Jos ei meikkaa -> hompsuinen kääkkä, joka vihaa miestään ja ainakin on pihtari. Huulipuna? No se on helvetistä suoraan.

Olisko jollain linkkiä siihen ketjuun, jossa Rieputarallaa päivitteli joidenkin halua näyttää viiden pennin huorilta, vai miten se nyt menikään... En löydä, vaikka kuinka etsin.

"Vieras"

Vaatteet pitää olla harmaat, beiget, tumman siniset tai pastellit. Ei punaista, keltaista tai mitään räikeää yhdistelmää.
Hiukset pitää olla keskipitkät tai polkka. Ei kananpersettä tai pitkää tukkaa, VARSINKAAN kiharaa ja pitkää.
Meikki... hankala juttu.. meikata pitää mutta se ei saa näkyä yhtään. Jos näkyy -> huora. Jos ei meikkaa -> hompsuinen kääkkä, joka vihaa miestään ja ainakin on pihtari. Huulipuna? No se on helvetistä suoraan.
Täähän alkaa epäilyttävästi muistuttamaan jotain uskonyhteisöä, kun pitäisi olla niin kamalan konservatiivinen heti väreistä alkaen :D

[QUOTE="Vieras";22176895]Täähän alkaa epäilyttävästi muistuttamaan jotain uskonyhteisöä, kun pitäisi olla niin kamalan konservatiivinen heti väreistä alkaen :D[/QUOTE]

Jokseenkin samaa mieltä kanssasi..

ghjklö
[QUOTE="hmm";22176730]sinulla on nyt tärkeä oppintunti ihmisistä jäänyt käymättä. ensinnäkin, nainen on AINA joko huora tai rumilus, joka ei pidä itsestään huolta. huora tai homevittuinen pihtari. mies taas on joko komea pelimies tai luuseri, joka ei saa edes huoralta.[/QUOTE]

Naisten kuvaus meni ihan ok. mutta MIES on aina joko tuo komea pelimies, tai sitten nallekarhumainen äijänköriläs tai perusmies, perusmeininki -tyyppi. Toki hyvännäköisiä kaikki ja suorastaan jumalan lahjoja naisille :heart:

Foortti harmaana
Mitäs ne sellaiset luut ovat? Luulisi, että luiden näkyminen on kuitenkin yleisesti hyväksyttävämpää kuin läskien tursuaminen?
No mä sanoinkin, että mun ihan oma oksetus-fiksaatio.
Ne on ne luut, mitkä näkyy jos on tosi matalat farkut

http://cdn2.ioffer.com/img/item/155/539/139/qAC4xusWfZecmLd.jpg
Tossa suht näkyy.
Ja tietty takaanta.

Mut tämähän ei periaattessa MUN mielestä oo ns huoramaista, vaan muuten kamalaa =D

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Polvipituinen hame ei musta ole huoramainen. Oikein lyhyt hame kyllä herättää negatiivisia mielikuvia, etenkin yhdistettynä "saappaisiin"
Hahhah :D
No sittenhän mä taidan olla ihan tyypillinen huora, vaikken annakaan rahasta enkä muutenkaan hirveästi jakele muille kuin omalle miehelle. Mutta se on kyllä huomattu, että jos on vähänkään parempi kroppa kuin tyypillisellä mammalla, niin että jalkojakin kehtaa esitellä, niin huorahan se heti on, erityisesti juuri näiden mammojen mielestä. Ja jos tykkää meikata ja laittaa hiukset kuntoon ennen kuin lähtee ulos, niin ei hemmetti, taas "keikalle" menossa! Ja hitto, jos tää huora lähestyy jonkun miestä metrin etäisyydelle tai jopa juttelee hänen kanssaan! :kieh: :LOL: :headwall:

Täytyy kai sanoa miehelleni, etten voi enää pukeutua minihameisiin ja saappaisiin, meikata ja muuten olla nättinä, kun naapurin rouvat syövät mut kohta elävältä, vaikka oma mies on aina ollut niin mielissään siitä, että näytän kauniilta ja haluttavalta enkä pelkästään hänen silmissään. Eihän tässä nyt auta muu kuin lihoa viitisenkymmentä kiloa, vetää täysvartalohuivi päähän ja istua päivät pitkät kotisohvalla tuijottamassa telkkaria, jottei vain kukaan ajattelis musta mitään pahaa. :popcorn::popcorn::popcorn:

