Kyllä teistä joistakin huomaa että olette nuoria äitejä kun olette niin lapsellisia.

• Viestiketjun aloittaja yhden äiti
  • Ensimmäinen viesti
Nuori ja verevä
minä koitan langeta :D tehnyt lapsen nuorena, nyt lapsi koululainen ja kun se sen ikänen et muuttaa pois mä en oo rutikuiva mummeli vaan elämäni vedossa ;) ajatelkaa, nuoruuden tyhmyys jäänyt taa ja voin NAUTTIA elämästäni vielä piiitkään vielä senkin jälkeen kun lapsi lentänyt pesästä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Nuori ja verevä;22143140:
minä koitan langeta :D tehnyt lapsen nuorena, nyt lapsi koululainen ja kun se sen ikänen et muuttaa pois mä en oo rutikuiva mummeli vaan elämäni vedossa ;) ajatelkaa, nuoruuden tyhmyys jäänyt taa ja voin NAUTTIA elämästäni vielä piiitkään vielä senkin jälkeen kun lapsi lentänyt pesästä :heart:
Onko sen nyt sitten väliä nauttiiko elämästä ennen lapsientekoa vai niiden muutettua pois?

Kun kukaan muu ei provosoidu niin pitäisikö minun sitten ystävällisesti uhrautua?

44-vuotiaana pikkulastenkin äitinä menen selkeästi enemmän ja useammin kuin menin +/- 20-vuotiaana nuorena äitinä, jolloin en vielä ollut yhtä selkeästi tietoinen siitä mikä on perheelle parhaaksi.
Samoin "painostan" 20+ ikäisiä lapsiani, joilla pieniä lapsia, käymään kumppaniensa kanssa tai yksinään ulkona säännöllisesti.

Yhteistyössä