Meillä haisee pissalle kotona ja mä en löydä mistä se haju tulee! Auttakaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Kaveri kävi nopeesti piipahtamassa aamulla ja sano et haisee kun enhän mä tietenkään ite haista sitä. Vessa on eteisen yhteydessä ja pesin sen lattiasta kattoon asti josko sieltä olis tullu haju.

Oltiin tytön kanssa muutama tunti illalla poissa kotoa ja haisee edelleenkin miedosti omaan nokkaan. Kaveri sano et oikein väkevä pissan haju... sellanen mikä on kun esim pissa on yön yli pöntössä.

Oon pessyt pyykkikorin tyhjäksi kun se on eteisessä vaan ei auta... hajoaa pää kun en tajua mistä se tulee!

Niin ja meillä ei ole eläimiäkään. Eilen käväs exä tytön hakemassa ja hän ei ollut haistanut mitään kun soitin ja kysyin, joten eilisen illan ja yön aikana on jotain tullut johonkin :D

[QUOTE="vieras";22144533]Olisko hiiri kuollut seinien väliin tai välikattoon? Kaverilla oli joskus ja oli sellainen haju hetken aikaa.[/QUOTE]

Asutaan pienkerrostalon ylimmässä (neljännessä) kerroksessa kaksiossa, voisko hiiri näin ylös tulla?

[QUOTE="alkup.";22144542]Joo tyttö pissaa usein suihkussa, pesin lattiakaivon ritilänkin huolella ja myös pöntön supistajan.[/QUOTE]

Se pissanhaju voi tulla sieltä itse lattiakaivosta sisältä, ei siis välttämättä ritilästä. Kun sinne lattiakaivoonkin menee varmasti paljon hiuksia sun muuta kakkaa, niin se pissi haisee sitten niissä...

[QUOTE="vieras";22144556]Haistele kengät eteisessä, josko astuttu johonkin pissilätäkköön tms.[/QUOTE]

Tämä on meillä joskus syynä. Lenkkarit vaan pihalle. En kyllä ymmärrä, miksi ne yhdet kengät haisevat välillä, ne on pestykin monta kertaa.

[QUOTE="alkup.";22144582]Hmm... miten sen sitten saisi pestyä vai auttaisko jos kaataisin putkimiestä lavuaariin yöksi?[/QUOTE]

Ei, ei lavuaariin, vaan sinne lattiakaivoon :D Otat ne hiukset sun muut kakat sieltä pois ekaks ja sitten kaadat sitä putkimiestä.

Millä pesuaineella teillä pestään esim. pyykit? Mun nenääni muistaakseni Omo haiskahtaa pissalta, vaikka jonkun toisen mielestä se on varmaan ihan hyväntuoksuinen.

Olisko kengissä jokin haju, hiki tai ulkoa tarttunut pissanhaju?

Tuliko haju varmasti teiltä, eikä leijaillut kaverisi nenään jo rappukäytävästä?

Eteisen matto?

[QUOTE="hankey";22144590]Tämä on meillä joskus syynä. Lenkkarit vaan pihalle. En kyllä ymmärrä, miksi ne yhdet kengät haisevat välillä, ne on pestykin monta kertaa.[/QUOTE]

Itseasiassa oltiin etelässä viikko ja otin tytön nahkasandaalit eilen pois muovipussista eteisen lattialle odottamaan varastoon viemistä... syy voisi olla niissa nimittäin loppumatkasta jouduin viemään tytön puskapissalle ja siinä saattoi roiskua vähän pissaa myös sandaaleihin tai tyttö saatto vähän astua pissansa päälle. Mutta ei ne ainakaan voimakkaasti haissut, mutta mä kun en nyt tosiaan haista hyvin niin saatto ne haistakkin. Nostin ne nyt partsille ja toivon et syy oli niissä :)

[QUOTE="vieras";22144696]Pissaako teillä joku suihkussa käydessään? Haju voi tarttua kaakelisaumoihin tai jos on roiskunut suihkuverhoon.[/QUOTE]

Pesin kaikki saumat ja suihkuseinänkin :) ei oo meidän vessa ollut näin puhdas varmaan ikinä.

[QUOTE="vieras";22144669]Millä pesuaineella teillä pestään esim. pyykit? Mun nenääni muistaakseni Omo haiskahtaa pissalta, vaikka jonkun toisen mielestä se on varmaan ihan hyväntuoksuinen.

Olisko kengissä jokin haju, hiki tai ulkoa tarttunut pissanhaju?

Tuliko haju varmasti teiltä, eikä leijaillut kaverisi nenään jo rappukäytävästä?

Eteisen matto?[/QUOTE]

Kyllä se tulee sisältä :/ Rappukäytävässä raikas tuoksu. Haistelin mattoakin parista kohtaa ei haise.