5v.tytön alapää ihan "rähmässä"??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamukahvia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eli valkovuotoa,ja joskus jopa veristä.

mutta ennenkaikkea tuo alavatsakipu;tyttö valitti sitä eilen juuri ,että JUOSTESSA sattuu,ja lakkasi juoksemasta.

eli tärinä....

voi hitto,kunpa se lääkäri jo soittaisi.

Täällä kun on oppinut palstaillessa että vanhemmilla on niitä sexileluja joillakin jopa aika esilläkin :/
Onhan varmasti niin että sinun (mahdolliset lelut) on varmasti lukkojen takana? Ettei vaan ole saanut niitä käsiinsä ja niihin vahingossa huolellisenkin pesun jälkeen jäänyt jotakin?

Jos tyttö on pyyhkinyt ns. väärin päin eli pepusta alapäähän päin, ja siitä aiheutunut tulehdus? Toivottavasti asia selviää ja tyttö paranee. Aika hurjalta kuulostaa.

kerroin verenvuodosta,ja hän sanoi,että sitten ei odoteta, vaan soittaa reseptin apteekkiin;bakteerivaginoosia varten.

hiivavastauksia vielä odotetaan,ja illalla käydään sitten apteekissa hakemassa reseptit ja lääkkeet.

tuntuu nyt kuitenkin hieman hakuammunnalta,koska lääkäri jäi vielä miettimään,"hhhhmmmmm...mitähän muuta se voisi olla..."

Täällä kun on oppinut palstaillessa että vanhemmilla on niitä sexileluja joillakin jopa aika esilläkin :/
Onhan varmasti niin että sinun (mahdolliset lelut) on varmasti lukkojen takana? Ettei vaan ole saanut niitä käsiinsä ja niihin vahingossa huolellisenkin pesun jälkeen jäänyt jotakin?

Olet kyllä vitun sairas ihminen. Jos vaikka soittaisit päivystykseen ja hakisit itellesi hoitoa?

Ja ettehän vaan pese millään saippualla alapäätä, pienikin määrä voi ärsyynnyttää limakalvoja. Itse opin sen vasta lähempänä aikuisikää saatuani ensimmäisen hiivatulehduksen :xmas:

en kyllä tuohon bakteerivaginoosi oikein löytänyt yhteyttä tuohon verenvuotoon.mutta toivottavasti siitä nyt ei haittaakaan ole.
lääkäri kysyi,haluanko lääkkeet antaa lakautta vai suun kautta...vastasin,että tietenkin suun kautta,kun ei sinne alapäähän voi koskea kun on niiin kipeä:(

Alkuperäinen kirjoittaja kätilö;22172502:
tuolta bakteeritulehdukselta se oireiden perusteella kuulostaa. ja hiivaa voi olla samaan aikaan. pikaista paranemista!

ainut tietenkin,että kun tyttö lotraa kyvyssä,niin siellä on kylpyvaahtoa ja saippoita,mutta aina kylvyn päätteeksi pyrin huuhtomaan alakerran todella huolellisesti.

Ja ettehän vaan pese millään saippualla alapäätä, pienikin määrä voi ärsyynnyttää limakalvoja. Itse opin sen vasta lähempänä aikuisikää saatuani ensimmäisen hiivatulehduksen :xmas:

joista tutkitaan virtsanäyte,onko tulehdus, sekä ulosteesta hiiva, sekä ulosteesta kihomadot..... hmmm... toki annetaan nekin näytteet,mutta jotenkin tuntuu,että ne ei kyllä liity esim. tuohon verenvuotoon alapäästä?

lääkäri kirjoittikin vain voidetta;pimafucort-salvaa 2-4kertaa päivässä. ??

kysyin sairaanhoitajalta,kuinka tuo rasvatuubi on nyt vastaus siihen,että sisältä limakalvot ovat arat,punaiset ja vertavuotavat... siihen hän vastasi;"jos olisi minun lapsi,veisin jonnekkin lastenlääkärille".

sillälailla. ei tullut hullua hurskaammaksi tästä.

hiivaakaan ei ollut.

Kyllä noi "kätilön" vastaukset kuulostavat fiksuimmalta. Mulla oli teininä usein noita kyseisiä tulehduksia ja niin nuorena olin aika kauhuissani. Oireet oli hyvin samanlaiset kuin teidän tytöllä. Välillä mulla oli myös kohtutulehduksia. EI niin yleistä noin nuorilla, mutta mahdollista. Lääkekuurilla se lähtee. Ehkä se lastenlääkäri vois olla hyvä vaihtoehto, ettei tulehdus pääse pitkittymään.

Minä kokeilisin tuota suolaliuos puhdistelua näiden lääkärikiekkojen ajan, ostaisin sen pimafucortin ja laittaisin jo sitäkin, sillä KAIKKI mitä voi tehdä tytön oloa helpottaaksesi on nyt tarpeen. Kuulostaa todella pahalta tulehdukselta ja kaikki alapäätulehdukset on kyllä yhtä helvettiä (tietäähän sen itsekin).
Kerrot yksityisellä sitten nuo testien tulokset etteivät joudu uusia ottamaan....

lääkäri kirjoittikin vain voidetta;pimafucort-salvaa 2-4kertaa päivässä. ??

kysyin sairaanhoitajalta,kuinka tuo rasvatuubi on nyt vastaus siihen,että sisältä limakalvot ovat arat,punaiset ja vertavuotavat... siihen hän vastasi;"jos olisi minun lapsi,veisin jonnekkin lastenlääkärille".

sillälailla. ei tullut hullua hurskaammaksi tästä.

hiivaakaan ei ollut.

Sitten vaan toiseen lekuriin jos vaan mahollista. Mut jos oot jo hakenu rasvan ni kokeile, ei se varmaan pahasta kuitenkaan oo. Jos ny sinne mitään saa laitettua kivulta.

jostain syystä lääkäri oli kirjoittanut "varmuudeksi" v-pen-kuurin. haettiin resepti ja ostettiin lääke.

en ole kyllä siitäkään ennen kuullut kuin että hoidetaan nielu,korva ym. tulehduksia?

kiitos valaisusta.[QUOTE="tepe";22175503]v-pen tappaa parhaiten streptokokki-bakteereja ja niitähän ne suolistobakteeritkin ovat. eli jos on päässyt ulostetta emättimeen.[/QUOTE]

Uusimmat

Yhteistyössä