Carriwellin imetysliivien kokotaulukko! Apua kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva imettäjä toivottavasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva imettäjä toivottavasti

Vieras
Eli minkäkokoiset liivit tilaisin, kun rinnanympärys on 95 ja kuppikoko huitelee jossain D:n kieppeillä? Tuon taulukon mukaan L tai XL, mutta kumpi on oikea? Eli mikä vastaa suomalaista 95 D:tä?

Mun kuppikoko 85C ja mulla oli edellisestä lapsesta nuo liivit XL eikä ollut yhtään iso tai pieni. Se materiaali on tosi joustavaa strechiä niin että venyy käytössä eikä silti purista. Eli vaikka otat Xl en usko, että ainakaan roikkuu päällä;)

Mun koko oli M ja L välillä ja tilasin L. Ovat liian isot, käytän niitä lähinnä yöllä, kun eivät muuten tue. Normaali kokoni on noin 80-85C, nyt ehkä D imettäessä. Eli suosittelisin mahdollisesti sitä pienempää, uskoisin mahtuvan sulle.

Suosittelen kuitenkin Bravadon Body Silm Seamless, materiaali on paljon tukevampaa ja ovat todella miellyttävät. Siitä mulla koko M ja just passeli.

Carriwell Maternity/Sport liivit / Carriwell / Lastenpuoti Potito mulla on tuomoset kokoa 4 eli ilmeisesti kokoa xl, ympärys on 75-80cm ja kuppeihin mahtu F tissit heittämällä.
Tosin en tykänny mallista niin jäi aika pitkälti käyttämättä.
lisätään, että en siis tykänny noista olkaimista kun ne nousee mulla kaulan viereen kun on typeränmalliset hartiat.
muuten ihanat päällä.

Viimeksi muokattu:
Mun koko oli M ja L välillä ja tilasin L. Ovat liian isot, käytän niitä lähinnä yöllä, kun eivät muuten tue. Normaali kokoni on noin 80-85C, nyt ehkä D imettäessä. Eli suosittelisin mahdollisesti sitä pienempää, uskoisin mahtuvan sulle.

Suosittelen kuitenkin Bravadon Body Silm Seamless, materiaali on paljon tukevampaa ja ovat todella miellyttävät. Siitä mulla koko M ja just passeli.

Minä puhuin Drop Cupista, en mistään sporttimallista. Nyt en tiedä mitä mallia ap tarkoitti. Ilmeisesti eri malleissa eri kokotaulukot.

Näitä tarkoitin, eli Carriwell Comfort -malleja. http://www.babyidea.fi/imetys/carriwell/comfort.html

En ole noista Bravadoneista edes kuullut, pitänee käydä kurkkaamassa mimmoset ne on.

Bravadot kannattaa tilata Englannista, sieltä saa puoleen hintaan Suomeen verrattuna. Haulla löytyy varmaan se saitti, josta porukat niitä useinmiten tilaa, en nyt muista ulkoa nimeä.