Jatketaa sit saikulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Eihän täsä viel oo oltu ku kaks viikkoo.. |O|O Flunssasta pääse eroon millään.. Mä oon sen viimesen neljän kuukauden aikana ollu 2 kertaa sairaalas ab-tipas ja syöny 6 vahvaa pitkää ab-kuuria.. Lopputuloksena se että ne on vissii sit tappanu meikäläisen omaa immuunisuojaa eli imuroin ihan kaiken. Eikä ne enää ees tehoo, yks kuuri jo tähän flunssaan menny eikä mitää apua. Ja lisäks mahakaan ei noita enää kestä, viikon kuurista kahden viikon jumalattomat vatsakivut ja muut.

Ja kyllä täsä kieltämättä alkaa oma jaksaminen olemaan jo niin tiukilla ettei mitään rajaa. Osittain oonki nuppilomalla ollu.. Kuinka paljo tätä paskaa tulee vielä niskaan hä?!

Ei oo kotirintamallakaan ollu helppoo mutta parempaan suuntaan nyt kuitenkin.. Nyt suodaan se viimeinen kunnon yritys meidän parisuhteelle..

Ai niin ja näiden lisäksi kaks kuolemantapausta lähipiirissä, toinen toissaviikolla, toinen nyt perjantaina.. :'(

Joko nyt riittäis? : /

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22163983:
Meillä se stanan lentsu kesti kuukauden vaikka söi abkuurin, hepotti muutaman päivän ja tuli takas.. nyt alkaa olee kondiksessa, enää vähän limanen.

Mulla alko eka flunssa elokuun ekalla viikolla, tyttö toi päiväkodista.. Se meni melkeen ohi ku söin kans antibioottikuuria leikkauskomplikaatioihin mut sitten tuliki uus.. Ja sitä täsä vielä sairastetaan :headwall:

Älyttömän sitkeitä nää taudit nyt kyllä.. Ja taitaa olla oikeen kunnon influenssatalviki tulossa mitä uutisista lueskelin. Sitä ootellessa..

Parantumisia teille, toivottavasti loppuis pian!

Kiitos Maine Coon. Kävitkö sä siellä leikkauksessa, miten sulla on menny? Jos saan udella.. :)

Juu, kyllä mä kävin siellä.Olin kyllä todella kipee leikkauksen jälkeen.Kipulääkettä meni odotettua enemmän, mutta eivät kyllä pihtailleet sen kanssa.Hoitajat ja lääkäri olivat aivan ihania.Viime viikolla torstaina aloitin työt.Tuntuu et ihmeen hyvin olen toipunut.Tosin välillä on jotain epämääräisiä tuntemuksia, mutta se kuulunee asiaan, kun leikkauksesta ei hirveesti ole aikaa.

Yhteistyössä