miten pian odotat huutismyyjän ilmoittelevan tilitietonsa kohteen sulkeuduttua ja voitettuasi huudon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko normaalia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko normaalia

Vieras
itse otin heti yhteyttä myyjään eilen illalla, kun voitin, eikä ollut tilitietoja näkyvillä, minne maksaa. Myyjästä ei kuitenkaan ole kuulunut mitään, eilen eikä tänääkään. Haluaisin huutoni mahdollsimman pian käyttöön, ja harmittaa, kun nyt en voi huutaa toisilta samaa vastaavaa, kun olen jo lupautunut ja sitoutunut tähän kohteeseen.

itse otin heti yhteyttä myyjään eilen illalla, kun voitin, eikä ollut tilitietoja näkyvillä, minne maksaa. Myyjästä ei kuitenkaan ole kuulunut mitään, eilen eikä tänääkään. Haluaisin huutoni mahdollsimman pian käyttöön, ja harmittaa, kun nyt en voi huutaa toisilta samaa vastaavaa, kun olen jo lupautunut ja sitoutunut tähän kohteeseen.

elähän hättäile, ootahan nyt ees viikko

Ei sille nyt ole mitään rajaa.

Hieman hätäinen olet, jos eilen illalla vasta sulkeutui. Useimmilla on muutakin elämää kuin huutista kytätä. Veikkaan, että tämän päivän mittaan ne tiedot kuitenkin saat.

mä sain viikon odoteltuani myyjältä vihaisen viesti etten sit ole visiin ostamassa, kun en ole ottanut yhteyttä. Laitoin viestiä takaisin, että maksan heti kun saan tilinumeron. No, ei ole tullut mitään viestiä nyt toiseenkaan viikkoon :/ Minkälaisen palautteen laitan?

[QUOTE="noh";22164156]mä sain viikon odoteltuani myyjältä vihaisen viesti etten sit ole visiin ostamassa, kun en ole ottanut yhteyttä. Laitoin viestiä takaisin, että maksan heti kun saan tilinumeron. No, ei ole tullut mitään viestiä nyt toiseenkaan viikkoon :/ Minkälaisen palautteen laitan?[/QUOTE]

Kumpi sulle on tärkeämpää, sen tuotteen saaminen vai palautteen antaminen? Sinuna kysyisin vielä kerran, jos haluat huutamasi tavaran. Miksi muuten et kysynyt myyjän tilitietoja huutosi jälkeen?

Yhteistyössä