Korvalävistys vauvalla?

• Viestiketjun aloittaja Mimi
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mä;17782345:
Meillä tyttö oli 4-vuotias kun itse pitkään(ennen kun täytti tuon 4v.)puhui että haluaa korvikset,niin sitten lahjaksi käytiin teetättämässä ne reiät sille=) Eikä ollu ongelmia puhtauden suhteen=)
Näin meilläkin, alkuviikosta käytiin laittamassa ja tyttö tykkää kovin. :)

"Pusse"
Mä olin aika voimakastahtoinen lapsi ja mun äiti on aina ollut aika lepsu, joten kun mun 8-vuotias serkku sai reiät korviin niin minä, ikää tuolloin 2v, nostin aivan järkyttävän metelin että mä tahdon myös ja tahtoni sain läpi.
Seuraava järkyttävä meteli oli kun liikkeessä niitä reikiä mulle laitettiin, mutta laitettiinpa kuitenkin kun olin niin kovasti halunnut...

vain tuskaa tuotatte
Samat ämmät valittaa toisessa ketjussa että laselle ei saa antaa alle 4kk kiinteitä ja täällä sit ollan laittamassa korvisreikiä ja tatuointeija. Herätkää nyt saatana, vt....mitä idiootteja te olette.

"nuppi"
Mielestäni kaikilta tytöiltä täytyy poistaa klitoriksen huppu viimeistään 6 vuotiaana. Se kerää likaa ja on muutenkin ällöttävä.

Meidän plikka sai häpyhuulilävistuksen 4 vuotiaana. Se halus, ku oli nähny mummollaan.

"nuppi"
Mielestäni kaikilta tytöiltä täytyy poistaa klitoriksen huppu viimeistään 6 vuotiaana. Se kerää likaa ja on muutenkin ällöttävä.

Meidän plikka sai häpyhuulilävistuksen 4 vuotiaana. Se halus, ku oli nähny mummollaan.

tero
Tiedän parikin "äitiä", jotka antoivat leikkauttaa pojiltaan esinahan viisivuotiaana! Lääkäri oli kuulema kehoittanut. Nämä ovat ilmeisesti niitä, jotka hyppäävät kaivoonkin, jos joku käskee.

Yhteistyössä