V
"vieras"
Vieras
Lasketko mukaan kirjekuoren hinnan, mahdollisesti pehmikkeiden arvon ja viennin postiin (esim. omalla autolla)?
Jos esim. tuotteen postimerkit maksaa 1,50 e, niin laitatko postituskuluiksi esim. 3 e, kun lasket mukaan kaiken muun?
Vai tuleeko siitä ostajilta palautetta, että kun näkevät kuoresta, että postimerkki on ollu 1,50, mutta silti ostajalta veloitettiin postituskuluja 3 e?
Jos esim. tuotteen postimerkit maksaa 1,50 e, niin laitatko postituskuluiksi esim. 3 e, kun lasket mukaan kaiken muun?
Vai tuleeko siitä ostajilta palautetta, että kun näkevät kuoresta, että postimerkki on ollu 1,50, mutta silti ostajalta veloitettiin postituskuluja 3 e?