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22177073:
Hahhah :D
No sittenhän mä taidan olla ihan tyypillinen huora, vaikken annakaan rahasta enkä muutenkaan hirveästi jakele muille kuin omalle miehelle. Mutta se on kyllä huomattu, että jos on vähänkään parempi kroppa kuin tyypillisellä mammalla, niin että jalkojakin kehtaa esitellä, niin huorahan se heti on, erityisesti juuri näiden mammojen mielestä. Ja jos tykkää meikata ja laittaa hiukset kuntoon ennen kuin lähtee ulos, niin ei hemmetti, taas "keikalle" menossa! Ja hitto, jos tää huora lähestyy jonkun miestä metrin etäisyydelle tai jopa juttelee hänen kanssaan! :kieh: :LOL: :headwall:

Täytyy kai sanoa miehelleni, etten voi enää pukeutua minihameisiin ja saappaisiin, meikata ja muuten olla nättinä, kun naapurin rouvat syövät mut kohta elävältä, vaikka oma mies on aina ollut niin mielissään siitä, että näytän kauniilta ja haluttavalta enkä pelkästään hänen silmissään.. Eihän tässä nyt auta muu kuin lihoa viitisenkymmentä kiloa, vetää täysvartalohuivi päähän ja istua päivät pitkät kotisohvalla tuijottamassa telkkaria, jottei vain kukaan ajattelis musta mitään pahaa.. :popcorn::popcorn::popcorn:
Sähän se vedät melkoisia johtopäätöksiä muista mammoista. Eli hyväkroppaiset ei voi olla sitä mieltä, että sellainen pukeutuminen on huoramaista? Sori mut rikon sun harhakuvas. Mun vartalo kestäis kyllä kantaa minkälaista kolttua tahansa, mutta musta on törkeen ruman näköistä, kun naisella on jotain liian minimaalista ja tiukkaa päällään. Se tekee halvan vaikutelman, kyllä.

Mun lemppariasu on tällä hetkellä musta kynähame, musta toppi, ohuet ihonväriset sukkikset, punaiset korkkarit, punainen bolero ja punainen laukku. Kenties näytän sitten huoralta, kun peräti sääret näkyy sukkisten läpi. Mutta eikös se ole pääasia, että itse viihtyy asussaan. Oli sitten viiden senti huora tahi ei. :)

Yleensä ne naiset joilla on kova tarve suureen ääneen haukkua muita huoriksi ovat itse tyytymättömiä omaan ulkonäköönsä ja pönkittävät omaa huonoa itsetuntoaan sillä, että haukkuvat muita huoran näköiseksi.... Ehkä niiden läskiperseeseen ei vaan sovi lyhyet hameet saatika korkkarit. Elämä on.

Mun lemppariasu on tällä hetkellä musta kynähame, musta toppi, ohuet ihonväriset sukkikset, punaiset korkkarit, punainen bolero ja punainen laukku. Kenties näytän sitten huoralta, kun peräti sääret näkyy sukkisten läpi. Mutta eikös se ole pääasia, että itse viihtyy asussaan. Oli sitten viiden senti huora tahi ei. :)
:heart: Ei sentään noin halvalla lähde :)

"vieras"
Yleensä ne naiset joilla on kova tarve suureen ääneen haukkua muita huoriksi ovat itse tyytymättömiä omaan ulkonäköönsä ja pönkittävät omaa huonoa itsetuntoaan sillä, että haukkuvat muita huoran näköiseksi.... Ehkä niiden läskiperseeseen ei vaan sovi lyhyet hameet saatika korkkarit. Elämä on.
Eli kateelliset vaan puhuu, niinkö? On se kumma kun hyväkroppainen ihminen ei voi olla sitä mieltä, että sellainen pukeutuminen ei sovi aikuisen ihmisen päälle. Vaikutelma on halpa ja tyrkky.

