Matkapahoinvointi junassa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piipana harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piipana harmaana

Vieras
Auttaako ne Postafen tabletit todella matkapahoinvointiin?
Olen kerran mennyt niillä uusilla kaksikerrosvaunuilla Tampereelle ja asemalle päästyä oli niin huono ja keikuttava olo, että koko loppupäivä meni pilalle. Se uudehko vaunu kulkee jotenkin liian tasaisesti, että tulee varmaan siitä se huono olo. Lisäksi mulla oli hytti siinä ylemmässä kerroksessa, joka varmaan myös lisäsi huonovointisuutta. Takaisin tullessa vanhassa vaunussa ei ollut sitä ongelmaa.
Nyt sama reissu on edessä taas, joten kysynkin teiltä neuvoa, miten selviän siitä?

On meillä ainakin lapsilla auttanut (autossa tai veneessä/laivassa) matkapahoinvointiin. Junassa eivät ole voineet pahoin, joten nimenomaan junassa ei olla kokeiltu....

Juu auttaa ne, mutta mulle teki sellainen ikäänkuin kännisen olon. Siis pienessä hiprakassa olin. :D Mutta itse vaivaan auttaa ja loistavasti. Viime kesänä laivalla (ja nyt myös autossa) olen käyttänyt Seaband-rannekkeita ja yllätyin että ne todellakin auttoivat. Niidenkin käytön aikana autoillessa mutkaista tietä meinasi tulla muutaman kerran pahaolo, mutta se aina häipyi ennen kuin pääsi päälle. :) Tosin kuuleman mukaan kaikki eivät saa apua niiden käytöstä, mutta mulla auttaa ihan riittävän hyvin.

Juu auttaa ne, mutta mulle teki sellainen ikäänkuin kännisen olon. Siis pienessä hiprakassa olin. :D Mutta itse vaivaan auttaa ja loistavasti. Viime kesänä laivalla (ja nyt myös autossa) olen käyttänyt Seaband-rannekkeita ja yllätyin että ne todellakin auttoivat. Niidenkin käytön aikana autoillessa mutkaista tietä meinasi tulla muutaman kerran pahaolo, mutta se aina häipyi ennen kuin pääsi päälle. :) Tosin kuuleman mukaan kaikki eivät saa apua niiden käytöstä, mutta mulla auttaa ihan riittävän hyvin.

Sehän on kätevää, ettei tarvi sitten koko reissulla juoda mitään kun ottaa vaan pahoinvointitabletin :) Tosin, eihän niiden kanssa taida muutenkaan saada juoda mitään alkoholipitoista?

Uusimmat

Yhteistyössä