Soittelis huomenna lävistysliikkeeseen.. :P

Kyl mun on ny pakko saada se microdermal :p Ihan pakko, must have, nyt heti! :D No ei ny ihan heti mutta viimestään alkuviikosta..

Tähän tyyliin ois tarkotus, vasemmalle puolelle, ihan vaan tasapainon vuoksi.. :saint:

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="zxz";22175476]Sinulla on ihan sopivamaara reikia kasvoissasi. EI YHTAAN LISAA.

Love kaverisi zxz.[/QUOTE]

Kyl ihan hyvin yks vielä mahtuu.. :D Sitäpaitsi mun täytyy mennä sinne kuitenki ku täytyy vaihtaa lyhyempi tappi tohon alahuulen verticaaliin. Mä en millään viittis matkata tonne keskustaan vaan sen takia.. :D

Toi on sellanen L:n mallinen implantti josta jää ihon päälle vaan kierteet siihen saa sit vaihdettuu kaikkia erilaisia hienoja päitä :p

Ja se on ihan sana onko ne kuin last season, lävistykset on se mun juttu, mä niistä tykkään ja siks niitä laitan. Jos joku ei tykkää ni voi sit kattella toiseen suuntaan ku vastaan kävelee.. ;) Ja saattaahan ne tietenki joidenki tietynlaisten ihmisten mielestä teinimeininkii ollakki.. Ihan sama mulle :D

Enkä mä näihin ihan just oo kyllästymäs :D Varuiks meinaan kuitenkin ottaa reiättömän implantin jotta sen saa sit helpommin pois jos on tarve. Reiällisessä implantissa pääsee kudos kasvamaan kahden reiän läpi joten se on sitten hankalampi poistaa.

Ei siitä iso arpi jää, pienihän tuo ankkuri on. Se on parin millin levyinen ja muutaman millin pituinen joten pientä reikää ei ihoon tarvii tehdä. Tökkäävät neulalla sellasen "taskun" ihoon johon tuo sit ujutetaan..

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;22175634:
Miä tahon kanssa, solisluiden alle, niskaan ja tohon lantiolle, suoliluiden viereen. Näin aluksi. Kukahan maksais ne? :xmas:
Mä haluun kans tohon rintakehään, aika alas, keskelle.. Sellanen cleavage -koru. Ja nyt ku kuvia kattelin niin mä kans tulin siihen tulokseen että mä haluisin kans tohon solisluiden alle.. Ja ne lantiolla olevatki on aika siistejä.. Samoten ku niskas.. hhmmm... :LOL:

Mut ku 49€ joutuu yhdestä pulittaan ni eipä noita tuu jatkuvalla syötöllä haettua.. :D

Miä
Mä haluun kans tohon rintakehään, aika alas, keskelle.. Sellanen cleavage -koru. Ja nyt ku kuvia kattelin niin mä kans tulin siihen tulokseen että mä haluisin kans tohon solisluiden alle.. Ja ne lantiolla olevatki on aika siistejä.. Samoten ku niskas.. hhmmm... :LOL:

Mut ku 49€ joutuu yhdestä pulittaan ni eipä noita tuu jatkuvalla syötöllä haettua.. :D
Täällä on yksi 80 euroa, hmm :D

Mä hingun tatskaa, täytyis soitella ja varailla aikaa. Mulla on vaan se pikkunen onelma et en tiedä mistä kuvasta alottais kun mielessä on ainakin 2 jotka haluis heti :D
Mä alotan tatska projektin heti kun tilille napsahtaa tarpeeksi rahaa.. Niinkin vaatimaton suunnitelma, PAKKO saada koko vasen käsi täyteen ja mielellään heti :D

Ja uus läväri vois olla tonne niskaan, siis sellanen missä näkyy vaan kaksi palloa. Mikä lie nimeltään :confused:

Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys;22175837:
Mä alotan tatska projektin heti kun tilille napsahtaa tarpeeksi rahaa.. Niinkin vaatimaton suunnitelma, PAKKO saada koko vasen käsi täyteen ja mielellään heti :D

Ja uus läväri vois olla tonne niskaan, siis sellanen missä näkyy vaan kaksi palloa. Mikä lie nimeltään :confused:
Mulla ei ihan mitään noin suurin ole mielessä, ainakaan vielä :whistle: No ehkä se n. neljäsosa selkää peittävä kuvakin saattaa olla jonkun kokonen kuitenkin... :D
Mä en muita läväreitä ole ottanut ton navan lisäks. Tavallaan mieli tekis, mut en oikein tiedä et mihin ja millanen.

Miä
[QUOTE="zxz";22175954]No minapa sanon Sulle. Ku meet illalla nukkunn ja heraat aamulla paa pohjoiseen ,niin se sitten tarpeeksi.[/QUOTE]

:D :D Luultavasti. Justiinsa otin kasvoista näkyvät lävistykset pois, nyt tahtoisin noita microdermaleja vähän sinne ja tänne..

Yhteistyössä