Nytkö olis aika luovuttaa makkari lapselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinkö yöt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinkö yöt

Vieras
Oi voi, mä en taida olla tähän vielä valmis :)

Asutaan siis lapsen kanssa kaksiossa ja mulla olis alkamassa viikon päästä työt. Tähän asti ollaan molemmat nukuttu makkarissa, mutta nyt kun mä töihin lähden niin tarviin aamuisin parisen tuntia heräämiseen, kahvitteluun jne. Herätyskello pärähtäis soimaan kuudelta ja tietysti lapsikin siihen heräisi, ja sehän ei enää takaisin nukahda.
Enkä mä tahdo että lapsi joutuu mun turhuuksien takia nousemaan niin aikaiseen, hoitoon menee kahdeksaksi.

Pitäisi siis mun sänky siirtää olkkariin..Mutta miten osaan nukkua kun ei viereisestä sängystä kuulu tuhinaa =) Ja miten lapsi oppii nukkumaan yksinään, usein kuitenkin yöllä mönkii mun viereen.

On tää vaikeeta ;)

Herätys soimaan kännykästä ja kännykkä värinälle ja vielä yöksi tyyny alle. (Ja joihinkin kännyköihin saa sellaisen herätysäänen, että aluksi ei soi edes kovin kovaa.) Lapsi todennäköisesti ei herää tuohon, jos ei ole kovin herkkäuninen.

[QUOTE="mie";22147228]Herätys soimaan kännykästä ja kännykkä värinälle ja vielä yöksi tyyny alle. (Ja joihinkin kännyköihin saa sellaisen herätysäänen, että aluksi ei soi edes kovin kovaa.) Lapsi todennäköisesti ei herää tuohon, jos ei ole kovin herkkäuninen.[/QUOTE]

Siis tyynyN alle...

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22147210:
Oletko varma että lapsi heräis siihen kellon soittoon?
Mulla on ainakin vaikeuksia saada lapset aamulla heräämään.

Uskoisin niin. Ainakin tähän asti on aina herännyt jos mulla on kello aamulla soittamassa. Tosin en tiedä kuinka kävisi jos kello soittaisi joka aamu.

Uskoisin niin. Ainakin tähän asti on aina herännyt jos mulla on kello aamulla soittamassa. Tosin en tiedä kuinka kävisi jos kello soittaisi joka aamu.

Onko sulla ollut aikasemmin kello soimassa kuudelta? Lapsi ei välttämättä herää siihen jos on väsynyt. Mutta jos on niin herkkäuninen, niin ei kai auta muu kun muuttaa itse toiseen huoneeseen.
Minkä ikäisestä lapsesta on kyse?

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22147270:
Onko sulla ollut aikasemmin kello soimassa kuudelta? Lapsi ei välttämättä herää siihen jos on väsynyt. Mutta jos on niin herkkäuninen, niin ei kai auta muu kun muuttaa itse toiseen huoneeseen.
Minkä ikäisestä lapsesta on kyse?

Aina joskus herättää kello noihin aikoihin. Yöt lapsi nukkuu kuin tukki, mutta aamulla alkaa uni olemaan aika kevyttä.

3 vuotias lapsi.

Illalla nukahtaa yhdeksän aikoihin enkä haluaisi noita iltoja pidemmäksi venyttää, on kuitenkin silloin jo ihan naatti.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22147372:
3 vuotias on vielä melko pieni, että ei välttämättä vielä saa mitään irti siitä omasta huoneesta ja yksin nukkumisesta.

Jospa me sitten kokeiltaisiin kuinka ne aamut lähtee sujumaan. Jos menee ihan pyllylleen ja lapsi aina herää kelloon, niin siirryn sitten vasta olkkariin.

Minunkin mielestäni vielä pieni yksin nukkumaan omassa huoneessa, mutta jos unet jää liian lyhyiksi niin sitten ei auta.

[QUOTE="mie";22147234]Siis tyynyN alle...[/QUOTE]

Ei kait kukaan halua pitää kännykkää tuntitolkulla PÄÄN lähellä!?? Tai ylipäätään sängyssä säteilemässä tai ties mitä... Kännykkää ei kannata pitää edes siinä yöpöydällä.. En luota siihen, että on terveydelle vaaratonta säteilyä tms enkä todellakaan pidä kännykkää ihan lähietäisyydellä sänkyä.

Yhteistyössä