Kirpparilöytöjä :))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meilläkin on jo kokoa 98 riittävösti, mutta kokoa 104 kaivataan vielä lisää. Näitä isompia kokoja löytyy vähemmän joten pitää olla hyvissä ajoin liikkeellä :D

mä kyän kirpparilla joskus monesti vkossa, toisinaan pari krt/kk. Harvoin lähden poisi ilman mitään. Mulla tuntuu olevan hyvä tuuri Ruskovillan kanssa... löysin just tytölle ruskovillan välihaalarin 1€, 2x kypärämyssy 2€/kpl, kauluri 2€... Mutta tuo sun meandi-löytö oli kyllä ylitse muiden!!

mä kyän kirpparilla joskus monesti vkossa, toisinaan pari krt/kk. Harvoin lähden poisi ilman mitään. Mulla tuntuu olevan hyvä tuuri Ruskovillan kanssa... löysin just tytölle ruskovillan välihaalarin 1€, 2x kypärämyssy 2€/kpl, kauluri 2€... Mutta tuo sun meandi-löytö oli kyllä ylitse muiden!!

Kieltämättä se oli melko mukava löytö :) Taas oli myynnissä Meandia, hintaa 7€/ t-paita. Vaikka se sinänsä varmaan on Meandivaatteena ihan kohtalainen hinta, niin se on silti AIVAN liian kallis jotta mä sen ostaisin.

Kieltämättä se oli melko mukava löytö :) Taas oli myynnissä Meandia, hintaa 7€/ t-paita. Vaikka se sinänsä varmaan on Meandivaatteena ihan kohtalainen hinta, niin se on silti AIVAN liian kallis jotta mä sen ostaisin.

näin on. ne tunikat mitä olit 5€ hinnalla ostaneet oli musta ERITTÄIN kohtuuhintaisia. Katselin viime vkolla itse kirpalla jtn trikoista lähes puhkikulunutta liikenneruuhkamekkoa, 4€!!! Moni tuote on muuten jäänyt ostamatta koska on olleet likaisia... Jos ei ole pesty niin ei tiedä lähteekö liat irtikään :( Täällä meilläpäin ei muuten ikinä löydy noita hello kitty- neulehuppareita, mitä sä tunnut löytävän. Meillä on vaan ollu niitä joka koossa ja ovat niiiiiin hyviä!

näin on. ne tunikat mitä olit 5€ hinnalla ostaneet oli musta ERITTÄIN kohtuuhintaisia. Katselin viime vkolla itse kirpalla jtn trikoista lähes puhkikulunutta liikenneruuhkamekkoa, 4€!!! Moni tuote on muuten jäänyt ostamatta koska on olleet likaisia... Jos ei ole pesty niin ei tiedä lähteekö liat irtikään :( Täällä meilläpäin ei muuten ikinä löydy noita hello kitty- neulehuppareita, mitä sä tunnut löytävän. Meillä on vaan ollu niitä joka koossa ja ovat niiiiiin hyviä!

Ne Kitty-hupparit on kieltämättä melko söpöjä :)

Pakko päästä kirpparille pitkästä aikaa kun lukee teidän juttuja :D Talvivaatteet olen jo ostellut mutta jospa jotain kivaa sisävaatetta löytys :) Pojille vaan löytyy harmittavan huonosti täällä meillä päin mun pojat on 6 ja kohta 3 ja asutaan Pohjois-Karjalassa

mä oon Jns :ssä yrittäny myydä monesti poikien vaatteita mut ei mee kaupaks niin nykyään annan kaikki naapureihin

Mä taas en voi ymmärtää kuka haluaa ostaa jotain Hello kitty vaatteita uutena saati käytettynä.

Täällä on tosi harvoin kirppareilla tarjolla mitään käyttökelpoista tai sitten jos on niin ne on sitten sen hintasia et ne ei mene kaupaksi.
Kiertelen kirppareilla kyllä useamman kerran kuukaudessa, mutta tosi harvoin sieltä löytyy mitään :(
Ostankin sitten aina alennuksista vaatteita jo jemmaan seuraavaa kokoa.

Tämän päivän saldo oli tunti sitten 17,5e, siitä se lähtee :D
Mä vein muutaman bodyn myyntiin missä oli vähä jotain tahraa, hintaa laitoin 0,50e. Joillekin kun tuntuu kelpaavan myös ne vähän tahraiset, näin niinku kotikäyttöön :) Ajattelin sitten, että kokeillaan jos jollekin vielä kelpais. Toivottavasti ei kovin moni niiden muutaman vaatteen takia jätä koko pöytää tutkimatta. Yritin kuitenkin ne tahraiset laittaa alimmaiseksi, että ne ei ihan ensimmäisinä pistäis silmään :D

[QUOTE="mie";22142420]Mä taas en voi ymmärtää kuka haluaa ostaa jotain Hello kitty vaatteita uutena saati käytettynä.

Täällä on tosi harvoin kirppareilla tarjolla mitään käyttökelpoista tai sitten jos on niin ne on sitten sen hintasia et ne ei mene kaupaksi.
Kiertelen kirppareilla kyllä useamman kerran kuukaudessa, mutta tosi harvoin sieltä löytyy mitään :(
Ostankin sitten aina alennuksista vaatteita jo jemmaan seuraavaa kokoa.[/QUOTE]

Musta hello kittyt on ihania :D Tyttökin hymyilee, kun näyttää että tuossa on taas se kissan kuva :)

Yhteistyössä