[QUOTE="vieras";22177097]Sähän se vedät melkoisia johtopäätöksiä muista mammoista. Eli hyväkroppaiset ei voi olla sitä mieltä, että sellainen pukeutuminen on huoramaista? Sori mut rikon sun harhakuvas. Mun vartalo kestäis kyllä kantaa minkälaista kolttua tahansa, mutta musta on törkeen ruman näköistä, kun naisella on jotain liian minimaalista ja tiukkaa päällään. Se tekee halvan vaikutelman, kyllä.[/QUOTE]

Kiitos, ymmärretty jo... huora mikä huora, mitä tuohon enää sanois... :(:ashamed:

"sondersson"

MUTTA huomatkaa, ettei housut saa olla farkut eikä legginssejä kukaan järjellä varustettu nainen tietenkään käytä. Niissä näkyy reiden ja joskus jopa persiin muoto, hyi!
Muistakaa, ettei silmämeikissä todellakaan saa käyttää mustaa.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22177185:
Kiitos, ymmärretty jo... huora mikä huora, mitä tuohon enää sanois... :(:ashamed:
Eiks se mee sillai tässä maailmassa että kaikki naiset on aina "huoria". Ihan sama mitä teet tai et tee, miltä näytät tai et näytä -huora mikä huora.

Jos oot 5v tyttö oot pikkuhuora, jos oot 70v nainen, oot vanha huora.. ja siinä välissä on sitten jokalähtöön iso läjä erimallisia ja eri tyylisiä huoria.

Siis tietyntyyppisten miesten mielestä, ja jopa naisten itsensä mielestä (surullista).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"sondersson"
Eiks se mee sillai tässä maailmassa että kaikki naiset on aina "huoria". Ihan sama mitä teet tai et tee, miltä näytät tai et näytä -huora mikä huora.

Jos oot 5v tyttö oot pikkuhuora, jos oot 70v nainen, oot vanha huora.. ja siinä välissä on sitten jokalähtöön huoria, saatanan huoria, läski huoria, rumia huoria, kauniita huoria, takapillu huoria, etupillu huoria, mustia huoria, vitun huoria, huoria huoria huoria. Siis tietynlaisten miesten mielestä, joita vois posauttaa niskaan jo synnytyslaitoksella, jos arvais ennalta keitä ne on.
ja mikä ikävintä, naiset on tosi kovia huorittelemaan toisiaan. Musta on järkkyä kuunnella varsinki sitä, että aikuiset naiset huorittelee teinityttöjä just pukeutumisen perusteella.

Ihmettelenpä vain, mistä ap tämän mielikuvan on saanut. Ei hame ja korkokengät sinänsä kenestäkään halvan näköistä tee, kun niitäkin on monenlaisia. Jonkinlaiset hameet yhdistettynä tietynlaisiin korkkareihin ja paitaan, kampaukseen ja meikkiin tekee. On sääli, että jotkut luulee olevansa sen näköisenä kauniita. Vaikka toisaalta - mitäs se mun napaani kaivaa, senkun ovat, kunhan mun ei tarvi heitä kehua. En nimittäin pysty siihen.

:)
Mä kans haluan esitellä mun sääriä pitkästä aikaa, huomenna laitan tän ruhon tuohon uuteen neuletunikaan ja paksut sukkikset ja pitkävartiset korolliset saappaat :)
Kuulostaa hyvältä. :) Mä olen viime aikoina innostunut kauheasti syksystä johtuen paksuista sukkiksista yhdistettynä joko säärystimiin tai polvisukkiin. Olen käyttänyt matalakantaisten saappaiden ja hameen kanssa.

"sondersson"
Ihmettelenpä vain, mistä ap tämän mielikuvan on saanut. Ei hame ja korkokengät sinänsä kenestäkään halvan näköistä tee, kun niitäkin on monenlaisia. Jonkinlaiset hameet yhdistettynä tietynlaisiin korkkareihin ja paitaan, kampaukseen ja meikkiin tekee. On sääli, että jotkut luulee olevansa sen näköisenä kauniita. Vaikka toisaalta - mitäs se mun napaani kaivaa, senkun ovat, kunhan mun ei tarvi heitä kehua. En nimittäin pysty siihen.
kuka nyt mitäkin pitää kauniina, et sä sitä määritä. Jonkun mielestä se voi olla kaunista ja sellanen tyyppi voi pitää itseään kauniina. Mitä hittoa sitä tarvii sääliä?

Yhteistyössä