Mitä aiot ostaa Stokkalta ens viikolla? (Hullut Päivät \o/)

  • Viestiketjun aloittaja tonttuilija
  • Ensimmäinen viesti
En ole koskaan ostanut enkä tule ostamaan Hulluilta Päiviltä mitään. Niin hullu en ole että sinne itseni änkeäisin "sekopäitten" sekaan ajamaan itseni hulluuteen jäädessäni ilman jotain tuotetta A tai B joka todellisuudessa ei ole edes halpa.
 
"vieras"
Jotakin Cliniquen paketteja näytti olevan. Niitä nyt käytän joka tapauksessa, joten jos ovat jossain tarjouksessa, saatan ostaa sieltä. Tosin olen alkuviikon reissussa, joten saatan ostaa lentokentältäkin enkä mene Hulluille Päiville ollenkaan.
 
maalaistollo
Eksyin kerran "hulluille päiville" ja en muuta voinut, kuin ihmetellä sekopäämammoja, jotka tonkivat lasittunein silmin rättikoreja :0. Mitäänsanomatonta tusinaroinaa normihinnalla se oli minun mielestäni, oikeasti. Eikä tämä edes ole v**lua. En ostanut tietenkään mitään.
 
"mää"
Mun mielestä hulluilla päivillä on just hauska meno. En kyllä koskaan tappele mistään tuotteista, mutta sinne ryysikseen on silti kiva mennä kattelemaan ja lähes aina mukaan tarttuu jotain. Ja sitäpaitsi siellä ruokapuolella on oikeesti hyviä tarjouksia. Aion mennä tänäkin vuonna.
 
CiaCeraty
[QUOTE="vieras";22160410]Niin, siis tarkoitin, että ovatko halvemmat kuin muualla? Siis mitä ne sitten maksaa ovh:na, jos nyt hintaa 60-70 e?[/QUOTE]

Eccot maksaa siinä 105-120e välillä, joten onhan ne edullisemmat kuin normisti. Vikingin kengät maksaa normisti 60-70e.
 
CiaCeraty
[QUOTE="mää";22160422]Mun mielestä hulluilla päivillä on just hauska meno. En kyllä koskaan tappele mistään tuotteista, mutta sinne ryysikseen on silti kiva mennä kattelemaan ja lähes aina mukaan tarttuu jotain. Ja sitäpaitsi siellä ruokapuolella on oikeesti hyviä tarjouksia. Aion mennä tänäkin vuonna.[/QUOTE]

Hyvä että muistutit tuon ruokapuolen,sillä siellä on edullisisa tarjouksia mm. juustoissa,kampasimpukoissa,lihatuotteissa.Pitää muistaa poiketa.
 
Ruokaostoksilla haluaisin käydä, mutta en taida jaksaa rynniä päivittäin ostamassa niitä muutamaa kiinnostavaa tarjousta. Ja kun ei ihan Stokkan vieressä asuta, ei oikein kannata. Eli todennäköisesti en osta mitään. Mä en oikein ole hullut päivät -ihminen :D Ruuhkat ei kiinnosta ja kun oikein laskee, mun mielestä hinnatkaan ei ole kauhean edulliset.
 
jepsistä
[QUOTE="mää";22160422]Mun mielestä hulluilla päivillä on just hauska meno. En kyllä koskaan tappele mistään tuotteista, mutta sinne ryysikseen on silti kiva mennä kattelemaan ja lähes aina mukaan tarttuu jotain. Ja sitäpaitsi siellä ruokapuolella on oikeesti hyviä tarjouksia. Aion mennä tänäkin vuonna.[/QUOTE]

Samoin! Ihan hauskaa meininkiä. Eikä tietenkään ole pakko ostaa mitään, mutta ihan kivaa mennä kuitenkin. Ei ole pahaa sanottavaa. Vaikka täällä kaikki muut haukkuvat koko tapahtuman ja tietenkin sinne menijät.
 
jepsistä
En ole koskaan ostanut enkä tule ostamaan Hulluilta Päiviltä mitään. Niin hullu en ole että sinne itseni änkeäisin "sekopäitten" sekaan ajamaan itseni hulluuteen jäädessäni ilman jotain tuotetta A tai B joka todellisuudessa ei ole edes halpa.
Ja sulle kyllä sanoisin, että mistä tiedät millaista siellä on ,jos et ole koskaan ollut?
Vai änkesitkö kuitenkin itsesi sinne?

(en vaan ymmärrä tätä ahdasmielisyyttä ,että pitää lokeroida ja haukkua kaikki mahdollinen, myös se josta ei ehkä edes tiedä mitään.)
 
Eccot maksaa siinä 105-120e välillä, joten onhan ne edullisemmat kuin normisti. Vikingin kengät maksaa normisti 60-70e.
Ei nyt ihan 89.90 oli Prismassa talvieccot isompien kokoa eli muualla lienee 5-10euroa kalliimpia malleja.. Ei tuolla ihan niin hyvät tarjoukset ole :) -20% todennäköisesti.

Itse mietin hakeako ne Vikingit (kun noi prisman eccot on jo bonuspäiviltä haettu...) toisiksi kengiksi vai ostanko jotain lämpimämpää. Muuten tarjonta oli ihan nolla lasten ja aikuisten näkövinkkelistä. Kunnakset oli halpoja, mutta meillä on noi kaikki.

Joskus olen tehnyt ihan hyviäkin ostoksia tuolla - kerran löytyi brion junarataa useampi paketti edukkaasti. Mutta viime aikoina vähemmän.
 
tiketti
Kai mietin tota ticketin toppatakkia. Joo tiedän ettei ole normitikettiä. mutta jos poikien väri olisi kiva?
Löytyisikö yllärinä jotain kivaa lastenvaatetta,jota ei siis kuvastossa ollut??
Jotain kivaa olisi löydettävä joululahjoiksi....
 
eo
Ensimmäinen vuosi, kun Hullisten kuvastosta ei osunut silmiin YHTÄÄN MITÄÄN, joka olisi oikeasti kiinnostanut (vai olenkohan vain ryhtynyt. Taidan kuitenkin piipahtaa siellä joku päivä vähän vilaisemassa, josko löytyisi jotain kivaa kuvaston ulkopuolelta.
 
"Tiina"
Ne lasten Vikingin goret on viime vuoden mallia. Ostin itse samat viime keväänä 65% alesta. Ja eipä se mitään haittaa, vaikka olisi vanhaa mallia :).

Mietin myös oliko (keskiviikon?) Burberryn valkoinen toppatakki naiselle sama takki myynnissä myös viime vuonna :O...muistelin, että ihastelin sitä pitkään ja mietin hankkimista. En ostanut.
 

Yhteistyössä